Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Formula One 06

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Formula One 06

Jeh, en ole saanut vielä edes uraani liikkeelle. tuottaa jo nuo koeajotkin tuskaa. noh täytyy harjoitella.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tulikettu sanoi:
Tuo varikkokäynti on näemmä tuottanut muillekkin harmaita hiuksia :D

Käsittääkseni varikolle pitää mennä sillä kierroksella kun varikkovalo on vihreä tai sitten pitää pyytää uusi kutsu varikolla käyntiin.

Näin on näppylät! Itelle on käynyt sama ryssä pari kertaa, ennenkuin huomasin jutun.

Välillä aika-ajoissa sattuu nopean kierroksen aikana eteen n. 3-4 auton joukko, ja ne vielä ajaa useimmiten vierekkäin melko hiljaa, niin tästä johtuen menee kierros pilalle, vaikka ne kyllä väistääkin miltein heti...

http://www.youtube.com/watch?v=e_BScwhl6UI&mode=related&search=

Aika mielenkiintoinen video Sonyn Formula One pelien kehittymisestä vuosien varrella. Esimerkissä käytetään Monzan rataa. Videosta on helppo nähdä, miten massattomia autot aiemmin olivat (ei, se ei tarkoita sitä ettei Massa ajanut aiemmin :D ). F1 05 oli suuri harppaus eteenpäin ja tämänvuotinen painos taas suurta evoluutiota. Eteenpäin mennään, se on hyvä se.

http://www.f1gamers.com/f1/bb/?a=view&t=29563&d=0&p=1

Tuossa keskustellaan onko F1 06 parempi kuin legendaarinen F1 97. Useimpien, niinkuin minunkin, mielestä näin on. Kirjoittaja JohnDrake pukee sen sanoiksi parhaiten:

Like a first crush, I'll never forget F197 but F106 is more of a lifepartner.

FisichellaF1 kirjoittaa:

just like 97, 06 will never be forgotten

Oikeassahan he ovat. Formula One 06:sta muodostuu takuulla samanlainen klassikko kuin 97-painoksesta. Peli, jota lajin ystävät muistelevat tippa silmässä vuosien jälkeen...

Superior sanoi:
Oikeassahan he ovat. Formula One 06:sta muodostuu takuulla samanlainen klassikko kuin 97-painoksesta. Peli, jota lajin ystävät muistelevat tippa silmässä vuosien jälkeen...

Kyllä näin on, mutta saas nähdä tuleeko myös Pleikkari kolmosen nollakutosesta klassikko..?

Tuleeko teillä uramoodissa miten usein vettä? Sitä kun tuntuu tulevan joka GP:ssä.
Ei kiva

jep ! oon iteki huomannu että melkein joka kisa viikonloppuna sataa jossain vaiheessa! mutta ei onneksi kovin usein itse kisassa!

Aika merkillistä ettei yksittäisiä kausia ajettaessa sada läheskään yhtä paljon. Ensimmäisellä kaudella taisi vettä tulla yhteensä koko kauden aikana 2 kertaa, siis kaikki ajojaksot yhteenlaskettuna ja samoja lukuja on tarjonnut tämä toinenkin kausi.

Mä ajan toista kauttaa uramoodissa ja aika harvoin on satanut. Testeissä ehkä joku 4-5 kertaa.

Ainakin pelin PSP-version on todella buginen. Alkaa pikkuhiljaa kyrsiä nämä bugit. Onkos kellään ollut samanlaisia ongelmia ps2-version kanssa?

Testissä, missä pitää ajaa tallikaveria parempi aika, olen onnistunut jaa paremman ajan mutta kun testi loppuu tulee ilmoitus että aikasi oli --.--.-- ja tallikaverisi aika esim. 1.45.68 ja ilmoitus että et onnistunut. Eli kone ei rekisteröi aikaani vaikka se testin aikana näkyy yläkulmassa. Tätä minulle on tapahtunut useamman kerran.

Tänään Australian kisassa olin hyvissä asemissa kymmenen joukossa, kun tuli varikkopysähdyksen aika. Onnistuin hyvin pysähdys "pelissä", mutta kun tulee aika lähteä liikkeelle, niin auto liikahtaa vähän eteenpäin mutta pysähtyy heti. Ihmettelin että mitä nyt tapahtui, mutta takaa tulikin toinen auto jonka varikkopilttuu sattumoisin oli juuri minun pilttuuni edessä. No auto tuli omalla paikalleen ja teki pysähdyksen ja minä jouduin koko tämän ajan olla pilttuussani paikallaan enkä päässyt liikkelle! Kun eteen tullut auto lähti liikkelle niin siinä vaiheessa minäkin pääsin taas liikkeelle. Siinä meni se kisa piloille!

Muuten todella loistava peli mutta harmittaa nämä tälläiset bugit! Onkos ps2-versiossa samanlaisia? Jos ei, niin voi olla että joutuu hankkimaan senkin!

ArTTu83 sanoi:
Ainakin pelin PSP-version on todella buginen. Alkaa pikkuhiljaa kyrsiä nämä bugit. Onkos kellään ollut samanlaisia ongelmia ps2-version kanssa?

Testissä, missä pitää ajaa tallikaveria parempi aika, olen onnistunut jaa paremman ajan mutta kun testi loppuu tulee ilmoitus että aikasi oli --.--.-- ja tallikaverisi aika esim. 1.45.68 ja ilmoitus että et onnistunut. Eli kone ei rekisteröi aikaani vaikka se testin aikana näkyy yläkulmassa. Tätä minulle on tapahtunut useamman kerran.

Tänään Australian kisassa olin hyvissä asemissa kymmenen joukossa, kun tuli varikkopysähdyksen aika. Onnistuin hyvin pysähdys "pelissä", mutta kun tulee aika lähteä liikkeelle, niin auto liikahtaa vähän eteenpäin mutta pysähtyy heti. Ihmettelin että mitä nyt tapahtui, mutta takaa tulikin toinen auto jonka varikkopilttuu sattumoisin oli juuri minun pilttuuni edessä. No auto tuli omalla paikalleen ja teki pysähdyksen ja minä jouduin koko tämän ajan olla pilttuussani paikallaan enkä päässyt liikkelle! Kun eteen tullut auto lähti liikkelle niin siinä vaiheessa minäkin pääsin taas liikkeelle. Siinä meni se kisa piloille!

Muuten todella loistava peli mutta harmittaa nämä tälläiset bugit! Onkos ps2-versiossa samanlaisia? Jos ei, niin voi olla että joutuu hankkimaan senkin!

Noh, kaatumisbugeja on jonkin verran mutta tuollaisiin en ole törmännyt kuin kerran, jolloin peli tilttasi varikkokäynnillä. On kyllä aika inhottavaa tuo bugisuus, muuten kun on jo legendan ainesta tuossa pelissä. Toivottavasti syynä on se että pelinkehittäjät ovat panostaneet ps3 versioon ja siinä sivussa kyhänneet ps2 versiota, näin ollen marraskuussa olisi nannaa tiedossa. :D

jujze sanoi:
Tuleeko teillä uramoodissa miten usein vettä? Sitä kun tuntuu tulevan joka GP:ssä.
Ei kiva

Mulla ei oo vielä yhtään kisaa tullut vastaan uramoodissa etteikö olisi jossain vaiheessa satunu kisaviikonlopun aikana. Toka kausi lopuillaan, joten muutama kisa kuitenkin takana... Muakin on kyllä alkanut tuo sade nyppimään.

Tuomas_M sanoi:
Noh, kaatumisbugeja on jonkin verran mutta tuollaisiin en ole törmännyt kuin kerran, jolloin peli tilttasi varikkokäynnillä. On kyllä aika inhottavaa tuo bugisuus, muuten kun on jo legendan ainesta tuossa pelissä. Toivottavasti syynä on se että pelinkehittäjät ovat panostaneet ps3 versioon ja siinä sivussa kyhänneet ps2 versiota, näin ollen marraskuussa olisi nannaa tiedossa. :D
Kyllä ainakin näyttää PS3:n F1 niin hienolta ja hyvältä, että formulafanien ei tarvitse seuraavaan vuoteen tehdä mitään muuta kuin hakata sitä :D
Itse en kyllä formulasta pidä, mutta ymmärrän silti täysin miksi monet pitävät siitä... Pitäkää hauskaa kun nyt kerran tulee oikeasti hyviä vormuloita :p

EDIT: Ja jos nyt jotkut ei vielä ole nähnyt näitä videoita siitä PS3-formulasta, niin:

http://media.ps3.ign.com/media/748/748480/vids_1.html
Siellä ainakin kaksi aika namun näköistä videota.

Pystyykö uramoodissa ollenkaan tallentamaan kesken kisan? itse en ainakaan pysty.

Ei kai nyt kesken kisan pysty tallentamaan. Eihän siinä olisi mitää järkeä :)
Jos menis huonosti niin vois vaan latailla saman kohdan uudestaan.

Pibe sanoi:
Kyllä ainakin näyttää PS3:n F1 niin hienolta ja hyvältä, että formulafanien ei tarvitse seuraavaan vuoteen tehdä mitään muuta kuin hakata sitä :D
Itse en kyllä formulasta pidä, mutta ymmärrän silti täysin miksi monet pitävät siitä... Pitäkää hauskaa kun nyt kerran tulee oikeasti hyviä vormuloita :p

Hetki, nyt kerran tulee oikeasti hyviä formuloita? Missä? Itse sain käsiini pari päivää sitten tämän 06-version ja kyseessä on aivan paska peli. Ei lupaa hyvää PS3:n versiolle jos sama tiimi on taas asialla. Ottaa päähän.

Tulikettu sanoi:
Ei kai nyt kesken kisan pysty tallentamaan. Eihän siinä olisi mitää järkeä :)
Jos menis huonosti niin vois vaan latailla saman kohdan uudestaan.
totta, :) mutta pystyyhän muissakin moodeissa tallentamaan kesken kisan, uramoodi on ainut missä ei voi. Tavallaan se kyllä hieman ärsyttää kun ei voi tallentaa kesken kisan, koska ei niitä esim. täyden kisan pituisia kisoja oikeen jaksa ajaa putkeen, siinä rupee jo sormet väsymään :)

Nyt sain ratinkin tänne uuteen asuntooni, saa tosiaan tässä pelissä sormet sinisinä vääntää:p
hieman eri kuin gt4ssa.

Ylös Bottom