Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Formula One Championship Edition

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Baron
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Formula One Championship Edition

Ihan näpyttelemällä joutuu keskustelut hoitaa, eli ei toi systeemi pelaa täs pelis:o
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Ärsyttäviä muuten noi pätkimiset tuolla onlines:( vaikuttaa heti kierros aikoihinki, jonku verran ainaki mulla:cool:
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

niin tulee aina välil sellasii nykäsyitä. kyl se vähä syö äijää monacossa ajoin seinää ton takia:eek:
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Pitääköhä f1 06:sessa ajaa ajolinjat mahdollissimman kunnolla ja autosta riippuen nopeaa että pääsee puusta pidemmälle?
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

käkikotka sanoi:
Pitääköhä f1 06:sessa ajaa ajolinjat mahdollissimman kunnolla ja autosta riippuen nopeaa että pääsee puusta pidemmälle?
Tietokonetta vastaan ajaessa on valittavana kolme vaikeustasoa. Helpoimmalla voi tehdä 1000 virhettä ja silti voittaa kisan, kun taas vaikeimmalla (nähtävästi) ei virheitä juurikaan saa syntyä. Tämän lisäksi pelissä on muitakin helpotuksia joista aloittelevalle kuljettajalle mielekkäimmät varmasti ovat joko "parhaimman" ajolinjan näyttäminen radalla tai kohdat mutkissa missä pitäisi jarruttaa -> pitää vauhti tasaisena -> kiihdyttää ulos mutkasta.
Varmasti näiden apujen kanssa pääsee puusta pidemmälle....


Ja tietenkin jos haluat pärjätä nettipeleissä, niin pitää ajaa täydellisesti.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Demoa olen pelannut ja täytyy sanoa että aivan loistava peli. Aivan varmasti jonkun formulapelin hankin, mutta ensin pitäisi hankkia tuo PS3. Toivottavasti lisenssi säilyy vielä Sonylla. Tai siis voihan EA:kin versio olla hyvä mutta mielestäni juuri nuo Sonyn formulapelit ovat olleet hyviä. Mutta ainahan voin hankkia tämän version jos en EA:n formuloista pidä. Kysyisin muuten että millaiset netti statsit tässä on jos on edes mitkään. Näkyykö montako kisaa on voittanut tai ajanut tai jotain sinne päin?
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Statsit nettiprofiilissa:

Pisteet yhteensä
Keskimääräinen pistesaalis
Voitot yhteensä
Keskimääräinen voittoprosentti
Keskimääräinen sijannousu
Ajetut kilometrit
Ajetut kisat
Ajetut kierrokset
Aloitetut kusat
Keskeytysprosentti
Pelatuin Rata
Kuljettajat kisaa kohden
Rangaistukset yhteensä
Rangaistukset kisaa kohden
Rangaistukset kilometriä kohden
Kolarit yhteensä
Kolarit kisaa kohden
Kolarit kilometriä kohden
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Mitä kaikkea siinä uramoodissa siitä omasta kuskista voi päättää? Ainakin nimen varmaan.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Arz sanoi:
Mitä kaikkea siinä uramoodissa siitä omasta kuskista voi päättää? Ainakin nimen varmaan.
Siitä on aikaa kun tuon tein mutta kypärän värityksen saa valita valmiina olevista vaihtoehdoista ja kansallisuuden, pelaajan naamakin oli vaihdettavissa ja taispa sieltä saada jopa naisen valittua ajamaan. ;)
Nimen tietysti ja sen nimen lyhenteen mikä näkyy siinä tuloslistassa mikä tulee oikeissakin formuloissa tuonne vasempaan ylänurkkaan. Ajoasu vaihtuukin sitten tiimin mukaan. Unohtuiko jotain?
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Minkälaista se on kun käy varikolla? Painetaan jotain nappeja.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Arz sanoi:
Minkälaista se on kun käy varikolla? Painetaan jotain nappeja.
joo painetaan melkein kaikkia ohjaimen nappeja.. parikertaa kun käy ni alkaa oppimaan miten painellaan........
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

deeku12 sanoi:
joo painetaan melkein kaikkia ohjaimen nappeja.. parikertaa kun käy ni alkaa oppimaan miten painellaan........
Tarkennetaan tätä vähän.. Painetaan nappeja oikeaan aikaa. Jos ennakoi menee enemmän aikaa. Ekaa kertaa ku meni varikolle, ni itse olin täysin hukassa ja hyvä jos 30sec selvisin. :D


edit: Nyt kun on kolmatta kautta uraa ajelemassa, niin on alkanut suunnattomasti ärsyttämään kunnon tilastojen puuttuminen. Itse en ainakaan löydä menneistä kisoista mitääm muuta tietoa, kuin voittajan.
Myöskin uusinta on todella surkeasti tehty ja peli voisi tallentaa halutut tapahtumat katsottavaksi kisan loppuun (esimerkiksi valittujen kuljettajien varikkokäynnit ja kaikki ulosajot).
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Toivottavasti näillä E3-messuilla annettaisiin lisää tietoa siitä F1-lisenssijutusta, että tekeekö EA vai Sony sen Formula One 07, itse toivoisin kyllä että lisenssi menisi EA:lle, ihan puhtaasti siksi että meikäläinen omistaa X360:en.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Joe sanoi:
Toivottavasti näillä E3-messuilla annettaisiin lisää tietoa siitä F1-lisenssijutusta, että tekeekö EA vai Sony sen Formula One 07, itse toivoisin kyllä että lisenssi menisi EA:lle, ihan puhtaasti siksi että meikäläinen omistaa X360:en.

Kyllä on EA:n formulaväännöt ollut sellaista kuraa(lähinnä tarkoitan career challengea), että toivottavasti ei.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Se on kyllä kieltämättä totta, mutta muistaakseni PC-versiot niistä olivat ihan hyviä. Mutta jos Sony saa sen lisenssin niin toivottavasti tekisivät sen sitten myös PS2:lle.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Paras kun ei olisi mitään yksinoikeutta, mutta ei taida Bernielle (Ecclestone) muu kelvata kun vitun iso kasa rahaa.
 
Ylös Bottom