Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza 3 - Oma auto kullan kallis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Ei saa.. vielä hämmästyttävämpää on se ettei tuossa saa edes varsinaisesti piirrettyä vaan valmiista palikoista pitää noita kuvia veivata.. tajutonta taitoa kyllä joillakin.

Itse asiassa olen Youtubessa nähnyt videoita, joissa henkilö käyttää jonkun sortin ohjelmaa/sovellusta, jolla hän tyyliin ottaa Copy pastea jostain kuvasta koneelta ja siirtää sen Forza 3 vinyyli editoriin....ja ihan aidolta hommalta näytti....

Itse asiassa olen Youtubessa nähnyt videoita, joissa henkilö käyttää jonkun sortin ohjelmaa/sovellusta, jolla hän tyyliin ottaa Copy pastea jostain kuvasta koneelta ja siirtää sen Forza 3 vinyyli editoriin....ja ihan aidolta hommalta näytti....

Voi sen tavallaan siirtää, mutta edelleen se kuva pitää kuitenkin tehdä itse. En ainakaan mistään muusta tavasta ole saanut viitteitä.

Alla oleva video kuvaa parhaiten:

Tämmösen drifterin menin tekemään... Replica Taka Aonon wanhasta Falken drifteristä :)

4105507549_6a80316fb8_o.jpg
4106275822_8815fa463f_o.jpg

Mutta eikös jollain modatuilla konsoleilla melko varmastikin saa väännettyä noita PC:n kautta? Meinaan itse en kyllä ainakaan usko, että tuo Cristopher Walken-kuva olisi mitenkään edes teknisesti mahdollista padilla.
Asioiden mahdottomaksi todistaminen on tunnetusti hankalampaa kuin mahdolliseksi todistaminen... :) 30 tuntia aikaa yhdistettynä tarkkaan taiteelliseen silmään ja lehmän kärsivällisyyteen, siinähän se kai pääpiirteissään.

Tuossa Christina Ricci -threadin ekassa postauksessa (päivitetty tänään) näytetään miten seuraavan kuvan tekeminen etenee. Jotenkin tuo eri vaiheiden näyttäminen noinkin karkealla tasolla havainnollistaa aika hyvin sen, miten noita "ihmeitä" tehdään.

Kai tänne videonkin saa laittaa? :) Tuollainen tuli väsättyä kavereiden loistavan bändin kunniaksi, design ja tune löytyy Storefrontilta (GT: savulohi) ilmaiseksi jos maistuu.

Huh huh, olipas komeaa menoa:)... Aika sanattomaksi itseasiassa vetää.

Ei ole näköjään turhaan pyörinyt tuo Forza siellä Silakan koneessa.

Huh huh, olipas komeaa menoa:)... Aika sanattomaksi itseasiassa vetää.

Ei ole näköjään turhaan pyörinyt tuo Forza siellä Silakan koneessa.

Nohnoh Maagiset, meikä punastuu. ;) Mutta onhan tuo siellä pyörinyt, joten kiitosta vaan. Mukava jos meno maistuu. :)

On se vaan synkkää tämä aika vuodesta, kesää kaipailee varmasti moni... Varmaan se oli sitten tuo kaipuu joka inspiroi tätä tekelettä. Tuota kyljen isompaa kuvaa en kyllä uskalla storefrontiin laittaa, panna voisi napsahtaa nopeammin kuin Lutherille paavilta. (Siis siltä Roomassa istuvalta.)

Edestä:
97movo.jpg
Sivulta:
15d2tko.jpg
Takaa:
2vbvocj.jpg
Lava:
2dbqqdl.jpg

On se vaan synkkää tämä aika vuodesta, kesää kaipailee varmasti moni... Varmaan se oli sitten tuo kaipuu joka inspiroi tätä tekelettä. Tuota kyljen isompaa kuvaa en kyllä uskalla storefrontiin laittaa, panna voisi napsahtaa nopeammin kuin Lutherille paavilta. (Siis siltä Roomassa istuvalta.)

Hyvää duunia! Storefrontille vaan, se on makkara. ;) Ei tule bannia tuosta jos ei tule mun Focuksestakaan (sivun ylin viesti), käytin sen Forzan modien kautta ennen kuin laitoin eikä ollut mtn valittamista. Tosin ei sitä kyllä kukaan ole ostanutkaan... :D

Laitetaas taas... elikkäs änärin EASHL-joukkueen hengessä tällä kertaa. Homman nimi on luonnollisesti Finnish RedBalls ja Japanin paidat, raita katolla ja kyljissä alhaalla on sukista. Tää on vielä himpun verran vaiheessa, mutta EASHL, BAUER ja JOFA logot on Storefrontilla jos on tarvetta sipaista omaan työsuhdeautoon. :D Löytyy hakemalla gamertagilla tai lihavoiduilla.
FRB56wip.jpg

Laitetaas taas... elikkäs änärin EASHL-joukkueen hengessä tällä kertaa. Homman nimi on luonnollisesti Finnish RedBalls ja Japanin paidat, raita katolla ja kyljissä alhaalla on sukista. Tää on vielä himpun verran vaiheessa, mutta EASHL, BAUER ja JOFA logot on Storefrontilla jos on tarvetta sipaista omaan työsuhdeautoon. :D Löytyy hakemalla gamertagilla tai lihavoiduilla.
FRB56wip.jpg

Toihan on ihan älyttömän hieno! Mielestäni hienoin auto mitä tähän ketjuun on laitellu :)

Jos täältä löytyy Saipan kannattajia,niin meikän storefrontista voi käydä lataamassa ilmaiset Saipa-aiheiset maalit Golfiin.
Autossa ei tietenkään ole tuota kuvassa näkyvää schimanski76-tekstiä kyljessä.
Auton on maalannut herra nimeltä Mudinski tilaustyönä.

Ja jos maalit ei kiinnosta,niin ilmaiset säädöt on myös jaossa,luokka C425.
Nopea ja helppo ajaa. :)

Saipa-auto.jpg

Uljasta työkkärin Datsunia Storefrontilla, gamertag toimii keywordina. Ei ole ensimmäinen ruosteinen dasse mutta ainakin tällä on jotain sanottavaa... :-)

750_03Datsun510MOL_ministry.jpg

750_04Datsun510MOL_redcarpe.jpg

750_02Datsun510MOL_sideclos.jpg

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hieman offtopic, mutta se on "Ädelbrännvin" yhdellä ällällä... :-)

Ylös Bottom