Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Horizon 5

Game passin kautta toimii jo sillä premium ?paketilla kun laittaa lokaatioksi Uusi-Seelanti ja aikaeroksi +13h.
 
Miten on päässyt niin käymään, että virallinen julkaisutraileri puuttuu ketjusta. Tämä korjataan nyt:
 
Pelaako porukka tätä ratilla vai ohjaimella? Jostain muka luin että tässä ratti vs ohjain vertailu ei ole ihan niin selvä kuin monissa muissa autopeleissä.

Vakavissaan käy välissä mielessä että hankkisiko ainakin hetkeksi XSX:n ihan tämän pelin takia. Toisaalta koko konsolilla ei ole itselle yhtäkään toista kiinnostavaa peliä, mitä en voisi PS5:llä pelata, eikä haluaisi enää tv-tasolle toista tuollaista valtavaa kuutiota lojumaan (emäntä ei halua).

Vaan onhan tuo kertakaikkisen upeaa katseltavaa, ja tuo tekemisen määrä+monipuolisuus hämmästyttää. T. Kateellinen Pleikkari-pelaaja.
Hommaa Series S pelihän pyörii silläkin todella komeesti. On myös niin pienen kokoinen et ei emäntäs sitä huomaa. Niin ja hintakin on passeli
 
Oliks se niin että kun vaihtaa lokaation australiaan tai uuteen-seelantiin niin pääsee tänään jo pelaamaan?
 
Tässä on muutenkin tuota aika paljon lisää muokkausmahdollisuuksia oma hahmoa ajatellen. Aika merkityksetöntä oman Forza kokemuksen kannalta, mutta toisaalta eipä se minulta ole pois.


Kuten @J.Sunderland jo mainitsikin, niin viikonloppuna pääsee pelaamaan Premium editionin omistajat, tai vaihtoehtoisesti Premium add-onin omistajat, jos pelaa peliä Game Passin kautta.

Laitetaas linkki autolistaan vielä kertaalleen näin (melkein) julkaisupäivän kunniaksi. Viimeisimmät lisäykset ovat Forza Edition -versiot muutamista autoista. Nämä valmiiksi tuunatut versiot antavat yleensä jotain lisäetua, kuten XP boostia tai vastaavaa.


Ai siinä oli vielä joku tuommonen. No pelataan sit joskus syssymmällä kun jaksaa.
 
Joo, vaihdat vaan konsolin asetuksista sijainniksi uusi-seelanti niin voit aloittaa heti.
PC:llä pelaan mutta kait se menee samalla tavalla.
Peli on todella nätti, mutta ei kovin hyvät ekat minuutit itsellä pelin parissa, kaksi kertaa on jo kaatunut ennen kun oon ees päässyt festivaalialueelle.
 
Viimeksi muokattu:
XSX:llä ensituntumat otettu ja vaikuttaa kyllä hyvältä peliltä. Sarjan faneille varmaan paljon sitä samaa mutta itse jätin tarkotuksella FH4:n vähälle tätä silmällä pitäen. Viidakkossa ajaessa tulee viimeistään next gen fiilis, nättiä on.
 
Mulla on viisi kertaa kaatunut peli jo ennen kun pääsen festivaalialueelle, en oikein tiedä mitä pitäis tehdä että vois pelata.
 
Hyvät arvosanat on peli saanut:

 
Olipas mukavat ekat 3-4h.
Joskin kartta on vähän liian tasainen mun makuun ja niitä kaupunkeja pitäs olla todella paljon enemmän siellä.

Peli näyttää aivan jumalaiselta iltavalaistuksessa ja pyörii 4k ultralla 70-90fps, joskin striimin toimivuuden vuoksi laitoin 60fps.

Kaiken kaikkiaan todella positiivinen yllätys. Ja äänet upeat. Olin yhtä hymyä 90 luvun civicillä kun vähän putkistoa vaihdettu. Todella makee.

Useammassa autossa ratin takana oli täysin ylivalottunutta. Kun vaihtoi kojelautaan ni värit oli normaalit. Pahimmillaan ratin takana näkyi vain valkoista ikkunoissa.
 
Ylös Bottom