Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza 3 - Oma auto kullan kallis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

4050810874_44ba5d2b47.jpg

4043106528_5ae0e6e00a.jpg

Tällästä

mä en saa näitä kyl näkyy tässä mut jos kiinnostaa ostaa kenties fast and furious autoja ni kirjottaa vaikka furious keywordiks ja nyyssonen on gamertag ni sieltä saa mielestäni semi laatua..ne kuvat tähän uppaisin jos toki osaisin..aina ei voi voittaa

Tällänen driftausauo täl hetkel. On toi monster tarrasarja vähän kulunu mut sopi tohon ihan hyvin.

mä en saa näitä kyl näkyy tässä mut jos kiinnostaa ostaa kenties fast and furious autoja ni kirjottaa vaikka furious keywordiks ja nyyssonen on gamertag ni sieltä saa mielestäni semi laatua..ne kuvat tähän uppaisin jos toki osaisin..aina ei voi voittaa
Uppaa kuva forzan sivuille, loggaa forzan sivuille gamertagillas, uppaa se kuva johonkin (esim. imageshack, flickr, photobucket.. ja sit linkitä se tänne)
Tällänen driftausauo täl hetkel. On toi monster tarrasarja vähän kulunu mut sopi tohon ihan hyvin.
Upeen näkönen!

Energiajuomatarroilla jatkuu toinenkin driftausautoni eli BMW M3 E36.

Upgrade shopissa painat oikeaa puskurinappia, niin pääsee muuttamaan vetotapaa ja vaihtamaan moottoria. Muistaakseni nimenomaan siitä upgrade shopin päätasolta.

Juu, löysinkin kohdan. Asiahan on niin, ettei kaikkien autojen kohdalla ole mahdollista vaihtaa "vetoisuutta". Esim. Citroen C4 on etuvetoinen ja sellaisena pysyy.

Tolla tulee pelleiltyä.. Driftuuuuuuuu...... :D

Bemu1.jpg

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tässä pari ekaa kiesiä aikalailla simppeleillä maaleilla... Yariksen vaatteet löytyy Storefrontista mun GT:n takaa 10000cr:n hintaan... Siellä myös muutama tarra auton kylkeen (esim. FHRA-logo)

10040_full.jpg

10041_full.jpg

10044_full.jpg

10042_full.jpg

On tosiaan. Olen usein karttanut vanteiden värjäämistä, mutta esim tuossa Sciroccossa on nuo mustat vanteet todella tyylikkäät. Mukava kontrasti vaaleaan koriin.

Tollanen pösö tuli tehtyä ja tietenkin viritettynä R3 luokkaan.

Corvette C6 Z06 (Tuning Setup ja vinyylit saatavilla Storefrontista)
_small.jpg

_small.jpg

_small.jpg

:p

Nissan Silvia K's 1994 "Beedster"
Yllättävän kauan tuon tekemisessä meni :)
Eniten vaikeuksia tuotti tuo pirun amppari, kun ei oikein meinanneet palikat sopia kohdalleen. Hauskaa tuo väkertäminen silti on ja pakkohan tässä on siirtyä uuden designin pariin...

picture.php

picture.php

picture.php

Ylös Bottom