Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

Vastaus: Forza Motorsport 2

On tää kyl kovan luokan peli. Ykkönenkin oli jo koukuttava, saas nähä mitä uutta ne keksii tulevaan Forza 3:seen.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

viitsiskös joku kertoa, mitä tarkoittavat set difficulty valikossa:

Traction (TCS on/off)

ja

Stability (STM on/off)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ootteko pelannut tätä läpi gamepadilla? Kaasun, jarrun ja kääntelyn sääteleminen aika paljon nykivämpää mitä ratilla. Varsinkin nuo takavetoiset padilla aika hankalasti hallittavia, kun kaasunannostelu ja kääntyminen vaati aika pientä liikettä ohjaimeen. Itelläni vielä muutama kisa ajamatta (ehkä 10-20). Saa nähdä pääseekö kaikkia läpi. Ainakin nuo R-luokan kisat alkaa jo olla aika haastavia, kun ei pysty virittämään itselleen ylivoimaista kalustoa. Ja tuohon pelin helppouteen vaikuttaa tietysti, millä vaikeustasolla kukin pelaa...

Onko ratilla pelattavuus paljon helpompaa tässä pelissä. PC:llä olen kyllä pelannut pelkästään ratilla, mutten vielä XO:lle omista moista.

Itse olen ajellut pelkästään palkinnoksi saaduilla autoilla. Se lisää muutamiin luokkiin haastetta, kun ei meinaa virittämälläkään saada kunnollista. Joihinkin merkkiluokkiin on tosin pakko ostaa auto, kun niitä ei voita mistään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ootteko pelannut tätä läpi gamepadilla? Kaasun, jarrun ja kääntelyn sääteleminen aika paljon nykivämpää mitä ratilla. Varsinkin nuo takavetoiset padilla aika hankalasti hallittavia, kun kaasunannostelu ja kääntyminen vaati aika pientä liikettä ohjaimeen. Itelläni vielä muutama kisa ajamatta (ehkä 10-20). Saa nähdä pääseekö kaikkia läpi. Ainakin nuo R-luokan kisat alkaa jo olla aika haastavia, kun ei pysty virittämään itselleen ylivoimaista kalustoa. Ja tuohon pelin helppouteen vaikuttaa tietysti, millä vaikeustasolla kukin pelaa...

Onko ratilla pelattavuus paljon helpompaa tässä pelissä. PC:llä olen kyllä pelannut pelkästään ratilla, mutten vielä XO:lle omista moista.

Itse olen ajellut pelkästään palkinnoksi saaduilla autoilla. Se lisää muutamiin luokkiin haastetta, kun ei meinaa virittämälläkään saada kunnollista. Joihinkin merkkiluokkiin on tosin pakko ostaa auto, kun niitä ei voita mistään.

Kyllähän sitä ratilla ja polkimilla ajaminen on helpompaa/mukavampaa, mikä tuskin on yllätys, takaisin padiin en hevillä vaihtaisi. On kyllä sanottava, että padilla ajaminen oli yllättävänkin toimivaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Joo, padilla itekkin vetänyt. Career 100%, kaikki aika-ajot (sisältäen DLC:n tuomat) ajettu ja kaikki arcade kisat vedetty ja livessäkin kymmenisen tuntia ajeltu ja voittojakin tullut.
Eli kyllä padillakin pärjää. MS:n ratti löytyy, mutta sitä ei aina jaksa viritellä kiinni, eikä sen laatu ole päätä huimaava, joten se on sitten homehtunut kaapin perällä vuoden päivät.

Toivottavasti kolmosen tullessa Ms saa uuden ratin aikaiseksi, tai mahdollisuuden käyttää toisen valmistajan ratteja (G25 kröhhhömm...).
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

nyt kun ostin tämän ja olen pelaillut arcadea, niin tähän olen jo ainakin täysin koukussa :cool: careeria kattelis arcaden jälkeen
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

nyt kun ostin tämän ja olen pelaillut arcadea, niin tähän olen jo ainakin täysin koukussa :cool: careeria kattelis arcaden jälkeen

Careeria vaan pelaamaan :) Autojen virittäminen ja uusien autojen hankkiminen kovalla työllä ansaituilla rahoilla on todella koukuttavaa puuhaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Careeria vaan pelaamaan :) Autojen virittäminen ja uusien autojen hankkiminen kovalla työllä ansaituilla rahoilla on todella koukuttavaa puuhaa.

arcadessa lähinnä harjotellu ajamista, sillä ei ole aivan nfs most wantedin kaltainen tässä tämä systeemi :D kultamitaleja kanssa hommannut parhaani mukaan

e: rs4 tän hetken vahvin suosikki
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Mullakin alkaa olemaan melkein 150h livessä takana ja +600 voittoa ja padilla menty koko ajan. Kyllä silläkin pärjää erittäin hyvin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

mulla alkaa loppua jo fiilikset tosta careerista, tai siis ei hotsita yhtään ajaa R kisoja ku ne autot on sellasia lentokoneita, ja mulla on oikeestaan kaikki autot mitkä oon halunnukkin.olikohan autoja joku vähän reilu 100 ja kaikki viritelty enemmän ja vähemmän.

Mut se on cool ku ottaa jonkun evo kympin ja lähtee rässiin niitä amateur cuppeja sun muita :D sielä voi driftillä vetää koko ajan ja kukaan ei tuu ohi :D alan olee joku drift king pikku hiljaa :D

kandee muuten ostaa sen peugeotin 207(olikohan se, se tai 308) racing auto, se neliveto malli..se on aika hintti kallis tunettaa (menee joku reilu 100,000 cr) mut jukoliste se on niinkun kupissa se auto. ei se kulje ku jonku 250 hyvillä välityksillä mutta sillä voi tehä mitä vaan siellä radalla, eikä karkaa ikinä hanskasta.

säädättekö te paljon teidän autoja ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

...ei hotsita yhtään ajaa R kisoja ku ne autot on sellasia lentokoneita...

säädättekö te paljon teidän autoja ?

Pakko säätää. Ei livematseissa pärjää jos ei ole loppuun asti värkätty menopeli alla. Tulee kyllä livessä ajettua lähinnä D-A luokan kisoja, juuri tämän "lentokone" aspektin takia. Omat lempiautot livessä:
Peugeot 207 luokka D
Peugeot 206 luokka C
Peugeot 206 luokka B
Renault 5 Turbo luokka C tai B riippuen vähän virityksistä
Luokassa A tulee ajettua vähän millä sattuu, esim. Mitsubishi Eclipse(se vanhempi malli), Evot ja Subarut toimii myös ihan hyvin. Taitaa sieltä löytyä yksi ihan ajettava Peugeot 206 A luokkaankin(en ole vähään aikaan pelannut, niin ei meinaa muistaa mitä kaikkia autoja sieltä tallista löytyy :))

Aika monta Peugeot 206:sta :) Se vaan on niin hyvä auto ajaa ja yllättävän nopea.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Omat lempparit on:

D-luokka: Renault Sport Clio
Super Time Attack Civic

C-luokka::Tom's T020

B-luokka:
Track Attack Honda NSX-R (kaikki laitettu alustaan, tehoa vain 7kw enemmän mitä vakiossa, ja ainoa auto millä oikeasti pärjään livessä...)

A-luokka:
Ferrari F355

S-luokka: Ferrari F40
Porsche 911 GT2 (997)

R-luokka: Peugeot 905

Duunissa olen ja koitan kovasti muistella mitäs autoja sitä tuleekaan käytettyä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

osupa kohdalle perhanan hankala time trial arcadessa. olikohan punainen lancer evo alla
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

osupa kohdalle perhanan hankala time trial arcadessa. olikohan punainen lancer evo alla

Saman kanssa taistelin aikani, mutta muutaman yrityksen ja lukuisten kirosanojen jälkeen se meni läpi ja vielä parilla sekunnilla ali rajan.
Säädä välityksiä kiihtyvyyden parantamiseksi, laske korkeutta vähän ja laita Abs ja Tcs päälle. Koita myös välttää jarruttelua niin paljon kuin mahdollista.
Sain eilen viimeisenkin exhibitionin läpi arcadessa ja voi luoja sitä Nyrreä. Pienikin virhe niissä nopeuksissa ja koko kisa alusta. Ohituspaikkojakaan ei juuri sieltä löydy, etenkään R-luokan autoilla kun ne on niin leveitä.

Ratti tuli hommattua oikeastaan vain Forzan takia ja fiilis parani kyllä huomattavasti. Ajamisen vaikeus ottaa kyllä välillä päähän ihan kunnolla, mutta Gridiin verrattuna Forzan ajotuntuma on kyllä paljon parempi.

Voisin illalla lisäillä täältä parit tagit listalle jos vaikka joskus nettiin asti uskaltautuisi ajelemaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Saman kanssa taistelin aikani, mutta muutaman yrityksen ja lukuisten kirosanojen jälkeen se meni läpi ja vielä parilla sekunnilla ali rajan.
Säädä välityksiä kiihtyvyyden parantamiseksi, laske korkeutta vähän ja laita Abs ja Tcs päälle. Koita myös välttää jarruttelua niin paljon kuin mahdollista.
Sain eilen viimeisenkin exhibitionin läpi arcadessa ja voi luoja sitä Nyrreä. Pienikin virhe niissä nopeuksissa ja koko kisa alusta. Ohituspaikkojakaan ei juuri sieltä löydy, etenkään R-luokan autoilla kun ne on niin leveitä.

Ratti tuli hommattua oikeastaan vain Forzan takia ja fiilis parani kyllä huomattavasti. Ajamisen vaikeus ottaa kyllä välillä päähän ihan kunnolla, mutta Gridiin verrattuna Forzan ajotuntuma on kyllä paljon parempi.

Voisin illalla lisäillä täältä parit tagit listalle jos vaikka joskus nettiin asti uskaltautuisi ajelemaan.

exhibitionin vetelin läpi aivan ensimmäisenä. nürburgring meni onneks jo toisella :D olihan se hiukan pitkä.
mutta pitääpä kokeilla ohjeistuksellasi tota :)
 
Ylös Bottom