Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

Vastaus: Forza Motorsport 2

Kannattaako ostaa, jos on kokemusta pelkästä GT -sarjasta? Kun tämä vaikuttaa boksin parhaalta(?) ajopeliltä...

Kannattaa ostaa. GT sarja on tämän pelin pahin kilpailija(vaikka julkaistaankin eri konsolilla) ja hyvin paljon samankaltaisuuksia peleistä löytyy. Mielestäni boksin paras autopeli(Race Pro tosin kokeilematta).

Autoja ja kustomointimahdollisuuksia on ihan tuhoton määrä ja ajotuntuma on kohdillaan niin padilla kuin ratilla pelatessakin. Aivan varmasti saat rahoille vastinetta jos tämän ostat...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kannattaako ostaa, jos on kokemusta pelkästä GT -sarjasta? Kun tämä vaikuttaa boksin parhaalta(?) ajopeliltä...


Samaa minäkin pohtinut viime päivät. Tuntuu vaan olevan vaikea löytää peliä kivijalkaliikkeistä, kolmen kaupungin liikkeitä tullu kierrettyä. No, tänään pitäis päättää ostaako konsolin vain tän pelin takia.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Nyt alkaa taas maistumaan ylipaljon.Ei pysty pelaa mitään muuta ku tätä :D alkaa olee kaikki autot niin hyvissä säädöissä ku voi olla. On hyvin maukasta mennä vääntää kierrosaikoja ja hioa niitä viimesiä kymmenyksiäkin pois sieltä :D kandeisko ostaa toi ratti? tuoko se kuinka paljo peliin aitoutta lisää ja onko tatsi ihan sama ?

säädättekö te autoja jollain tietyllä radalla tässä vai ihan mutulla vai mitenkä? ite oon säädelly aika pitkälle mugello shortin perusteella. tai siis kaikki on melkeen säädetty sillai et ajaa raivolla ja kattoo mikä kusee ja sit parantaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

pelaako porukka muuten manuaalilla vai automaatilla tätä? itte tottunu tohon automaattiin, niin en oo jaksanu manuaalilla juuri vielä kokeilla edes
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

pelaako porukka muuten manuaalilla vai automaatilla tätä? itte tottunu tohon automaattiin, niin en oo jaksanu manuaalilla juuri vielä kokeilla edes

Sekä että. Manuaalilla on hauskempi pelata, mutta kyllä itsellä parhaat kierrosajat on silti tulleet automaatilla.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Sekä että. Manuaalilla on hauskempi pelata, mutta kyllä itsellä parhaat kierrosajat on silti tulleet automaatilla.

jossain vaiheessa kävikin mielessäni, että kummalla tässä sitten tehdään noita hurjia kierrosaikoja. gt:ssä aikoinaan taisi olla niin, että manuaalilla oli oma etunsa kiihdyttäessä ja mutkissa. tässä joutuu ehkä hiukkasen enemmän tarkkailemaan, niin menee vaihteenvaihto välillä metsään. kokeilin tossa, niin mutkaan piti vaihtaa ykköstä silmään, mutta tulikin pakki päälle :D ihmettelin ku meno pysähtyi kuin seinään.
mutta pitää toiki laittaa treenauksen alle, jos sitten vaikka osan kisoista saisi jo tollakin vedettyä
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Itse pelalailen aina manualilla, sitä ku käyttää niin pystyy paljon paremmin jarruttaan mutkiin alas vaihtamalla. Viime aikoina on myös tullut pelattua ilman stm, tcs ja abs mutta yleensä on abs, tcs päällä ja stm aina pois.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Omistan Forzan, tuli boxin mukana silloin 06 (20gb). Todella hyvä ajopeli, paljon autoja Aasiasta, Euroopasta ja Amerikoista.. Todella hyvä grafiikkainen peli myös, vaikka se ei liity pelin hyvyyteen millään lailla..
Omasta mielestäni Forza sarja potkii GranTurismoa kasseille.. (Mielipide)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Omistan Forzan, tuli boxin mukana silloin 06 (20gb). Todella hyvä ajopeli, paljon autoja Aasiasta, Euroopasta ja Amerikoista.. Todella hyvä grafiikkainen peli myös, vaikka se ei liity pelin hyvyyteen millään lailla..
Omasta mielestäni Forza sarja potkii GranTurismoa kasseille.. (Mielipide)

Pleikkariaikana tuli pelattua kaikki vanhat Turismot läpi. SItten kun vaihdoin xboxiin ja Forzaan ei enää Turismot kiinnosta :cool:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Pleikkariaikana tuli pelattua kaikki vanhat Turismot läpi. SItten kun vaihdoin xboxiin ja Forzaan ei enää Turismot kiinnosta :cool:

Näin on käynyt myös minulle. Toisaalta silti haluaisin päästä kokeilemaan GT5:sta sitten kun se ilmestyy. Ihan vaikka vaan vertailun vuoksi...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tänään oli mustapäivä. Monta päivää olin fiilistellyt että nyt kulkee ja sitä rataa, mutta tänään tuli perspano. olin monta päivää ajanu tota tsubuka short rataa ja se onkin kai mun lempirata..noh, sitte kuvittelin että tehäänpäs tähän maailman ennätys ja siellä on sitte daveyskills ja se oli vetäny ihan jäätävän ajan siihen..ostin saman auton ja tunnin yritin raiskata sitä ja en päässy ees lähelle.mitä ******. tuli melkeen itku siinä kohtaa ja forza meni sitte jäähylle kämppiksen huoneeseen. :( ei näin. taito loppuu ja forza kärsii. oli todella lähellä etten vieny koko peliä kauppaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

pelaako porukka muuten manuaalilla vai automaatilla tätä? itte tottunu tohon automaattiin, niin en oo jaksanu manuaalilla juuri vielä kokeilla edes

Manuaalilla tullut pelattua alusta asti sekä ratilla, että padilla. Myös kaikki muut avut ollut pois kokoajan, paitsi ABS joka oli jonkin aikaa alussa.
Vaihteet osaa vaihtaa äänen perusteella melko nopeasta, alussa hieman kattoo missä ne vaihdot kannattaa tehdä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Jooh tänään tuli peli sit hommattua ja tosissaan manuaali vaihteilla tulee ajeltuu niinkun muitakin autopelejä tähän mennes... careerissaki jopa lvl20 jo wuhuu ! :D

ja näkee tosissaa postauksen ajasta että veny vähä pitkäks sessiot :p
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tänään oli mustapäivä. Monta päivää olin fiilistellyt että nyt kulkee ja sitä rataa, mutta tänään tuli perspano. olin monta päivää ajanu tota tsubuka short rataa ja se onkin kai mun lempirata..noh, sitte kuvittelin että tehäänpäs tähän maailman ennätys ja siellä on sitte daveyskills ja se oli vetäny ihan jäätävän ajan siihen..ostin saman auton ja tunnin yritin raiskata sitä ja en päässy ees lähelle.mitä ******. tuli melkeen itku siinä kohtaa ja forza meni sitte jäähylle kämppiksen huoneeseen. :( ei näin. taito loppuu ja forza kärsii. oli todella lähellä etten vieny koko peliä kauppaan.

Ei se nyt ole Forzan vika että et saanut maailmanennätystä. Miksi edes pitäisi saada, pitääkö aina olla paras. Pitää pystä myös häviämään ja nousemaan jaloilleen.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ei ookaan forzan vika :D joo on se häviäminen oikein terapeuttista kunhan sen osaa ottaa oikein mutta sinä päivänä ei pystyny.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

On muuten kylmä peli. Jos bensa pääsee loppumaan niin auto vaan hyytyy ja siihen jää. Ajelin tossa D-luokan endurancea ja ajattelin vetää koko kisan käymättä kertaakaan varikolla. No viimeisen kierroksen ensimmäisessä mutkassa ohjain alkaa täristä ja kone ottaa kierroksia pätkien. Sitten Dunlop-sillan alla meno loppuu kokonaan. Onnistuin valuttamaan sinne neulansilmään asti mutta sitten ei ollut mitään tehtävissä. Pakko oli ottaa quit race vaan.
Gran Turismossa taisi olla siten että auto liikkui jotain 10 kmh tunnissa silloin kun bensa loppui, mutta tässäpä ei sellaisia mukavuuksia ole.
 
Ylös Bottom