Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mythos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kyllähän ratti lienee parempi, mutta on tuo pädilläkin pirunmoisen kivaa :)

Tuli muuten vasta nyt katsottua mitä tuohon Limited Collectors Editioniin kuuluu autorintamalla...Ford Saleen Mustang S281E. Oh. Saisi olla soundtrack pelkästään noita moottoriääniä :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
Mutta Superleggera on pelkästään vähän kevyempi ja +10 heppaa. Kait se sitten vaikuttaa. Mutta nelivedolla driftaus ei oo sitä aitoa. Vaikka rakastankin rallia yli kaiken. No shit.

Kyllä siinä Superleggerassa on hiukan enemmän kuin vaan vähemmän painoa +10 heppaa. Ihan kuin sanoisi että Ferrari Challenge Stradale on sama kuin Ferrari 360 mutta kevyempi ja hiukan tehokkaampi. ;)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Warra sanoi:
Aika: 00:50:427
Auto: Saleen S7R
Ajoavut: Automaatti loota
Ohjain: Padi

JES!
00.50.241
Auto: McLaren F1
Ajoavut: Ei mitään, manuaalivaihteet
Ohjain: Ratti

Hahaa! Ja minä kun aattelin että mahdottomuus ajaa alle 00.51 ratilla, nyt tahkomaan 00.49.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

En ole ikinä Forzaa pelannut, kun olen koko ikäni ollut näitä PGR miehiä. Imutin tuossa demon ja täytyy myöntää, että kyllähän se hyvältä tuntuu. Hieman harmittaa ettei ohjaamokuvakulmaa löydy, se kun lisää realismia melkoisesti. Varsinkin PGR3:ssa kun kiihdyttää, niin "kuski" nykäsee hieman taaksepäin, kun jarruttaa, niin "keho" liikkuu eteen hivenen jne. Ne lisää mukavasti "siellä olon" tunnetta. Harmi ettei Forzassa ole moista... Mutta pirun hyvä peli se on. Kokeilin tuossa C sarjalaisia ilman mitään apulaitteita ja eihän siitä tullut kun jotain 1.22.50 aikoja alle :p.

Täytynee varmaan ostaa, pistetään sitten KonsoliFIN skaba pystyyn! :cool:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Warra sanoi:
Katsokaas noita telemetria tietoja. Harvassa vakavassa simussakaan saa muuttujia noin tarkasti esille, puhumattakaan mistä ne muuttujat tulee. Renkaidenkin lämpöjä mittaillaan kuin papyroksen nascarissa konsanaan. :p
Puhut BS:ää. :P Kaikissa ei niitä saa ruudulle replayn aikana, koska se nyt ei ole kovin realistista ensinnäkään, mutta ne telemetriadatat voi importata moniin ohjelmiin, kuten GTR2:ssa MoTec-ohjelmaan (joka on alunperin tarkotettukin oikean telemetriadatan purkamiseen, siis oikeista autoista), siinä niitä voi sittten syynätä ja vertailla aika paljon yksityiskohtaisemmin kuin jossain replay overlayssä.

Cyrus1 sanoi:
Noihin on vaan ihan järjettömiä asetuksia autovalmistajilla, joten Burnout efektejä ei kai tulla ihan heti näkemään. Tosin uusimmassa Pelaajassa Forzan PR-jauhannan mukaan millään autonvalmistajalla ei ole mitään valittamista ja muissa peleissä se on kuulemma vain tekosyy, mutta ainakin B3D:ssä on postailtu melkoisi kommentteja, olikohan juuri Forzan kehittäjiltä, kuinka erinäisiä asetuksia ja määräyksiä valmistajat pistävät. Tämä taas ajaa siihen, että kaikkia autoja käsitellään niiden korkeimpien standardien mukaisesti ja niinpä damaget ovat visuaalisesti mitä ovat eli lähes täysin turhat. Toki ajamiseen vaikuttava damage on eri juttu.
Tai sitten koko juttu on tekijöiden tekosyyksi keksimää urbaania legendaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
JES!
00.50.241
Auto: McLaren F1
Ajoavut: Ei mitään, manuaalivaihteet
Ohjain: Ratti

Respect! Taidankin olla aikas paska kuski, kun vertaa teihin. Itsellä pädillä hikisesti alle 51s. :eek:
Lisää prässiä vaan, kyllä teidät vielä kiinni otetaan ;)

Edit: Laitetaas nyt itselläkin tarkat specsit:
00.50.651
Auto:Saleen S7R
Ajoavut:Automaattivaihteet
Pädi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Oli kyllä ratilla about 10x paremman tuntuinen peli, kuin padilla. Ohjaimella pinnanmuodot ei vaikuta menoon millään, mutta ratilla esim siinä pienellä ylös tulevalla mäen nyppylällä jos pitää samanlaista kaasua kuin nousussa, on ympäri lentäminen aika varmaa. En tajua miksi tuollaisia helpotuksia on tehty padille.

Ja gallardokin lähtee sladiin ja jopa käsistä kun pelaa ratilla. On nimittäin ratilla jopa hyvä pelkästään tämä demo, vaikka ohjaimella se oli ihan täyttä skebeliä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ajelin tuossa puolisen tuntia C-sarjalaisilla enkä Integralla päässy ainakaan vielä hätyyttelemään ProBalen ja kumppaneiden aikoja parhaan ollessa 1.07.204.
Lexus IS350:llä tuli 1.06.082

Jotenki tuntuu ettei "uskalla" puskea liikaa kun tuo fysiikka rankasee aika armotta mutta eiköhän tää tästä, ei mulla oo yhteensä vasta kun muutama tunti yhteensä ajelua takana tän demon kanssa.

Joo ja siis pad + automaattivaihteet, ei muita apuja. ABSiin tottuneena ja liipasimen pienen liikeradan kanssa tapellessa kyl hetkittäin ketuttaa noi jarrut...Pitänee tarkkailla tilannetta jos vaikka siirtyis takasin ABSien maailmaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Jaahas, varmaan joutuu hommaamaan sitten ratinkin, kunhan koko peli ilmestyy. Ainiin tulihan sitä aamulla taas pelattuakin ja nyt meni sitten 50s rikki :cool: Eka treenasin pari erää Integralla, manuaalit päällä ja ton jälkeen onnistui Saleenilla ajaminenkin paremmin. On muuten jonkinverran nopeempi, kun pykältää itse, automaatti vaihtaa aika onnettomasti.

00.49.996
Auto:Saleen S7R
Ajoavut: ei mitään ja manuaalivaihteet päällä
Ohjain: Pädi

Todistusaineisto löytyy täältä
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Oon yrittäny saada hyvää aikaa ku forzan official sivuil on menos kilpailu.
En vaan osaa. paras aika C sarjas 1:06.907 ilman mitään apuja.
Saleenil A sarjas 0:52.722
En käsitä miten noi jotkut on saanu jopa 1:03.** aikoja C sarjan autoil.
Onkohan toi ratil jotenkin helpompi vai mitä ihmettä. En itekää mitää drifitä harrasta kun sehän hidastaa menoa mutkissa, mutta ei silti vaan lähellekään noita aikoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ei tässä tosiaan itekkään ole päässyt kovin hyviä aikoja vielä paukuttelemaan, mutta eiköhän se tosta kuitenkin lähde. Ei mitään muita ajoapuja kuin automaatti ja pädiä käyttäen C-sarjalaisilla menee noin 1.07xx ja tossa tuli myös saleenilla kokeiltua ja sillä meni noin 53 sekuntia ja risat. Rattia pitäisi kyllä saada itsekkin kehiin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tässä muutamia aikoja:
Saleen S7R
52.343
ei ajoapuja, manual, pad

Chevrolet Corvette C6 Z06
00.59.628
ei ajoapuja, manual, pad

Peli tuntuu muuten hyvältä, mutta pädillä ajoa ollaan helpotettu liikaa ja pädi ei ole varmaankaan lähellekään ratin mukavuutta, toisaalta esim GT4:ssä padillä ajo ilman ajoapuja oli lähes mahdotonta(nopea ajo siis). En tietä miten ekassa Forzassa homma toimi padilla, mutta silloin ei ollutkaan force feedback rattia saatavilla microsoftin konsolille. Aluksi ajattelin hankkia ratin vasta pelin julkaisussa, mutta nyt täytyy varmaan demoa varten jo hommata.
Olihan se tiedossa, että ratilla tästä pelistä saa parhaimman tuntuman, mutta näin suuri ero padiin oli kyllä yllätys.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
Osta ratti. :p

Btw, huomasin et oon pelannu demoo ainakin 6h eilisen illan latauksen jälkeen..
Pitäisi, mutta ei saa olohuoneeseen mitenkään järkevästi rattia pultattua + tuollainen hyvä rattipenkki ei ole vaihtoehto tässä taloudessa :(

Onko tuossa mikkisoftan ratissa mitään sylitukea, onnistuuko mitenkään pelaaminen jos ratti on sylissä? Ps2:n DFP:llä ei onnistu ainakaan millään tavalla ellei ole pultattu pöytään..
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Intensiivi sanoi:
Puhut BS:ää. :P Kaikissa ei niitä saa ruudulle replayn aikana, koska se nyt ei ole kovin realistista ensinnäkään, mutta ne telemetriadatat voi importata moniin ohjelmiin, kuten GTR2:ssa MoTec-ohjelmaan (joka on alunperin tarkotettukin oikean telemetriadatan purkamiseen, siis oikeista autoista), siinä niitä voi sittten syynätä ja vertailla aika paljon yksityiskohtaisemmin kuin jossain replay overlayssä.


Tai sitten koko juttu on tekijöiden tekosyyksi keksimää urbaania legendaa.

Luin varmaan eri tavalla, mitä alkuperäinen kirjoittaja sanalla "harvassa" tarkoittaa. Ei noita autosimuja ihan joka ikkunasta tunge PC:lläkään. Ja nyt kun ollaan konsolialustalla niin tämähän on jo sitten uudempi ilmestys.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Warra sanoi:
Onko tuossa mikkisoftan ratissa mitään sylitukea, onnistuuko mitenkään pelaaminen jos ratti on sylissä?
On siinä jonkinlainen sylituki,ainaki jostai luin niin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

moku sanoi:
Jaahas, varmaan joutuu hommaamaan sitten ratinkin, kunhan koko peli ilmestyy. Ainiin tulihan sitä aamulla taas pelattuakin ja nyt meni sitten 50s rikki :cool: Eka treenasin pari erää Integralla, manuaalit päällä ja ton jälkeen onnistui Saleenilla ajaminenkin paremmin. On muuten jonkinverran nopeempi, kun pykältää itse, automaatti vaihtaa aika onnettomasti.

Ensin en tuota uskonut, mutta sitten kokeilin manuaaleja ja onhan se paljon parempi. Itsellä ei vielä tuo 50s. alitus vielä ihan ajankohtainen, paras aika tällä hetkellä ilman ajoapuja ja manuaali vaihteilla Saleen S7R:llä on 00.50.513
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

moku sanoi:
Jaahas, varmaan joutuu hommaamaan sitten ratinkin, kunhan koko peli ilmestyy. Ainiin tulihan sitä aamulla taas pelattuakin ja nyt meni sitten 50s rikki :cool: Eka treenasin pari erää Integralla, manuaalit päällä ja ton jälkeen onnistui Saleenilla ajaminenkin paremmin. On muuten jonkinverran nopeempi, kun pykältää itse, automaatti vaihtaa aika onnettomasti.

00.49.996
Auto:Saleen S7R
Ajoavut: ei mitään ja manuaalivaihteet päällä
Ohjain: Pädi

Todistusaineisto löytyy täältä

Hieno kierros. Taitaa olla kärki aika sulla hallussa. Millä kuva kulmalla te näitä kovia kierros aikoja teette? Tietenkään se ei aikaan vaikuta, mutta ihan uteliaisuudesta kyselen:rolleyes:

Itse sain ajaksi vasta vain 51.139 vaikka on jo useampi tunti tullu tahkottua.
Saleen S7R
Ei ajoapuja
Manuaali vaihteet
Ratti ja polkimet
Puskuri kuva

Paljonko pitää olla aika, jotta pääsee KonsoliFIN tiimiin?:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Aakke sanoi:
Hieno kierros. Taitaa olla kärki aika sulla hallussa. Millä kuva kulmalla te näitä kovia kierros aikoja teette? Tietenkään se ei aikaan vaikuta, mutta ihan uteliaisuudesta kyselen:rolleyes:

Kun ajelen Saleenilla, niin käytän puskuri näkymää. Siinä mittarit on sijoiteltu paremmin, mitä konepelti kulmassa. Jollain C-sarjalaisella, kun ajelee, niin silloin milloin mikäkin.
 
Ylös Bottom