Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Formula One Championship Edition

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Baron
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Formula One Championship Edition

Taitaa olla osat muuttunu,aikasemmin mentii padilla yhtä lujaa,oli alla asfaltti tai kanttari/nurtsi.Nyt näyttäis että padi kuskit sutii joka mutkasta ulos tullessa,ja autot liukuu enemmän.Hyvä niin,kunnon autopelissä paras tuntuma aina ratin etuoikeus.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Kertokaas kuinka paljon padillä kierros-ajat kasvaneet,näyttäis että hidastunu meno.
Ratilla huippu tuntuma,ei niin aikojen nopeutuessa,ainoastaan tuntumalta.

Tässä taidettiin tehdä kuningaspeli ratille vs.padi?:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Formula One Championship Edition

Tätä päivitystä olen odotellut ja muutaman viikon, että milloinka se tulee. Tärinöiden puuttumisen takia tuli ajettua mieluiten pädillä, kun ratin tuntuma ilman tärinöitä oli mitä oli. Onneksi nyt asia on korjattu ja vielä parempaan päin, joten pitää illalla kantaa ratti pleikan eteen ja testailla.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Tää tuntuu niin hyvältä ratilla,että saisko täältä kasaan ratin omistavaa porukkaa,myös Prologue mielessä,joka rupeais ajelee sillon tällön yhdessä?Helpompi järkkäillä ajoja,kun toi nettipuoli toimii salasanoin,toisin kuin cod4.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Formula One Championship Edition

EA julkaisu äskettäin osavuosituloksen, mutta siinä ei mainittu mitään FIA tai Formula 1:n lisenssistä, mikä on hieman outoa, jos se heillä jo on.

Tuo raportti on osakkeenomistajille, analyytikoille ja viranomaisille, ja sen pitäisi sisältää kaikki oleellinen informaatio yrityksen taloudesta ja siihen vaikuttavista tekijöistä, johon uusi lisenssi varmastikin kuuluisi. Muut lisenssit siellä mainitaan.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

hartzu sanoi:
EA julkaisu äskettäin osavuosituloksen, mutta siinä ei mainittu mitään FIA tai Formula 1:n lisenssistä, mikä on hieman outoa, jos se heillä jo on.

Tuo raportti on osakkeenomistajille, analyytikoille ja viranomaisille, ja sen pitäisi sisältää kaikki oleellinen informaatio yrityksen taloudesta ja siihen vaikuttavista tekijöistä, johon uusi lisenssi varmastikin kuuluisi. Muut lisenssit siellä mainitaan.
Pistäs linkkiä siihen osavuositulokseen... kiits :)
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Mitä vittua? Missä välissä tãhän on tullu se force feedback päivitys? Ehdin jo myydä oman kopioni pelistä suutuspäissäni päivitystä odotellessa. Onko tää nyt sit niin hyvä g25:sella että joutuu hommaan pelin takas? Onko mukana se kuuluisa psp taustapeili homma?
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Hae se peli,ja jätä noi mahtisanat veke,niin pääset mun "talliin" ykköskuskiks.
Pitäis saada rattiporukka yhteen ja ruveta ajaa kilpaa!
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Edelleenkään,se padi-ajo ei vastaa käsitystä "autonajosta",senverran eroa kontrolleissa.Se padilla pärjääminen ei takaa ratilla vaadittavaa käsi/jalka koordinaatiota.Omistat ratin,joten perustetaan "Rattimiehet" talli,vaatimuksena se oleellisin,"ympyrä" ohjain?Lujaa ne padilla ajaa,ja syy yksinkertainen,auto vakaampi+kuvakulma muualla kuin ratin takana!Päivitys tais tuoda näitä kahta lähemmäs toisiaan,mutta silti.
Ja se patentti vastaus"ei haluu kattoo rattia"...juu,juu.
Eli oma kerho ratin omistaville,tai jos tietoa semmosen olemassa olosta(PS3),kerro.
Ajotuntuman ero ratti/padi vaan kasvamaan päin GT Prologuen myötä.Ja tämä G25:llä.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Oletko tutustunut rFactoriin? Siinä voi lukittaa kaikille kuvakulman ratin taakse ja peliä on mahdoton pelata muulla kuin ratilla. Olis sulle unelma. Saisit G25:n hyötykäyttöön.

Konsoleilla pädillä ajamisen mahdottomuutta ei oikein voi tehdä. Myyntiluvut laskis roimasti. Toi kuvakulman lukittiminenkin olis loistava. Harmi vaan ettei mikään konsolipeli ole vielä onnistunu siinä.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

simo h sanoi:
Oletko tutustunut rFactoriin? Siinä voi lukittaa kaikille kuvakulman ratin taakse ja peliä on mahdoton pelata muulla kuin ratilla. Olis sulle unelma. Saisit G25:n hyötykäyttöön.

Konsoleilla pädillä ajamisen mahdottomuutta ei oikein voi tehdä. Myyntiluvut laskis roimasti. Toi kuvakulman lukittiminenkin olis loistava. Harmi vaan ettei mikään konsolipeli ole vielä onnistunu siinä.

Ainakin PGR3:n nettipelissä pystyy lukitsemaan kuvakulman siihen in-cariin.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

PC puolella vauhdista vastaa liikaa lompakko,aivan kuten oikeilla radoilla!
Ja jollei hyötyä(G25),niin ainakin parempi tuntuma myös PS puolella.
Prologue sen kertoo.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Joe sanoi:
Ainakin PGR3:n nettipelissä pystyy lukitsemaan kuvakulman siihen in-cariin.
Oho. Tätä en tienny. Ostapa KiminKamu PGR3. Ei ainakaan ole vain yhtä peliä, jossa noin voi tehdä. Sinulla on vaihtoehtoja.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

simo h sanoi:
Oho. Tätä en tienny. Ostapa KiminKamu PGR3. Ei ainakaan ole vain yhtä peliä, jossa noin voi tehdä. Sinulla on vaihtoehtoja.

Ilmeisesti liikaa totuuksia yhteen ketjuun.No sulla ei ole vaihtoehtoja,jos meinaat F1:ssä pärjätä!Padilla,kypärän päältä.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Sarjatoiminnassa on oleellisen tärkeetä antaa kaikille tasavertainen mahdollisuus menestyä. Pelillä on suuri osuus tähän. Esim. F1CE:ssä ajettaisiin mieluusti ilman apuja ja kaikki ohjaamosta ja hyvällä säkällä kaikki ratin kanssa. Mutta Sonyn pojat ovat tehneet pelistä sellaisen, että mitään noista ei voi lukita. Täytyy mennä pelin ehdoilla. Huijaukselle on liian suuri riski, jos on tämmösiä sääntöjä joita ei voi valvoa. Replayn puuttuminenkin sapettaa. Konsoleilla on erittäin vaikea pitää sarjaa, kun ei mitään voi valvoa tai tarkistaa nauhalta. Toivottavasti GT5 tuo edes jotain uutta tähän asiaan. Sais olla semmonen peli johon ei ole edes keksitty mitään apuja ja on vain yksi kuvakulma. ToCA3 oli siinä mielessä loistava sarjapeliks, kun siinä ei ollu mitään apuja edes koodattu. Ei tarvinnu niistä mitään huolta pitää. Tosin onneksi aika monessa pelissä avut hidastaa hitosti. Niin ei sillä muutenkaan ole väliä. Mutta tuo kuvakulman lukitus vois tulla jokaiseen peliin. Sekin, että näkis ketkä ajaa ratilla ja ketkä ei. Se on sitte pelintekijöiden päätös, että tekeekö ne ratilla pelaamisesta nopeampaa vai hitaampaa. F1CE:ssä ovat tehneet ratin nopeammaksi. Minun mielestä vauhti pitäis olla sama, mutta onhan aina mukavampi ratilla pelata, eikä tee niin paljoa virheitä. Itse kyllä hankin ratin seuraavaa kunnon ajopeliä varten, joka on luultavasti Ferrari Challenge. Se näyttää hyvältä ja haastattelujen perusteella on erittäin lupaava peli. Onnistuisipa noinkin pieni firma tekemään loistavan pelin.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Eli,ratilla helpompaa?,poislukien padin paremman vakauden.
Näinhän se aina menee.:confused:
Onko kokeiltu G25:llä,ja onko havaittu sen mukanaan tuomaa "elävyyttä"?
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

KiminKamu sanoi:
Eli,ratilla helpompaa?,poislukien padin paremman vakauden.
Näinhän se aina menee.:confused:
Onko kokeiltu G25:llä,ja onko havaittu sen mukanaan tuomaa "elävyyttä"?
Ajovakaudenhallintaa isommalle vaan, jos on elävyyttä. Jos on periiaatteena ajaa ilman apuja niin se on sitte ihan oma ongelma. Ei ole kokeiltu G25:llä, mutta DFP:llä kyllä. Ratilla kääntyy reilusti paremmin mutkissa. Varsinkin Sepangin ekan sektorin jälkeinen vasen-oikea on erittäin vaikea pädillä verrattuna rattiin. Nyrren syheröt on kanssa niin paljon nopeampi ratilla. Pädillä on paska se, että ratti kääntyy niin helvetin hitaasti. Ratilla voi kääntää heti täysillä. Kaikki, jotka meidän sarjassa ajaa ratilla ajaa, sillä just sen takia, että se on nopeampi. Kukaan ei ole palannu pädiin ratinhankinnan jälkeen.

Tuu vaan ajaan meidän kanssa. Ei tää niin totista hommaa ole. Hauskanpitoa parhaimmillaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Formula One Championship Edition

G25/dfp Aikanaan ostin g25:n,ja kokeilin gt4 ,ensimmäinen huomio ,miten tää auto tällee luisuu.Uskoisin ton pysyneen voimassa myös PS3 peleissä.
Tämä konsoli ja g25 rattina,mahdollistais tarpeeksi tasokkaan paketin vähän vaativammallekin kuskille,ilman suuria kuluja,tasaväkisistä lähtökohdista pelailuun.Toivottavasti onnistuu GT5:n myötä.
Sitä silmälläpitäen,rattimiehiä metsästäen.
 
Ylös Bottom