Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mythos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 2

Nyt taantui minulla kierrosajat 50.5-51.5 tasolle, vaikka kehityssuunta näytti hyvältä. Tulee otettua nyt liikaa riskejä ja yritettyä liian leveitä ajolinjoja, niin virheitä tulee todella paljon.. Sitä se liika yrittäminen on.. Ehkä huomenna sitten alle 50.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Onkos nykyään kaikki demot saatavissa heti myös silvereille? Ainakin tämä ja Areamikälie on.

Ihan hyvältähän tämä tuntuu. Ei tullut Forza ykköstä juurikan pelattua, joten eiköhän tämä tule homattua. Eihän nuo kovimmat autot pysy ollenkaan radalla ilman ajoapuja :) Jotain kritiikkiä:

Olisi kiva saada tämä, ja PS2:n GT4 vierekkäin SD-telkkareihin pyörimään. Onko aika jo kullannut muistot vai mitä, mutta ei tuo kyllä mitenkään erikoiselta näytä.

Saako (tai saiko Forza ykkösessä) nuo typerät penaltit pois? Ikään kuin spinnaus nurmikolla ja pudotus kärkipaikalta vikaksi ei riittäisi, vaan vielä pitää läiskäistä 10 sekunnin sakko. Samaten ketuttaa kun nuo konekuskit taklaavat paikoin kylkeen ja siitäkin pelaajaa rokotetaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Huhuh,menetin paholaiselle pikkusormen,tai siis kaikki sormet:D.Eipä ole ollu pitkään aikaan näin hubaa boxin kanssa. Ja vaikka olen lukenut välillä hyvinkin negatiivisia puolia demosta niin ei vaan mulle osunu silmään. Lambo meni nätissä liidossa mutkat ja tekoälykuskit tottelivat kiltisti johtavaa autoa,ei tullut perään vaikka välissä hyvinkin räikeitä virheitä,itseasiassa ferrari menetti pelinsä kun joutui väistämään koska vähä viimesessä mutkassa meni drifti yli ja vauhdit tipahti alle 100km/h.Kaikki muut avut pois paitsi abs ja padilla.Paras aika naurettava 1.03.xxx.
Edit: Ja tosiaan automaatti loota
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ihan positiiviset tunnelmat tuosta demosta, vaikka varsinkin C- ja A-sarjoissa tekoäly ei tarjoa kunnollista vastusta (tekoälyautot eivät jäävät aina pääsuoralla, oli itsellä mikä auto tahansa ja vaikka luistelisi viimeisen mutkan), ärräläisissä haasteeksi muodostui tarpeeksi pienten inputtien hallinta ilman ajoapuja padin kanssa.

Vauhdin tunnusta, äänistä ja autojen käyttäytymisesta voi vertailun vuoksi vilkaista pari videota:
Demosta tuttu Corvette Z06 - äänet, balanssi
Gallardon isoveli Murcielago LP640 - nelivetolamboilua, märkä tie ja teho/paino 385 bhp/tonni vastaan Gallardon laimea 343 bhp/tonni
Impreza RB320 - Subarun nelivedon etenemistä, demon Leka on paljon rennompi kapine
911 GT3 RS (997) - vauhdintuntua, älä missään nimessä vertaa 911 Turbon mammuttinelivetoiluun

911 Turbosta sanotaan evossa:
Corners need patience, but Porsches (optional) ceramic composite discs allow you to brake oh-so-deep into them, which in turn helps point that light nose towards the apex. From that point on you can squeeze the throttle open, feeling the boost building in the turbos and the tyres smearing slightly as you wind off the lock. After which its goodbye GT3.

Gallardo Superleggerasta (+9 hv, -100 kg ja paljon muuta vrd. demon keittiö-Gallardo):
Its hard to judge the gains without a standard Gallardo for back-to-back comparison, but the Superleggera feels more than convincing on track. The Pirelli P Zero Corsa tyres generate plenty of grip but also relinquish their hold in a progressive manner. Turning in to the quick third-gear right-hander under power still provokes a little understeer, though the ESP nudges us neatly back on line without killing too much forward motion, but with the system switched off the Superleggera feels far more alive and responsive to throttle play.
Tackling the same corner with a slight lift on turn-in to get the weight transfer working gets the Gallardo up on tiptoes in a way the standard model couldnt manage. Settled into a perfectly balanced neutral- to- oversteer stance, the Superleggera cuts through the corner in terrific style, changing direction with zero inertia and exiting hard on the power, all four sticky Pirellis biting into the track surface.
A tighter, opening-radius second-gear corner is made for powerslides, and once again the Superleggera delivers. A sharp lift of the throttle gets the tail moving enough to allow you to pick it up on the throttle, the all-wheel-drive system shuffling the torque around with sufficient subtlety to feel the tail settle into a more rear-wheel-drive stance before pulling itself straight as the corner opens out. You can slide the standard Gallardo too, but not with such precision.


Eli perus-Gallardo on todellakin tuollainen aliohjaavuuteen taipuvainen ja kilpailijoihinsa verrattuna leikkihaluton vakaa kulkija.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ainakin nuo 'in the know' immeiset, eli tyypit jotka testaavat autoja työkseen, sanovat ettei Gallardo lähde luisuun helposti. Uusi Superleggera luisuu tarkemmin, muttei sekään ole driftikingi.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Janus sanoi:
Ainakin nuo 'in the know' immeiset, eli tyypit jotka testaavat autoja työkseen, sanovat ettei Gallardo lähde luisuun helposti. Uusi Superleggera luisuu tarkemmin, muttei sekään ole driftikingi.

Mutta Superleggera on pelkästään vähän kevyempi ja +10 heppaa. Kait se sitten vaikuttaa. Mutta nelivedolla driftaus ei oo sitä aitoa. Vaikka rakastankin rallia yli kaiken. No shit.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

aqualung sanoi:
Eli perus-Gallardo on todellakin tuollainen aliohjaavuuteen taipuvainen ja kilpailijoihinsa verrattuna leikkihaluton vakaa kulkija.

Se kyllä aliohjautuu tos pelissäkin. ):
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Shaban sanoi:
...Saako (tai saiko Forza ykkösessä) nuo typerät penaltit pois? Ikään kuin spinnaus nurmikolla ja pudotus kärkipaikalta vikaksi ei riittäisi, vaan vielä pitää läiskäistä 10 sekunnin sakko. Samaten ketuttaa kun nuo konekuskit taklaavat paikoin kylkeen ja siitäkin pelaajaa rokotetaan.

Ei saanut. Tuskin tässäkään. Tosin se ei vaikuta kuin yhteen kierrosaikaan eli jos tuut voittajana maaliin vaikka puol sekuntia ennen seuraavaa ja sulla on vaikka 5 sekka sakkoja tilillä niin oot silti voittaja. Toi on lähinnä sitä varten kehitelyty systeemi ettei esim. oikomalla pääse huippuaikoihin.


Jonkun hetken tuossa ajelin ja parhaaks jäi 0.52.xxx
Pitää kokeilla myöhemmin lisää.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Aika: 01.06.579
Auto: Honda Integra Type R
Ajoavut: Ei Mitään, Manuaalivaihteet
Ohjain: Ratti

Pistäkää paremmaksi. (:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Warra sanoi:
Aika: 00:50:285
Auto: Saleen S7R
Ajoavut: Automaatti loota
Ohjain: Padi

Osta ratti. :p

Btw, huomasin et oon pelannu demoo ainakin 6h eilisen illan latauksen jälkeen..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Aika: 00:51:100
Auto: se ruman näköinen harmaa jenkki... :p
Ajoavut: ABS, Braking line
Ohjain: Ohjain

Hyvälle vaikuttaa. Arvosana olisi 10 ilman noita tuhannen sahalaitoja jotka viiltävät silmät verille... Äänimaailma on todella upea. Nyt pääsevät hifilaitteet tositoimiin. :D Aivan pelottaa kolaroida kun kuulostaa niin aidolle.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Itekkin olen kerennyt nyt jonkin verran demoa testailla ja pakko sanoa, että hyvältähän toi tuntuu. Ehkä graafiseen puoleen tuli aluksi vähän petyttyä, mutta kyllä siihenkin on jo kerennyt "tottumaan". Tosiaankin mutkat pystyy driftailla tosi siististi ja muutenkin on nautinnollista jopa toi pädillä ajelu. Harmittaa vaan se ettei noi Logitecin usb- force ratit boxissa pelitä. Nyt täytyisi sitten ostaa taas uusi ratti. Välillä pistää kyllä toi mikkisoftan politiikka näissä asioissa mielen matalaksi. Kalliiksi tulee opiskelijalle. Täytyy varmaan parin viikonlopun ryyppykeikat jättää väliin tai jtn, jotta säästää rattiin rahat:). Noh, onneks skole loppuu taas kesäksi, niin pääsee tienaamaan täysipäiväisesti rahaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
Aika: 01.06.579
Auto: Honda Integra Type R
Ajoavut: Ei Mitään, Manuaalivaihteet
Ohjain: Ratti

Pistäkää paremmaksi. (:
Aika: 1.06.573
Auto: Integra Type R
Ei apuja, manuski
Ratti
Kuva
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ratilla tuntuma rataan paranee huomattavasti ja pinnanmuodot tuntuvat vaikuttavan enemmän ajamiseen. Jonkinlaisen totuttelun jälkeen ilman ajoapuja ja manuaaleilla oli paras ratilla tehty aika 52,1 eli 1,9 sekuntia huonompi kuin ennätys padilla. Kuitenkin huomasi, että ratilla ohjaaminen on tarkempaa ja kaasun säätely parempaa ja lisäopettelulla saa varmasti parempia kiekkoja ratilla. Se vaan vaatii harjoittelua, että ratilla saa varmuuden ja uskaltaa ajaa agressiivisemmin. Muös jarrun käyttämisessä on paljon opeteltavaa, oli jotenkin hankalan tuntuista, kaipa sitä saa säädeltyä lopullisessa pelissä tai sitten vaan opettelee. :p Jotkut mutkat sai jo menemään kovemmilla vauhdeilla. Myös manualit parantavat selvästi, hitto kun niitä ei saa demossa vaihdettua päätyyn tai analogiseen.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Talwar sanoi:
Aika: 1.06.573
Auto: Integra Type R
Ei apuja, manuski
Ratti
Kuva


Aika: 1.05.909 Penaltya oli 00.00.033
Auto: Integra Type R
Ei apuja, manuski
Ratti
Kuva on, muttei jaksa liittyä photobucketiin yhen kuvan takia.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Cyrus1 sanoi:
Ratilla tuntuma rataan paranee huomattavasti ja pinnanmuodot tuntuvat vaikuttavan enemmän ajamiseen. Jonkinlaisen totuttelun jälkeen ilman ajoapuja ja manuaaleilla oli paras ratilla tehty aika 52,1 eli 1,9 sekuntia huonompi kuin ennätys padilla. Kuitenkin huomasi, että ratilla ohjaaminen on tarkempaa ja kaasun säätely parempaa ja lisäopettelulla saa varmasti parempia kiekkoja ratilla. Se vaan vaatii harjoittelua, että ratilla saa varmuuden ja uskaltaa ajaa agressiivisemmin. Muös jarrun käyttämisessä on paljon opeteltavaa, oli jotenkin hankalan tuntuista, kaipa sitä saa säädeltyä lopullisessa pelissä tai sitten vaan opettelee. :p Jotkut mutkat sai jo menemään kovemmilla vauhdeilla. Myös manualit parantavat selvästi, hitto kun niitä ei saa demossa vaihdettua päätyyn tai analogiseen.

Joo, saleenilla saa todella varovasti painella sitä kaasua, varsinkin kun radan korkeuserot on niin suuret, että jouset on aina kevyenä tai liian painavana.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Onnistuukos pelaaminen hyvinkin padilla, vai kannattaako suosiolla unohtaa jos ei omista rattia?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Sotapossu sanoi:
Onnistuukos pelaaminen hyvinkin padilla, vai kannattaako suosiolla unohtaa jos ei omista rattia?
Suosittelen testaamaan itse,jokaisen makuasiahan se on mutta omasta mielestä onnistuu ihan hyvin.Toisaalta en ole testannut ratilla niin paha sanoa.
 
Ylös Bottom