Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
ProBale sanoi:Minulla ei ole vastustaja pamauttanut yhtä ainuttakaan kertaa perään ja jos on kylkeen pamauttanut se on ollut omaa ahneuttani.
Pojat, ette vain taida tuntea racing-etikettiä/protokollaa.
Jukkauuno sanoi:...ja en tunne racing-protokollaa, ellei sitten termi "täysiä" lasketa Eiköhän sitä tässä ajan kanssa opi, pitänee taas harjoitella Forza ykkösellä.
ProBale: Toi video on viimeinen naula arkkuun - ratti on hankittava Piru, että menee nätisti tuo ensimmäinen mutka.
ProBale sanoi:Tässä kaikille niille, jotkä väittävät tekoälyä huonoksi.
Minun kuvaama, minun ajama, minun rakastama Forza Motorsport 2 Video:
http://www.youtube.com/watch?v=nK3JLdHv1NY
ProBale sanoi:Ei paha, mutta vedän tämän kommentin perusteella esiin sen asian, että taidat olla paska kuski, etkä tiedä mitään autolla ajamisesta. Ainakin noiden sun aikojen perusteilla, huhhuh..
Snydenthur sanoi:Vauriomallinnus on myöskin aika syvältä. Tiedän, että demossa ei saa autoa rikki, mutta tuskin kokonaisessa versiossakaan käy autolle ulkoisesti enempää kuin tässäkään, vaikka ajaa 200km/h nokkakolarin.
Snydenthur sanoi:Hmm, ehkä huvittavin kommentti koskaan. Sä vedät ~5s parempia aikoja, joten tiedät ajamisesta kaiken? Omasta mielestä vika on just siinä, että tiedän autolla ajamisesta, joten siksi en osaa ajaa pelissä. Ainoa hauska hetki pelissä on ollut tähän mennessä bond-käännöksen tekemisen helppous.
Vauriomallinnus on myöskin aika syvältä. Tiedän, että demossa ei saa autoa rikki, mutta tuskin kokonaisessa versiossakaan käy autolle ulkoisesti enempää kuin tässäkään, vaikka ajaa 200km/h nokkakolarin.
Snydenthur sanoi:Hmm, ehkä huvittavin kommentti koskaan. Sä vedät ~5s parempia aikoja, joten tiedät ajamisesta kaiken? Omasta mielestä vika on just siinä, että tiedän autolla ajamisesta, joten siksi en osaa ajaa pelissä. Ainoa hauska hetki pelissä on ollut tähän mennessä bond-käännöksen tekemisen helppous.
Vauriomallinnus on myöskin aika syvältä. Tiedän, että demossa ei saa autoa rikki, mutta tuskin kokonaisessa versiossakaan käy autolle ulkoisesti enempää kuin tässäkään, vaikka ajaa 200km/h nokkakolarin.
nothing sanoi:Tähän olisin tosiaankin itse kaivannut myös sen Burnout efektin. Jos oikeasti pamauttaa pariamarkkaa seinään niin auto on rusinana ja kisa loppuu siihen. Burnoutin malliin nokka lyttyyn jne...
Rasenger sanoi:Hyvin ajat. Kyllä tuosta videostakin näkee että tekoäly on kehittynyt. Esim yhdessä kohtaa ohitat auton sisäkaarteesta, Forza 1:ssä kävi niin että tekoäly alkoi työntämään autoa perseestä mikä tiesi pyörähdystä tai ainakin vitutusta. Tuossa tekoäly tyytyi osaansa ja kiersi mutkan ulkokaarretta myöten.
Aika: 00:50:427moku sanoi:Päivitystä omaan aikaan,
Aika: 00:50.292
Auto: Saleen S7R
Ajoavut: Automaatti loota
Ohjain: Padi