Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Paljon hienoja autoja täällä, mutta en ymmärrä, miksi niin monet haluavat survoa autonsa täyteen noita mainoksia?

Itsellä ei toki pysy kädessä tuo pensseli edes vähän alusta, joten olen nyt tyytynyt etsimään storefrontilta ilmaisia maalauksia autoihini - ihan hienoja löytyy!
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Muutama pikaisesti tehty pläjäys
Härttimas, millaistakohan jälkeä tulee jos ajan kanssa teet...? Erittäin tyylikkäitä kokonaisuuksia, varsinkin Datsun ja Clio.

J+ sanoi:
Paljon hienoja autoja täällä, mutta en ymmärrä, miksi niin monet haluavat survoa autonsa täyteen noita mainoksia?
Omalta kohdaltani ainakin siksi, että haluan väsätä jotakin itse ja tuo on helppo tapa saavuttaa jonkinlainen illuusio kilpa-autosta. :) Nimenomaan helpompaa kuin jotakin oikeasti esittävien kuvien tekeminen tarraeditorilla, omat kyvyt eivät taivu siihen sitten millään. Ei pysty käsittämään niitä liki tuhannen layerin muotokuvia joita storefrontissa näkee...

Ja aika pitkälti huumorimielessäkin noita tarroja on tullut tehtyä. Eipä esim. Alko-tarraa oikeasti varmaan ole nähty missään rata-autossa.
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Retrokotteroiden sarja jatkuu - mikäpä sopisi japanilaisiin maisemiin paremmin kuin italialainen täysiverinen suomalaisilla tarroilla? Takaluukun tarraa (kuka tunnistaa...?) voisi hieman säätää värien puolesta tummempaan suuntaan. Sisu-tarra puolestaan on myynnissä storefrontissa jos ketä kiinnostaa.

Sladissa:
2rrxbvn.jpg
Takaneljännes:
97pbts.jpg
Poseerausta putouksilla:
x3g2l1.jpg
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Terve kaikki!

Tässä ensimmäinen itse tarroittama autoni, VW Golf MK2 GTI :)

24zyuck.jpg

Mitäs tykkäätte?
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Kai tänne videonkin saa laittaa? :) Tuollainen tuli väsättyä kavereiden loistavan bändin kunniaksi, design ja tune löytyy Storefrontilta (GT: savulohi) ilmaiseksi jos maistuu.

 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Kai tänne videonkin saa laittaa? :) Tuollainen tuli väsättyä kavereiden loistavan bändin kunniaksi, design ja tune löytyy Storefrontilta (GT: savulohi) ilmaiseksi jos maistuu.


Onkos tuo kuvattu yhdellä otoksella? Joka tapauksessa todella hienosti vedetty ja hyvä musiikki! 5/5.
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

tässä oma dfrifteri:
970 Hp/1000nm,takaveto
8143010478556314600orig.jpg
storefrontista löysin vinyylin kun en jaksanut itse alkaa ratilla vääntämään :(
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Kai tänne videonkin saa laittaa? :) Tuollainen tuli väsättyä kavereiden loistavan bändin kunniaksi, design ja tune löytyy Storefrontilta (GT: savulohi) ilmaiseksi jos maistuu.

Omaa silmää reventon miellyttää ja onkin omasta mielestä kaunein auto mitä on tehty. Ajo oli aivan über-hieno, kuin myös auton väritys ja musiikki upposi myös.

Huippuvideo!
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Tuollainen häiriintynyt NOT The Stig -Focus tuli väännettyä. Halvalla myynnissä... ;)

NOTTheStigR.jpg
NOTTheStig-1.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

70242381.jpg

Ite olen konemusiikki ja -label friikkinä koittanut väsäillä erilaisia levynkansia, label logoja ym. Ohessa WIP kuva Depeche Moden Violator Mazda 3:sta.
 
Ylös Bottom