Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitenkäs, voisiki joku kertoa hieman miten käytännössä HDMI liitännän puuttuminen vaikuttaa forzaan? Huonompi kuva/ääni vain?
Microsoft tarjoaa lokakuun loppuun saakka Xbox 360 -pelien lisäreitä alennushintaan. Xbox Live Entended Play Download Days -kampanjassa tarjotaan alennettuun hintaan lisäosia muun muassa peleihin Mass Effect, Lost Odyssey, Forza 2, Oblivion ja Beautiful Katamari.
Lista peleistä, lisäreistä ja hinnoista Microsoft-pisteillä:
Forza Motorsport 2 - Motegi Track Pack - vanha hinta 400 - alehinta 240
Forza Motorsport 2 - The September Car Pack - vanha hinta 400 - alehinta 240
Forza Motorsport 2 - December Car Pack - vanha hinta 400 - alehinta 240
Forza Motorsport 2 - FINAL March Car Pack - vanha hinta 400 - alehinta 240
Kuinka paljon tässä saa itse autoansa säätää? (downforcet yms.)
mietin vaan et onko se tää vai grid?
auttakaa =)
Kuinka paljon tässä saa itse autoansa säätää? (downforcet yms.)
mietin vaan et onko se tää vai grid?
auttakaa =)
ostin sen pelin sitte ja on kyllä pakko sanoa että oksat pystyyn!
ihan jäätävän aito toi kun etuvedossa,takavedossa ja nelivedossakin on ero..on hienoa..ainoa mikä mietityttää on ehkä vähän noi autoluokat mutta ilman niitä se saattas olla aika tylsää..tai siis kun sais justiinsa ton evo 8:n ja sit tunetin sitä hyväks ja näin nyt se on aivan hirmuinenniin nyt sitten sillä ei voikaan enää ajaa kisoja.. tuleeko jatkossa näitä evokisoja lisää vai oliko sillä autolla ajelut nyt sitten siinä?
Onko livestä erikseen ostettavat auto- ja ratapaketit käytettävissä vain arcade-tilassa, vai tulevatko ne lisäksi myös career-tilaan?
En nyt ihan tiedä missä kohtaa olet menossa, mutta kyllä tappiin asti tuunatulla evollakin pääsee careerissa ajelemaan. Muistaakseni ainakin jotain neliveto cubbia(tms.) ja jotain japanilaisten autojen cubbia. En ole peiä vähään aikaan pelannut, joten tämä voi mennä hyvällä prosentilla metsäänkinSen vaan muistan että ainakin itse ajelin loppuun asti tuunatuilla vehkeillä kisoja pitkin careeria.
Autoluokista sen verran, että vain joissain kisoissa tuolla luokalla on merkitystä. Kisoihin tulee kyllä muita rajoituksia, kuten esim. vain takavedot tai vain amerikkalaisia autoja jne.
No sitten otetaan vähä viripalikkoja pois niin että se mahtuu kyseisiin luokkiin. Itse esim. ajoin muistaakseni kaikki kisat joissa tehorajoitus (150hv, 200hv...) nelivetoisella kakkos-Golffilla. Joutui vähän kikkailemaan eri osilla mutta tuli halvemmaksi kuin ostaa joka kisaan uusi auto.