Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Formula One Championship Edition

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Baron
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Formula One Championship Edition

pelaakos moni tätä online? vois nimittäin olla aika jees suomiporukal.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Joo kyllä voin tulla pelaamaan jos löytyy tarpeeksi porukkaa. Joku voi laittaa ilmoituksen tonne online peliseuraan niin tietää tulla oikeaan aikaan.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

jos loytyis joku yli 5 tyyppi pelaa niin vois siita tulakki jotai. en tiia riittaako oma yhteys hostimaan, mut jos joku jol ois nopee yhteys vois pistaa pelin pystyyn joku paiva.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Sori,jos tässä oli ihmisii jotka oli mun ilmotuksen mukaan odottamassa pelejä(1-2.9).Ratti hässäkkää,ku ei tajuu tekniikan päälle.Ratti toimii taas ja kyl tää peli pahimmat ajo himot täyttää ,proloqueta odottaessa.Forceja vähän vaikee löytää,mut rata on,ja sinne vaan kisaamaan.Koitetaan saada ryhmä kasaan.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

www.formula1smsarja.urli.net

Tervetuloa vaan kaikki. Eilen starttasi ensimmäinen kausi F1CE:llä. F1 05:llä niitä kerty yhteensä 3. Sivuilta ja foorumeilta voi kattella sääntöjä. 4 paikkaa on ainakin vapaana.. Herrasmiessarja on kyseessä. Ei mikään DD:n ja Motorstormin sekoitus.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Onko ihan varmaa tietoa GT Driving Force Pro-ratin toimivuudesta? Kokeilin nimittäin eilen demoversiolla ja polkimia ei tunnistanut ollenkaan. Muuten ratti toimi kyl.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

beddis sanoi:
Onko ihan varmaa tietoa GT Driving Force Pro-ratin toimivuudesta? Kokeilin nimittäin eilen demoversiolla ja polkimia ei tunnistanut ollenkaan. Muuten ratti toimi kyl.
Driving Force Pro, G25 ja Driving Force EX toimii varmasti.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

F1 06 (Ps2)
oli kyl laatupeli..harmi vaa et Xboxilla on paljo parempi se liipasin kaasulle.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

yomaanjou sanoi:
Jee. Tänää sain f1:kkösen ja pelattu on koko päivä.
Joo, onhan tuo kyllä hyvä peli Grafiisesti ihan PS3 pelien kärkeä. Ei vaan innosta pelata kun on 9 muutakin PS3 peliä.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

käkikotka sanoi:
Miten eroaa PS2:sen F1 06:sesta?

Suurin ero on grafiikassa. Radat tuntuvat ainakin itselle hieman hankalimmalta tottua kuin PS2:sen versiossa, etenkin jos on ajellut paljonkin PS2:lla noita ratoja. Muistaakseni eroaa myös nuo kuskikuvakulman mittarit (nopeus yms.). Eli tässä CE:ssä näkyy muun muassa painikkeet throttle ja brake (Ihan niinku telkkarissa välillä :P).

Muita eroja en ole itse ainakaan huomannut. En ole tosin niin älyttömästi kerennyt CE:tä pelaamaan kun on tullut pelailtua änäriä.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Rasputin_ sanoi:
Suurin ero on grafiikassa. Radat tuntuvat ainakin itselle hieman hankalimmalta tottua kuin PS2:sen versiossa, etenkin jos on ajellut paljonkin PS2:lla noita ratoja. Muistaakseni eroaa myös nuo kuskikuvakulman mittarit (nopeus yms.). Eli tässä CE:ssä näkyy muun muassa painikkeet throttle ja brake (Ihan niinku telkkarissa välillä :P).

Muita eroja en ole itse ainakaan huomannut. En ole tosin niin älyttömästi kerennyt CE:tä pelaamaan kun on tullut pelailtua änäriä.
Nettipeli kannattaa varmasti vielä mainita. Se puuttui kokonaan PS2-versiosta.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Aika hauska teksti löytyi Iltasanomien sivulta:

Daily Sport -lehden mukaan tietokonepeleistä pitävä Hamilton joutuu pelaamaan Playstationin Formula 1 -peliä Kimi Räikkösenä - koska pelinvalmistajat eivät ole vielä luoneet Hamiltonin hahmoa.

- Me ostimme hiljattain uuden F1-pelin. Mutta minun täytyy olla Kimi Räikkönen, koska en itse ole vielä pelissä, Hamilton kommentoi.

:D
 
Ylös Bottom