InstantJusticex
New Member
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis
Joo, "Simplexity"
Se on se yksinkertaisuuden monimutkaisuus
Joo, "Simplexity"
Se on se yksinkertaisuuden monimutkaisuus

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Wagner-tarran kävin hommaamassa, kerrassaan komea!
Joo, "Simplexity"
Se on se yksinkertaisuuden monimutkaisuus![]()
Eipä kestä - hyvä kun jotkut jaksavat ja osaavat. Kun itse en saa paperillekaan piirrettyä mitään tunnistettavaa niin eipä se onnistu Forzan editorillakaan...Suurkiitos sinne! Positiivinen palaute lämmittää aina mieltä näinkin hankalan editorin kanssa työskennellessä. Seuraavaa hahmoa tuhertaessa...![]()
Minua tuossa editorissa ärsyttää se kun yrität laittaa tarraa johonkin tiettyyn kohtaan (esim. kylkeen) niin joudut venaamaan 5 min ku yrität siirtää sitä kohtaan mihin sen haluat kun se on niin hidasta...
Siinäkin kun latasin KFIN tarrat mun Citröen C4:ään niin halusin yhden tarran kattoon niin se lämäytti sen melkein siihen tuulilasiin niin kiva oli sieltä taas jaksaa siirtää sitä keskelle kattoa...
E: Tein tarroja tietty ratilla, mutta onko se sitten erilaista D-Padilla? Kun ei ratilla edes voi kaikkia toimintoja kuvaa ottaessakaan käyttää...![]()
Minua tuossa editorissa ärsyttää se kun yrität laittaa tarraa johonkin tiettyyn kohtaan (esim. kylkeen) niin joudut venaamaan 5 min ku yrität siirtää sitä kohtaan mihin sen haluat kun se on niin hidasta...
Siinäkin kun latasin KFIN tarrat mun Citröen C4:ään niin halusin yhden tarran kattoon niin se lämäytti sen melkein siihen tuulilasiin niin kiva oli sieltä taas jaksaa siirtää sitä keskelle kattoa...
E: Tein tarroja tietty ratilla, mutta onko se sitten erilaista D-Padilla? Kun ei ratilla edes voi kaikkia toimintoja kuvaa ottaessakaan käyttää...![]()
Ihan vain nelikulmioilla ja ympyröillä. Siniset ensin, venytin pystysuunnassa sen verran isoksi että pohjaväri peittyy ihan alhaallakin. Sitten kopioin kerrokset, värjäsin punaiseksi ja venytin saadakseni sen punaisen raidan aikaiseksi (sijoitin tietysti punaiset kerrokset sinisten alle). Edessä ja takana piti sitten vaan sihdata auton kulmaa jotta raidat jatkuisivat katkeamatta nurkan yli. Joitakin tilkepaloja muistaakseni jouduin käyttämään, mutta en mitenkään hirveän paljon.Ja Barnold : Miten sait tehtyy noi siniset ja punaiset viivat auton ympärille tonne alas?
meinaat että toi mun ooppeli on täynnä kaikkea ja et oikein siksi tajunnut tota mun minimalisti kommenttia? Se johtuu siitä että toi perustuu ihan oikeaan DTM ooppeliin.. Jos katot mitä tahansa noita muita mun tekeleitä niin niissä ei juuri ole kauheasti decaleilla mässäilty.![]()
Virallinen Desing nro 2
Mazda RX-7 1997 "Way of the Samurai"
![]()
![]()
Meinasi tuon miekan kanssa loppua usko. Loppujen lopuksi siihen sitten tulikin noin 400 kerrosta
Koko auton tekemiseen meni noin 3 tuntia.
Virallinen Desing nro 2
![]()
![]()
Meinasi tuon miekan kanssa loppua usko. Loppujen lopuksi siihen sitten tulikin noin 400 kerrosta
No huh! Vaikuttavan näköinen. Tuon kun pistäisi Auction Houseen myyntiin niin saattaisi krediittejä ropista tilille ihan kohtalaisesti... Mutta eihän taidetta tehdä rahan takia.Virallinen Desing nro 2
![]()
![]()
Itte oon uus suunnittelemaa tommosia mitään,
No huh! Vaikuttavan näköinen. Tuon kun pistäisi Auction Houseen myyntiin niin saattaisi krediittejä ropista tilille ihan kohtalaisesti... Mutta eihän taidetta tehdä rahan takia.![]()
Meinasin jo alkaa väsäämään uutta designia, mutta tuli vähän tenkkapoo idean suhteen. Ehdotuksia?