Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mythos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 2

Voi johtua pitkälti myös mihin on tottunut ja mitä rattia käyttää. Onhan sillä pädillä helpompi pienellä peukalon liikkeellä laittaa renkaat ääri asentoon. Ratti miehellä siinä menee vähän pitenpään.

Mitenkäs, voisiki joku kertoa hieman miten käytännössä HDMI liitännän puuttuminen vaikuttaa forzaan? Huonompi kuva/ääni vain?

Mitenkäs, voisiki joku kertoa hieman miten käytännössä HDMI liitännän puuttuminen vaikuttaa forzaan? Huonompi kuva/ääni vain?

Eihän tuo itse peliin vaikuta millään tavalla. Ja kyllä komponenttikaapelilla saa vallan kelvon HD-kuvan näyttöön.

Hitto kun aina ajoittain tulee hirveä polte päästä pelaamaan Forzaa, mutta ei. Pelikone on vaihtunut jo reilu vuosi sitten eikä kunnollista korvaajaa löydy. :( Jos ja kun Forza 3 tulee, on varmaan pakko hommata boksi halvalla jostain ihan vain sitä varten.

Tahtoo tuunaa, säätää, maalaa, kisata... Argh!

Edomen mukaan
Microsoft tarjoaa lokakuun loppuun saakka Xbox 360 -pelien lisäreitä alennushintaan. Xbox Live Entended Play Download Days -kampanjassa tarjotaan alennettuun hintaan lisäosia muun muassa peleihin Mass Effect, Lost Odyssey, Forza 2, Oblivion ja Beautiful Katamari.

Lista peleistä, lisäreistä ja hinnoista Microsoft-pisteillä:

Forza Motorsport 2 - Motegi Track Pack - vanha hinta 400 - alehinta 240
Forza Motorsport 2 - The September Car Pack - vanha hinta 400 - alehinta 240
Forza Motorsport 2 - December Car Pack - vanha hinta 400 - alehinta 240
Forza Motorsport 2 - FINAL March Car Pack - vanha hinta 400 - alehinta 240

Kuinka paljon tässä saa itse autoansa säätää? (downforcet yms.)

mietin vaan et onko se tää vai grid?

auttakaa =)

auttakaa =)

Seuraavanlaista listaa löysin hieman googlettamalla.

-Springs, Dampers, and Antiroll Bars
- Springs
- Antiroll Bars
- Dampers
- Bump Stiffness
- Rebound Stiffness
-Alignments
- Camber
- Toe
- Caster
-Tires
-Brakes
-Differentials

Ja tietty downforcet...

auttakaa =)

No ei tarvi ees miettii. GRID on arcade kaahailua kun taas Forza on enemmän realismiin nojaava rata autoilu peli. Forzan ajomallinnus on paljon paremmin tehty joten auton säätäminenkin vaikuttaa suuresti.

juu kyllä se niin on että gridi on semmoinen saunaillan romurallipeli siis täysin arcade-mättöä... ja forza. se on ajajajille tarkoitettu. on mitä säätää ja on mitä ajaa.

kiitoksia veljet näistä avuista..marssin kauppaan ja haen siis forssan.

ostin sen pelin sitte ja on kyllä pakko sanoa että oksat pystyyn!

ihan jäätävän aito toi kun etuvedossa,takavedossa ja nelivedossakin on ero..on hienoa..ainoa mikä mietityttää on ehkä vähän noi autoluokat mutta ilman niitä se saattas olla aika tylsää..tai siis kun sais justiinsa ton evo 8:n ja sit tunetin sitä hyväks ja näin nyt se on aivan hirmuinen :D niin nyt sitten sillä ei voikaan enää ajaa kisoja.. tuleeko jatkossa näitä evokisoja lisää vai oliko sillä autolla ajelut nyt sitten siinä?

ostin sen pelin sitte ja on kyllä pakko sanoa että oksat pystyyn!

ihan jäätävän aito toi kun etuvedossa,takavedossa ja nelivedossakin on ero..on hienoa..ainoa mikä mietityttää on ehkä vähän noi autoluokat mutta ilman niitä se saattas olla aika tylsää..tai siis kun sais justiinsa ton evo 8:n ja sit tunetin sitä hyväks ja näin nyt se on aivan hirmuinen :D niin nyt sitten sillä ei voikaan enää ajaa kisoja.. tuleeko jatkossa näitä evokisoja lisää vai oliko sillä autolla ajelut nyt sitten siinä?

En nyt ihan tiedä missä kohtaa olet menossa, mutta kyllä tappiin asti tuunatulla evollakin pääsee careerissa ajelemaan. Muistaakseni ainakin jotain neliveto cubbia(tms.) ja jotain japanilaisten autojen cubbia. En ole peiä vähään aikaan pelannut, joten tämä voi mennä hyvällä prosentilla metsäänkin :o Sen vaan muistan että ainakin itse ajelin loppuun asti tuunatuilla vehkeillä kisoja pitkin careeria.

Autoluokista sen verran, että vain joissain kisoissa tuolla luokalla on merkitystä. Kisoihin tulee kyllä muita rajoituksia, kuten esim. vain takavedot tai vain amerikkalaisia autoja jne.

Onko livestä erikseen ostettavat auto- ja ratapaketit käytettävissä vain arcade-tilassa, vai tulevatko ne lisäksi myös career-tilaan?

Onko livestä erikseen ostettavat auto- ja ratapaketit käytettävissä vain arcade-tilassa, vai tulevatko ne lisäksi myös career-tilaan?

Career tilaan ei tule uusia kisoja, joten radat on käytössä vain Arcade tilassa ja Time Trialissa sekä Livessä.
Autot toimii kaikkialla.

En nyt ihan tiedä missä kohtaa olet menossa, mutta kyllä tappiin asti tuunatulla evollakin pääsee careerissa ajelemaan. Muistaakseni ainakin jotain neliveto cubbia(tms.) ja jotain japanilaisten autojen cubbia. En ole peiä vähään aikaan pelannut, joten tämä voi mennä hyvällä prosentilla metsäänkin :o Sen vaan muistan että ainakin itse ajelin loppuun asti tuunatuilla vehkeillä kisoja pitkin careeria.

Autoluokista sen verran, että vain joissain kisoissa tuolla luokalla on merkitystä. Kisoihin tulee kyllä muita rajoituksia, kuten esim. vain takavedot tai vain amerikkalaisia autoja jne.

joo siis aika alussa oon mutta level 17 ja autoja on ihan pirusti jo ! mua vaan kiristää se kun laittaa tosiaan sen 110 000 cr siihe evoon ja sitte en saa ajaa sillä ainakaan HETKEEN mitään kisoja :( toisaalta kun se nyt on tapissatunetettuna niin en saa sitä kyllä tielläkään pysymään kovin hyvin :D:D se triftaa vaikka ihan nätisti yritän ajaa)
joo tosiaan jotain neliveto/japan cuppia siellä näytti olevan mut ku se evo tosiaan on se U ja se teholuokka pitäs olla joku ihan muu :D en tiä..mut on se hyvä peli.. renaul clio V6 koneella on kanssa oikein kiva auto ku sitä vähän keventää ja pistää rengasta.

No sitten otetaan vähä viripalikkoja pois niin että se mahtuu kyseisiin luokkiin. Itse esim. ajoin muistaakseni kaikki kisat joissa tehorajoitus (150hv, 200hv...) nelivetoisella kakkos-Golffilla. Joutui vähän kikkailemaan eri osilla mutta tuli halvemmaksi kuin ostaa joka kisaan uusi auto.

No sitten otetaan vähä viripalikkoja pois niin että se mahtuu kyseisiin luokkiin. Itse esim. ajoin muistaakseni kaikki kisat joissa tehorajoitus (150hv, 200hv...) nelivetoisella kakkos-Golffilla. Joutui vähän kikkailemaan eri osilla mutta tuli halvemmaksi kuin ostaa joka kisaan uusi auto.

Mä teen nykyään niin, että ajan niillä palkinto autoilla..niistä saa jäätäviä kun ostaa renkaat ja turhat painot pois ja sit niin paljo tehoo ku saa laittaa ni johan kisat voitetaan :) ja sitten aina saa joku vähintää 40 000 cr yhdestä kisa sarjasta niin sillä rahalla tunettaa sitten seuraavaan kisaan auton :D mutta täytyypä kokeilla tota tehokikkailua.

Palailinpa tämän pelin pariin melkein 6kk tauon jälkeen ja kyllä on vieläkin erittäin hauskaa. Ollu kunnon kisoha c,b ja a luokissa mitä pää osin ajelen. Eniten vaan kyrsii noi tyypit jotka tulee jollain champion tasolla lobbyyn ja selittelee et ei voi ajaa kilpaa ku on, vaan amateur ja pro jamppoja et vaikka voitttas niin laskee sen rankkia.

Voiko joku juuri pelata tota peliä ihan vaan rankin takia? Mulla on joku 600 kisaa livessä ajettu ja koko ajan vaihellu rank siinä amateurin ja pron välillä. EI paljoa väliä nouseeko rankki ku vaan on muakavia kisoja ja järkeviä ne muut tyypit siel kisassa.

sen kerran ku oon livessä käyny mylläämässä, niin pojat on ottanu honda civiceillä viivoja nyrburingillä :D olihan seki lystiä ku olin samassa skabassa skylinellä :D

Ylös Bottom