Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Jaa taisi tohon pari tuntia tms. mennä. Aika ronkeli on padilla jotain värkätä kun on tottunut photoshopilla tekemään autoja pc simuihin.

Camaro on hieno kyllä :)
Olisin ite jättänyt katon ja takapäästä tuolta ylhäältä noi pois mut mä olenkin sellanen aika minimalisti :)
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Joo, "Simplexity"
Se on se yksinkertaisuuden monimutkaisuus:confused:

meinaat että toi mun ooppeli on täynnä kaikkea ja et oikein siksi tajunnut tota mun minimalisti kommenttia? Se johtuu siitä että toi perustuu ihan oikeaan DTM ooppeliin.. Jos katot mitä tahansa noita muita mun tekeleitä niin niissä ei juuri ole kauheasti decaleilla mässäilty. :)
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Nyt on Hamann Gallardo täysissä vireissä ja R3 luokan kisoja sillä pystyy ajelemaan.

Aika yksinkertaneha toi on, mut silti iha siisti. Ja Storefrontista löytyy, jos jotakuta kiinnostaa..
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Ku näitä kattoo niin tekis ihan pelkään maalaamisen takia mieli ostaa Boxi ja Forza :p

Ihan uskomattoman yksityiskohtaisia maalauksia tolla editorilla saa aikaan, kun nettiä olen hiukka selaillut.

Forza2ssa joku tämmösen vaatimattoman maalannu American Eagle
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

345ok0z.jpg

Tuossa siis miun Audi jolla nyt on tullut ajettua.
Maalaus ei ole oma tekele ja pahoittelen siitä kovasti ja pistän kuvan omasta tekeleestä jos joskus sellaisen jaksan tehdä. ;D
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Suurkiitos sinne! Positiivinen palaute lämmittää aina mieltä näinkin hankalan editorin kanssa työskennellessä. Seuraavaa hahmoa tuhertaessa... :)
Eipä kestä - hyvä kun jotkut jaksavat ja osaavat. Kun itse en saa paperillekaan piirrettyä mitään tunnistettavaa niin eipä se onnistu Forzan editorillakaan...

Simppelin mallin mukaan tekeminen sentään jotenkin onnistuu. Päivitin Clioni konepellin nätimmäksi (väsäsin simppelit Elf-logot tyyliin sopivasti) ja päällystin myös kyljen ilmanottoaukot hiilikuitukuosilla. Kuvittelin tuon hiilarihomman olevan vaikeampaakin...

Edestä:
fu4cr5.jpg
Vauhtikuva takaviistosta:
9jm1sg.jpg
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Minua tuossa editorissa ärsyttää se kun yrität laittaa tarraa johonkin tiettyyn kohtaan (esim. kylkeen) niin joudut venaamaan 5 min ku yrität siirtää sitä kohtaan mihin sen haluat kun se on niin hidasta... :(
Siinäkin kun latasin KFIN tarrat mun Citröen C4:ään niin halusin yhden tarran kattoon niin se lämäytti sen melkein siihen tuulilasiin niin kiva oli sieltä taas jaksaa siirtää sitä keskelle kattoa...

E: Tein tarroja tietty ratilla, mutta onko se sitten erilaista D-Padilla? Kun ei ratilla edes voi kaikkia toimintoja kuvaa ottaessakaan käyttää... :D
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Minua tuossa editorissa ärsyttää se kun yrität laittaa tarraa johonkin tiettyyn kohtaan (esim. kylkeen) niin joudut venaamaan 5 min ku yrität siirtää sitä kohtaan mihin sen haluat kun se on niin hidasta... :(
Siinäkin kun latasin KFIN tarrat mun Citröen C4:ään niin halusin yhden tarran kattoon niin se lämäytti sen melkein siihen tuulilasiin niin kiva oli sieltä taas jaksaa siirtää sitä keskelle kattoa...

E: Tein tarroja tietty ratilla, mutta onko se sitten erilaista D-Padilla? Kun ei ratilla edes voi kaikkia toimintoja kuvaa ottaessakaan käyttää... :D

Tavallisellahan ohjaimella saat noilla kepeillä paljo helpommin ja nopeammin siirrettyä. Sä varmaan siirsit niitä niillä "nuoli-näppäimillä"?


Ja Barnold : Miten sait tehtyy noi siniset ja punaiset viivat auton ympärille tonne alas?
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Minua tuossa editorissa ärsyttää se kun yrität laittaa tarraa johonkin tiettyyn kohtaan (esim. kylkeen) niin joudut venaamaan 5 min ku yrität siirtää sitä kohtaan mihin sen haluat kun se on niin hidasta... :(
Siinäkin kun latasin KFIN tarrat mun Citröen C4:ään niin halusin yhden tarran kattoon niin se lämäytti sen melkein siihen tuulilasiin niin kiva oli sieltä taas jaksaa siirtää sitä keskelle kattoa...

E: Tein tarroja tietty ratilla, mutta onko se sitten erilaista D-Padilla? Kun ei ratilla edes voi kaikkia toimintoja kuvaa ottaessakaan käyttää... :D

Juu ei tu ratilla maalamisesta mitään. Tateilla noi kuvat siirty vaihdikkaasti ja muutenkin kaikki toiminnot käytössä. :)
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Ja Barnold : Miten sait tehtyy noi siniset ja punaiset viivat auton ympärille tonne alas?
Ihan vain nelikulmioilla ja ympyröillä. Siniset ensin, venytin pystysuunnassa sen verran isoksi että pohjaväri peittyy ihan alhaallakin. Sitten kopioin kerrokset, värjäsin punaiseksi ja venytin saadakseni sen punaisen raidan aikaiseksi (sijoitin tietysti punaiset kerrokset sinisten alle). Edessä ja takana piti sitten vaan sihdata auton kulmaa jotta raidat jatkuisivat katkeamatta nurkan yli. Joitakin tilkepaloja muistaakseni jouduin käyttämään, mutta en mitenkään hirveän paljon.
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

meinaat että toi mun ooppeli on täynnä kaikkea ja et oikein siksi tajunnut tota mun minimalisti kommenttia? Se johtuu siitä että toi perustuu ihan oikeaan DTM ooppeliin.. Jos katot mitä tahansa noita muita mun tekeleitä niin niissä ei juuri ole kauheasti decaleilla mässäilty. :)

Eikun just päinvastoin kyllä ymmärsin ton, ja tiedän miltä se oikean elämän malli näyttää. Simplexity jäi käteen Aku Ankasta mitä juuri luin kun kirjotin tota :D
Siinä haastateltiin jotain Pixarin animaattoreita, kun heidän piti karikatyyrimäisesti ja mahdollisimman selkeästi kuvata jotain mitä oikeassa elämässä on. Esim heijastuksia vedessä, sadan heijastuksen sijaan pitää keksiä yksi heijastus mikä näyttää kuitenkin uskottavalta. Siitä toi Simplexity.
Tosiaan tajusin mitä tarkotit. Ja kiitän vielä kerran kommentista. Itte oon uus suunnittelemaa tommosia mitään, aion treenaa kovasti tota suunnittelemista ja tavotteena on pyrkiä pitämään kuvat selkeinä. Jotkut mun tekeleet kun näyttää siltä että pääsiäispupu on yrjönny niitten päälle :)
Välillä kun kattoo, että joo nyt se on valmis. Niin joku pakko änkeä sinne vielä jotain. (Camaron katto)
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Virallinen Desing nro 2
Mazda RX-7 1997 "Way of the Samurai"
dragonfly-albums-forza-3-kuvia-picture1875-samurai.jpg


picture.php

Meinasi tuon miekan kanssa loppua usko. Loppujen lopuksi siihen sitten tulikin noin 400 kerrosta :eek:
Koko auton tekemiseen meni noin 3 tuntia.
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Virallinen Desing nro 2
Mazda RX-7 1997 "Way of the Samurai"
dragonfly-albums-forza-3-kuvia-picture1875-samurai.jpg


picture.php

Meinasi tuon miekan kanssa loppua usko. Loppujen lopuksi siihen sitten tulikin noin 400 kerrosta :eek:
Koko auton tekemiseen meni noin 3 tuntia.

Lopeta jo. Näistä tulee vaan paha mieli kun ei ole vielä peliä hyllyssä :)

5/5 arvosana
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Virallinen Desing nro 2
Mazda RX-7 1997 "Way of the Samurai"
dragonfly-albums-forza-3-kuvia-picture1875-samurai.jpg


picture.php

Meinasi tuon miekan kanssa loppua usko. Loppujen lopuksi siihen sitten tulikin noin 400 kerrosta :eek:
Koko auton tekemiseen meni noin 3 tuntia.
No huh! Vaikuttavan näköinen. Tuon kun pistäisi Auction Houseen myyntiin niin saattaisi krediittejä ropista tilille ihan kohtalaisesti... Mutta eihän taidetta tehdä rahan takia. :D
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

No huh! Vaikuttavan näköinen. Tuon kun pistäisi Auction Houseen myyntiin niin saattaisi krediittejä ropista tilille ihan kohtalaisesti... Mutta eihän taidetta tehdä rahan takia. :D

Itseasiassa laitoin tuon miekan vinyl groupin storefrontille myyntiin. Ainakin näin aluksi 5 kappaleen erä olikohan hintana 5000 cr. Eikö tuosta saa jonkun achievementin jos joku tuon ostaa *wink wink* Sen takia hieman pieni erä, kun jotenkin ei vain ole kivaa että sit jos vaikka Livessä ajelee niin onkin omaa designia vastustajan autossa :)

Edit: Niin unohtui näköjään kiittää kannustavista kommenteista. Joten kiitos InstantJusticex, aahola, Barnold ja edelliseltä sivulta vielä kiitokset stammy, Joohanh ja migge.

Meinasin jo alkaa väsäämään uutta designia, mutta tuli vähän tenkkapoo idean suhteen. Ehdotuksia?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Tässä on kuvia mun Celicasta. A luokkaan viritin auton. Ei nyt niin erityisen hieno tekele. : P

Käytin Barnoldin ohjetta vähän. Kiitokset hänelle!

12542562celica5.jpg

461821013celica6.jpg
]

804929189forza2.jpg

E: Tonne perään jääny tommone valkonen viiva. En edes huomannut tota. : O

E2: Niin ja sitä palautetta saa antaa!
 
Ylös Bottom