Vastaus: Formula One 06
Vaikeustaso: Hard, ja kaikki muut päältä. Sehän muuten jarruttaa ja ohjaakin sulle.
Gangster75 sanoi:Nyt ku oon enemmän pelannu niin fiilikset on vähän laskeneet. Eihän tää tosiaankaan mikään simulaatio ole. Esim. ilman etusiipeä on helppo pitää koko letka takana helppo-vaikeustasolla, kuinkakohan onnistuis oikeasti? Kun ajaa "sivuttain" seinään niin rengas ei lähde irti
Samanlaisia tilanteita kuten Montoyan pikku pukkaus Kimin perään, tapahtuu mulla todella usein eikä niissä ikinä tule yhtään damagea. Huom. jos siis ajaa samalla vauhdilla kuin Montoya ajoi, eli hiljaa ekassa mutkassa. Tossa pelissä saa antaa lisävauhtia suunnilleen jonkun 350km/h suoran päässä että saa edes etusiiven irti.
Kaikki ajoavut on jo pois otettu. Pelaan tässä nyt vielö hetken helppo-tasolla. En usko että noi kolhut muuttuu pahemmaksi kun siirryn seuraavaan vaikeusasteeseen? Olishan sen mun mielestä hienoa kun auto ei menis hiekalla yli 200km/h ja ekassa mutkassa tapahtuva pikku tönäisy johtais heti keskeytykseen tai varikolla käyntiin.
Uskon että pelissä on vaikeutta riittämiin, mutta simulaatio ei ole kyseessä.
Ihan jees peli, tällä hetkellä antaisin numeroksi 9-
(Jos joku muuten tietää realistisimmat asetukset niin pistä ihmees tänne ) Esim. noist luistonesto jutuista en tiedä yhtään, et onks niillä oikeasti sitä paljon vai vähän. En oo tällä kaudella seuannut kertaakaan formuloita, joten oon vähän pihalla noista säädöistä...
Vaikeustaso: Hard, ja kaikki muut päältä. Sehän muuten jarruttaa ja ohjaakin sulle.