Vastaus: Forza Motorsport 2
Nyt taantui minulla kierrosajat 50.5-51.5 tasolle, vaikka kehityssuunta näytti hyvältä. Tulee otettua nyt liikaa riskejä ja yritettyä liian leveitä ajolinjoja, niin virheitä tulee todella paljon.. Sitä se liika yrittäminen on.. Ehkä huomenna sitten alle 50.

Nyt taantui minulla kierrosajat 50.5-51.5 tasolle, vaikka kehityssuunta näytti hyvältä. Tulee otettua nyt liikaa riskejä ja yritettyä liian leveitä ajolinjoja, niin virheitä tulee todella paljon.. Sitä se liika yrittäminen on.. Ehkä huomenna sitten alle 50.

Jotain kritiikkiä:
 Jotain kritiikkiä: .Eipä ole ollu pitkään aikaan näin hubaa boxin kanssa. Ja vaikka olen lukenut välillä hyvinkin negatiivisia puolia demosta niin ei vaan mulle osunu silmään. Lambo meni nätissä liidossa mutkat ja tekoälykuskit tottelivat kiltisti johtavaa autoa,ei tullut perään vaikka välissä hyvinkin räikeitä virheitä,itseasiassa ferrari menetti pelinsä kun joutui väistämään koska vähä viimesessä mutkassa meni drifti yli ja vauhdit tipahti alle 100km/h.Kaikki muut avut pois paitsi abs ja padilla.Paras aika naurettava 1.03.xxx.
.Eipä ole ollu pitkään aikaan näin hubaa boxin kanssa. Ja vaikka olen lukenut välillä hyvinkin negatiivisia puolia demosta niin ei vaan mulle osunu silmään. Lambo meni nätissä liidossa mutkat ja tekoälykuskit tottelivat kiltisti johtavaa autoa,ei tullut perään vaikka välissä hyvinkin räikeitä virheitä,itseasiassa ferrari menetti pelinsä kun joutui väistämään koska vähä viimesessä mutkassa meni drifti yli ja vauhdit tipahti alle 100km/h.Kaikki muut avut pois paitsi abs ja padilla.Paras aika naurettava 1.03.xxx.