Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Formula One Championship Edition

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Baron
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Formula One Championship Edition

Toimiiko se FFB tässä pelissä miten hyvin vai ollenkaan ja jos toimii, niin onko ratin keskellä kuoluttakulmaa?
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Timppa78 sanoi:
Siis ei helekutta!!! Onks toi sun pelaamosi? :eek:
Paljos toi on sitte tullu maksamaan?:confused: Tollasen mäkin voisin huolia!
Toi on millä pitää toimeen tulla. Olen kotiteatteria harrastanut jo liki vuosikymmenen, niin olikin jo kaikki muut valmiina, uupui vain toi Blu-Ray toistin teräpiirtoleffoja varten. Eli toi PS3 :)

Paljonko rahaa on palanut? Sanotaanko että alkaa 3:lla eikä puhuta satasista... Toinen 3:lla alkava summa on mennyt dvd leffoihin joita löytyy alkuperäisinä jotain 270kpl luokkaa...

OT: Pari minsaa otin Recistancen demossa äsken ensityyppejä, ei oikein napannut. Autopeleihin siis keskitytään...
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Lynx sanoi:
Tuota "pelinurkkausta" vaikka voisi tulla katsomaan, onhan tuo sen verran siisti :)
Minä en ees viitsisi mennä katsomaan...Alkaisi vain vee-ituttamaan ihan pee-ossuna kun itesällä ei ole tuollaiseen Paratiisiin koskaan varaa, tai ainakaan lähimpään 5vuoteen!:(
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

tänään tuli ajeltua hockenheimin GP rankkasateessa f.alonson renaultilla,
todella hyvä peli, suuria askeleita verrattuna aiempiin sonyn formuloihin, nurmikko oli sateella todella liukas (ajoavut pois päältä) , auto käyttäytyi realistisesti ja paikoin vettä tuntui kertyvän jopa radan epätasaisuuksiin. kamerakulmiakin löytyi moneen makuun, ainoastaan hemmetin moinen sade (liiankin realistista) häiritsi pelaamista omasta suosikkikulmasta.
HDTV:llä tuo pääsi oikeuksiinsa, SD-telsulla ei näyttänyt kovinkaan erikoiselta, vaikkakin hyvältä silti.

pidin todella paljon, lajin pitkäaikaisena seuraajana tuo tuntui juuri siltä miltä pelin pitääkin,
aivan kuin ajaisi itse formula ykköstä. :)

oli kannattava ostos, pelaakos tätä suomi-poijjaat netissä?

en vielä itse voi käyttää PS3:n nettiä, mutta eiköhän viimeistään loppuviikosta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Formula One Championship Edition

Vinnie sanoi:
pidin todella paljon, lajin pitkäaikaisena seuraajana tuo tuntui juuri siltä miltä pelin pitääkin,
aivan kuin ajaisi itse formula ykköstä.
Vaikuttaa lupaavalta. Itsekin formuloiden suuri ystävä ja pelikin jo tuloillaan. :) Onkos tässä sitä lupailtua turva-autoa? Entä rangaistukset? Onko ne niin että auto vaan hidastuu hetkeksi vai ihan oikeat?
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

ramse sanoi:
Vaikuttaa lupaavalta. Itsekin formuloiden suuri ystävä ja pelikin jo tuloillaan. :) Onkos tässä sitä lupailtua turva-autoa? Entä rangaistukset? Onko ne niin että auto vaan hidastuu hetkeksi vai ihan oikeat?
No ainakin demossa ne autot hidastuu parista sekunnista seittemään sekuntia ja olin lukevinani joskus että PS3 versioon tulloo turpa-auto, mutta eihän mistää voi olla ihan varma, ellei joku tietäväinen kerro:rolleyes:
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

ramse sanoi:
Entä rangaistukset?

Onlinessä taisi ainakin vain hidastua.

Kokeilin tänään tätä formulan nettipeliä ja lähinnä säätömahdollisuuksia. Niin aika toimivalta tuntui.


- Tietty ajettavan radan voi valita.
- Säät voi määrätä ajettavaan rataan tai randomina.
- Säännöt päällä/pois.
- Tehtyyn peliin pääsee vapaasti tai kaverilistalta. Sekä lisäksi salasanalla, jota mahdollisuutta olisin kaivannut myös Motorstormiin.
- Varikkopysähdykset päällä/pois
- Kierrosten määrä 5-20
- Vauriot päällä/pois
- Lähtö järjestys rankin mukaan tai aikaajojen jolloin ajetaan ensin ne. Tai ihan randomina.
- Mukana olevien tekoälyjen taso.
- Pelissä mukana olevat voi äänestää seuraavaa rataa.
- Kisan jälkeen voi katsoa tuloksia, joissa näkyy sen kisan ja edellisen. Sekä montako voittoa kenelläkin on.

- Ajoavut jokainen voi itse määritellä, onko päällä vai ei omista asetuksista.

Tais olla vielä jotakin muutakin pientä, mutta nämä nyt jäivät mieleen. Toimivalta systeemiltä tuntui, tosin mikki mahdollisuutta pelissä ei tainnut olla, vain chatti. Vai muistelenko väärin taas.

Mutta hyvin saa kisoja järjestettyä KonsoliFINin porukan kesken :)
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Entä onkos sitä Turva-autoa ja jos on nii miten on niiden rangaistusten kanssa sinä ainkana esim jos ohittaa jonkun Turva-auton aikana vai ohjaako PS3 sinä aikana autoasi?:confused:
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Timppa78 sanoi:
Entä onkos sitä Turva-autoa ja jos on nii miten on niiden rangaistusten kanssa sinä ainkana esim jos ohittaa jonkun Turva-auton aikana vai ohjaako PS3 sinä aikana autoasi?:confused:

ainakin muistelisin että jossakin videossa oli turva-auto, ei ole nyt noissa kisoissa joita offlinessa ajelen,kertaakaan kyllä tullut radalle.

varmastikkin ajetaan itse formulaa, silloinkin kun turva-auto on radalla, jos on.

ainakin stop & go-penalttia on kai mukana, tätäkään en ole itse kokenut,
pitää koittaa saada turva-auton radalle, ohittaa kanssakilpailija ja editoida sitten vastaus tähän. :)
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Timppa78 sanoi:
Entä onkos sitä Turva-autoa ja jos on nii miten on niiden rangaistusten kanssa sinä ainkana esim jos ohittaa jonkun Turva-auton aikana vai ohjaako PS3 sinä aikana autoasi?:confused:

En osaa sanoa, kun en enempää kerennyt pelaamaan. Vaimo ominut koneen ja pelailee Ridgeä koko ajan :o
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

XShava sanoi:
En osaa sanoa, kun en enempää kerennyt pelaamaan. Vaimo ominut koneen ja pelailee Ridgeä koko ajan :o
Heh...Teil ei kone oo ainakaa työttömänä:D
Onneks tol mun koneel pelaan ainostaa mä ja sillon tällön serkku käy spelaamassa:p
Mut ku kerkeet ni koklaa saada se Turpa-Auto radalle ja ilmoottele;)
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Timppa78 sanoi:
Heh...Teil ei kone oo ainakaa työttömänä:D

Juu ei ja nyt tässä 6kk ikäisen pojan isänä, ymmärrän niitä naisia jotka valittavat miestensä pelaamisesta :D No ei vaan, kyllä täällä vuorotellen pelaillana ja ei ainakaan riitää tuu siitä että pelaa, vaan siitä kumpi saa pelata.

Muut yritän jossakin välissä testailla enemmän.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

XShava sanoi:
Juu ei ja nyt tässä 6kk ikäisen pojan isänä, ymmärrän niitä naisia jotka valittavat miestensä pelaamisesta :D No ei vaan, kyllä täällä vuorotellen pelaillana ja ei ainakaan riitää tuu siitä että pelaa, vaan siitä kumpi saa pelata.

Muut yritän jossakin välissä testailla enemmän.

Äksä, äkkiä emännälle oma konsoli :rolleyes:

mutta juu, minäkin voin koittaa tuota kuvailtua "skeneä" aikaseksi,
niin ollaan taas pykälän verran viisaampia..
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Vinnie sanoi:
Äksä, äkkiä emännälle oma konsoli :rolleyes:

Kun varat riittää, se olisi tarkoitus. Näin homma meni PS2:sen kanssa, että kummallakin piti olla oma kone ja töllö. Ja sama homma jatkuu, kunhan varat riittää. Sainkin jo luvan ostaa toisen HD töllön pelihuoneeseeni, kunhan sopivia tarjouksia tulee vastaan :cool:

No mutta takaisin aiheeseen, etten saa ylläpidolta huutia.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Onko tässä nyt se Safety Car vai ei? Ois ihan kiva jos ois, ei oo ollukkaan sitten vuoden 2001.
 
Vastaus: Formula One Championship Edition

Ei ole. Ja rangaistuksia ei ole vaan jos kolaroi tai tekee jotain mistä rangaistuksen saa niin auton vauhti hidastuu 3-7 sekunnin ajaksi. :( Lisäksi jos oma auto hajoaa niin ei pääse jatkamaan vaikka autolla pystyisi ajamaan vaan auto pomppaa varikkopilttuuseen ja tulee keskeytys. Nämä kun saisi päivityksellä 2007 tallien ja kuskien lisäksi niin olis melko täydellinen paketti. :)
 
Ylös Bottom