Omenanraato
Well-Known Member
Ne saa peilattua tv:een.Tabletti ja puhelin toimii toki myös, mutta varsinkin jälkimmäinen pienellä ruudullaan ei välttämättä tarjoa sitä parhainta kokemusta.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ne saa peilattua tv:een.Tabletti ja puhelin toimii toki myös, mutta varsinkin jälkimmäinen pienellä ruudullaan ei välttämättä tarjoa sitä parhainta kokemusta.
Hommaa Series S pelihän pyörii silläkin todella komeesti. On myös niin pienen kokoinen et ei emäntäs sitä huomaa. Niin ja hintakin on passeliPelaako porukka tätä ratilla vai ohjaimella? Jostain muka luin että tässä ratti vs ohjain vertailu ei ole ihan niin selvä kuin monissa muissa autopeleissä.
Vakavissaan käy välissä mielessä että hankkisiko ainakin hetkeksi XSX:n ihan tämän pelin takia. Toisaalta koko konsolilla ei ole itselle yhtäkään toista kiinnostavaa peliä, mitä en voisi PS5:llä pelata, eikä haluaisi enää tv-tasolle toista tuollaista valtavaa kuutiota lojumaan (emäntä ei halua).
Vaan onhan tuo kertakaikkisen upeaa katseltavaa, ja tuo tekemisen määrä+monipuolisuus hämmästyttää. T. Kateellinen Pleikkari-pelaaja.
Joo, vaihdat vaan konsolin asetuksista sijainniksi uusi-seelanti niin voit aloittaa heti.Oliks se niin että kun vaihtaa lokaation australiaan tai uuteen-seelantiin niin pääsee tänään jo pelaamaan?
Tässä on muutenkin tuota aika paljon lisää muokkausmahdollisuuksia oma hahmoa ajatellen. Aika merkityksetöntä oman Forza kokemuksen kannalta, mutta toisaalta eipä se minulta ole pois.
Kuten @J.Sunderland jo mainitsikin, niin viikonloppuna pääsee pelaamaan Premium editionin omistajat, tai vaihtoehtoisesti Premium add-onin omistajat, jos pelaa peliä Game Passin kautta.
Laitetaas linkki autolistaan vielä kertaalleen näin (melkein) julkaisupäivän kunniaksi. Viimeisimmät lisäykset ovat Forza Edition -versiot muutamista autoista. Nämä valmiiksi tuunatut versiot antavat yleensä jotain lisäetua, kuten XP boostia tai vastaavaa.
![]()
Forza.net: The official home of Forza
Official site for Forza Motorsport and Forza Horizon gamesforzamotorsport.net
PC:llä pelaan mutta kait se menee samalla tavalla.Joo, vaihdat vaan konsolin asetuksista sijainniksi uusi-seelanti niin voit aloittaa heti.
Veikkaan vastaavaa ”pettymystä” olevan tiedossa Halonkin kohdalla. ”Tietäjät” ”tietää” ja pelaajat pelaa…Aika lähelle muuten osuit arvauksen kanssa. Harmi, kun jengi yli-hypettyi pelin kanssa ja nyt on valtava pettymys käsillä…
Tämä ei sitten ihan kaikessa ole hyvä asia. Kavereilta olen kuullut…Hommaa Series S pelihän pyörii silläkin todella komeesti. On myös niin pienen kokoinen et ei emäntäs sitä huomaa. Niin ja hintakin on passeli
Osta XsX. Jos pelaat koneella?Mulla on viisi kertaa kaatunut peli jo ennen kun pääsen festivaalialueelle, en oikein tiedä mitä pitäis tehdä että vois pelata.
Miksi ostaisin Xboxin jos mulla on paljon tehokkaampi PC? Netti on täynnä tyyppejä joilla peli kaatuu.Osta XsX. Jos pelaat koneella?
Niin, PC:llä kaatuu.Miksi ostaisin Xboxin jos mulla on paljon tehokkaampi PC? Netti on täynnä tyyppejä joilla peli kaatuu.