Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Horizon 5

Onko FH5 pelissä mitään näistä:

- vauriomallinnus
- autojen tankkaaminen
- pientä säädettävää mitä esim. Forza Motorsport tai Gran Turismo sarjassa, öljynpaine, jousitus, jarrut, jne.
- voiko tulla jotain teknistä vikaa
- autoilla erilaisia renkaita
 
Itse taidan suosiolla odottaa tuota Steam version saapumista. Ostan sitä kautta tuon kalleimman setin. :)
 
Forza Horizon 4:ssä osteltiin asuntoja pitkin maita ja mantuja. Muistaakseni ainakin suurin osa asunnoista antoi jotain bonusta, eli niitä kannatti ostaa. Olen siinä käsityksessä, että tässä vitosessa ei samanlaista systeemiä ole. Korjatkaa jos olen väärässä.

Sen sijaan olen myös siinä käsityksessä, että tässä vitosessa on enemmän "juonta" kuin nelosessa. Enemmän niitä sellaisia tarinatehtäviä. Tykkäsin nelosessakin näistä Horizon Story -minikampanjoista, joten en pistä pahakseni, jos tässä sitä on laajennettu.

Enemmän vain kovaa ajoa ja vähemmän juonta. Forza Horizon nelosessa nuo hahmot aiheuttivat lähinnä irvistyksiä, kun heittivät mukahauskaa läppää. Asuntojen ostaminen yms. kyllä kelpaa lisämausteeksi.
 
Siis gamepass versio. Sit otat siihen vaan premium päivityksen? Toimiiko se niinki? Sit venailee et saa älyhalvalla ite pelin ku gamepass loppuu ja ostaa sen?

Näin ainakin ymmärsin et toimii, sama pelihän se gamepass versio on kuin ostettu versio.

Ainakin näyttää että omistan kaikki lisähärpäkkeet ja DLCt sai pistää jo ennakkoolataukseen että luulisi toimivan gamepass version kanssa.
 
Enemmän vain kovaa ajoa ja vähemmän juonta. Forza Horizon nelosessa nuo hahmot aiheuttivat lähinnä irvistyksiä, kun heittivät mukahauskaa läppää. Asuntojen ostaminen yms. kyllä kelpaa lisämausteeksi.
Juu, en minäkään niitä hahmoja kaipaa, mutta minikampanjat olivat näppärästi jäsenneltyä tekemistä. 10 toisissaan "kiinni" olevaa tehtävää.

Tällaisia isomman pelin sisällä olevia pienempiä tarinoita ottaisin mielelläni. Kuten vaikka driftingteemalla, ralliteemalla, historicteemalla ja niin edelleen.

Näin ainakin ymmärsin et toimii, sama pelihän se gamepass versio on kuin ostettu versio.

Ainakin näyttää että omistan kaikki lisähärpäkkeet ja DLCt sai pistää jo ennakkoolataukseen että luulisi toimivan gamepass version kanssa.
Se oli siinä yhdessä versiovertailutaulukossa näytetty että juurikin näin voi tehdä. Base game Game Passin kautta ja premium sisältö omana pakettinaan.

Ajattelin itse tehdä samoin.
 
PC:llä, pc:lle yritän.
No nyt löysin. Microsoft storessa löyty, gamepassin kautta löyty kaikki muut paitsi tuo.
Onnistuisiko täältä:

Edit. Ai, löysitkin jo. :)
 
Mut eikö sen periaatteessa pitäisi olla ihan sama kummalle sen ostaa, molemmillehan sen pitäisi tulla. Ainakin 4 on kaikki lisähärpäkkeet ja DLCt molemmissa.
 
Joo löysin oikean. Toi on ihan typerä systeemi vaan ku olin klikannut ennakkolatauksen jo ajat sitte. Se latas 10megan tiedoston silloin. nyt näyttää et asennettu. En vain tiedä onko se ladannu nyt koko ton 100gigaa, enkä tiedä minne se on asennettu, kun gamepass softa ei näytä sitä ja omasta tietokoneesta ei noita windwosapp kansiota saa atottua.
 
Ylös Bottom