Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
viitsiskös joku kertoa, mitä tarkoittavat set difficulty valikossa:
Traction (TCS on/off)
ja
Stability (STM on/off)
Ootteko pelannut tätä läpi gamepadilla? Kaasun, jarrun ja kääntelyn sääteleminen aika paljon nykivämpää mitä ratilla. Varsinkin nuo takavetoiset padilla aika hankalasti hallittavia, kun kaasunannostelu ja kääntyminen vaati aika pientä liikettä ohjaimeen. Itelläni vielä muutama kisa ajamatta (ehkä 10-20). Saa nähdä pääseekö kaikkia läpi. Ainakin nuo R-luokan kisat alkaa jo olla aika haastavia, kun ei pysty virittämään itselleen ylivoimaista kalustoa. Ja tuohon pelin helppouteen vaikuttaa tietysti, millä vaikeustasolla kukin pelaa...
Onko ratilla pelattavuus paljon helpompaa tässä pelissä. PC:llä olen kyllä pelannut pelkästään ratilla, mutten vielä XO:lle omista moista.
Itse olen ajellut pelkästään palkinnoksi saaduilla autoilla. Se lisää muutamiin luokkiin haastetta, kun ei meinaa virittämälläkään saada kunnollista. Joihinkin merkkiluokkiin on tosin pakko ostaa auto, kun niitä ei voita mistään.
Ootteko pelannut tätä läpi gamepadilla?
Ootteko pelannut tätä läpi gamepadilla?
nyt kun ostin tämän ja olen pelaillut arcadea, niin tähän olen jo ainakin täysin koukussa careeria kattelis arcaden jälkeen
Careeria vaan pelaamaan Autojen virittäminen ja uusien autojen hankkiminen kovalla työllä ansaituilla rahoilla on todella koukuttavaa puuhaa.
...ei hotsita yhtään ajaa R kisoja ku ne autot on sellasia lentokoneita...
säädättekö te paljon teidän autoja ?
Duunissa olen ja koitan kovasti muistella mitäs autoja sitä tuleekaan käytettyä.
osupa kohdalle perhanan hankala time trial arcadessa. olikohan punainen lancer evo alla
Saman kanssa taistelin aikani, mutta muutaman yrityksen ja lukuisten kirosanojen jälkeen se meni läpi ja vielä parilla sekunnilla ali rajan.
Säädä välityksiä kiihtyvyyden parantamiseksi, laske korkeutta vähän ja laita Abs ja Tcs päälle. Koita myös välttää jarruttelua niin paljon kuin mahdollista.
Sain eilen viimeisenkin exhibitionin läpi arcadessa ja voi luoja sitä Nyrreä. Pienikin virhe niissä nopeuksissa ja koko kisa alusta. Ohituspaikkojakaan ei juuri sieltä löydy, etenkään R-luokan autoilla kun ne on niin leveitä.
Ratti tuli hommattua oikeastaan vain Forzan takia ja fiilis parani kyllä huomattavasti. Ajamisen vaikeus ottaa kyllä välillä päähän ihan kunnolla, mutta Gridiin verrattuna Forzan ajotuntuma on kyllä paljon parempi.
Voisin illalla lisäillä täältä parit tagit listalle jos vaikka joskus nettiin asti uskaltautuisi ajelemaan.