Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

Vastaus: Forza Motorsport 2

Kellään tietoa Forza 2:n aluekoodittomuudesta? Kuulemma Microsoftin julkaisemat pelit olisivat aina aluekoodittomia?

Saisi nimittäin Play-asia.comista naurettavan halvalla. Kyllä tämä hankittua tulee, mutta vielä en ole kertaakaan kuuttakymppiä X0:n pelistä maksanut enkä ajatellut aloittaa nytkään.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

PSXGamer sanoi:
Kellään tietoa Forza 2:n aluekoodittomuudesta? Kuulemma Microsoftin julkaisemat pelit olisivat aina aluekoodittomia?

Saisi nimittäin Play-asia.comista naurettavan halvalla. Kyllä tämä hankittua tulee, mutta vielä en ole kertaakaan kuuttakymppiä X0:n pelistä maksanut enkä ajatellut aloittaa nytkään.

Ei tiedä vielä. Sen näkee oikeastaan vasta julkaisussa. Mahdollisesti on vapaa, mutta varmaksi ei uskalla sanoa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Minä ainakin luotan siihen että on region free enkä tilaa ennakkoon mistään, kalliita nuo pelit nääs.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

m00se sanoi:
Nonnih... Oon jumittunu noihin C-sarjalaisiin :D

Integralla meni 1,05,921 ja pohjat toistaseks RX8:lla 1,05,424
Hioo hioo :p
1.04.641 BMW M3 E36. Tuostakin voi vielä parantaa ties kuinka paljon. Abs ja automaatti, muut avut poissa.

Edit.
1.04.241. Sama auto, samat jutut.

Edit2.
1.04.199. Samat jutskat. Tätäkin olin jo parantamassa 0.15s mutta kämmäsin toiseksi viimeisen mutkan. :(
Eli 1.04 alitus ei bemulla ole mikään mahdottomuus, ei varmaan edes vaikeaa jos jaksaisi vaan jauhaa tarpeeksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Warra sanoi:
1.04.641 BMW M3 E36. Tuostakin voi vielä parantaa ties kuinka paljon. Abs ja automaatti, muut avut poissa.

Edit.
1.04.241. Sama auto, samat jutut.

Edit2.
1.04.199. Samat jutskat. Tätäkin olin jo parantamassa 0.15s mutta kämmäsin toiseksi viimeisen mutkan. :(
Eli 1.04 alitus ei bemulla ole mikään mahdottomuus, ei varmaan edes vaikeaa jos jaksaisi vaan jauhaa tarpeeksi.

Hyviä aikoja ladot. Jaksaishan noita jauhaa mutta kun ei oo aikaa :(

Ja niille ketkä lähtee rääkkäämään previkkaversiota: pitäkäähän hauskaa ja laittakaa infoa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Juu laittakaahan tänne kokemuksia Forzasta sitten kun palaatte. Kuvia yms.
Harvoja pelejä odotan näin innolla.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

BMW M3 E36
ABS+Automaatti, ei muita.
1.03.801.

:) Pitihän se vielä koittaa jos menisi alle tuon 1.04, ja suhteellisen helposti tuo sitten menikin. Kyllä tuostakin voi vielä parantaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Warra sanoi:
BMW M3 E36
ABS+Automaatti, ei muita.
1.03.801.

:) Pitihän se vielä koittaa jos menisi alle tuon 1.04, ja suhteellisen helposti tuo sitten menikin. Kyllä tuostakin voi vielä parantaa.

Ihan sairas. Saanko kysyä kuinka vanha olet? (;
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Noniin.

50.021
Maserati Mc12
Ei ajoapuja, manuaali, ratti

Ajelin kokoaika 50.1 ja .2 mutta millään ei mene alle 50. Huomenna uusiks.

WARRA! Minä oon kohta 15. :p
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ai tero! Mä kun luulin että kun voittaa ni saa pelin samantein kantoon. Nähtävästi voittanut saa pelin vasta julkaisuhetkellä. Aika kypsää. Turha tohon turnaukseen on edes osallistua.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Talwar sanoi:
Ai tero! Mä kun luulin että kun voittaa ni saa pelin samantein kantoon. Nähtävästi voittanut saa pelin vasta julkaisuhetkellä. Aika kypsää. Turha tohon turnaukseen on edes osallistua.

No jaa, kyllä mä parhaani siellä annan. Kunhan nyt pääsee testailemaan kokoversioo, se on tärkein. :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ai niin.. Lisäilkää vain FlashFIN listalle, peli tulossa julkaisupäivänä.. Ajat eivät kovinkaan kummoisia ole vielä ja ratin tullessa vielä huononevat, mutta kisahan se on tärkeintä :p
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kännykamerakuvia lauantailta: http://hakkiz.1g.fi/kuvat/Pelit/Forza+2:n+ennakkotesti/

Mukana näyttää olevan aika paljon mitättömiä otoksia, kun en yöllä oikein jaksanut ruveta suodattamaan harvoja onnistuneita kuvia epäonnistuneista. Shadowruniakin lipsahtanut joukkoon. :D

Enivei hyvät skabat oli, vaikka ajotaidot eivät kärkiporukan vauhtiin riittäneetkään. Killi laittanee tulokset blogiinsa huomenna.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Hakkiz sanoi:
Kännykamerakuvia lauantailta: http://hakkiz.1g.fi/kuvat/Pelit/Forza+2:n+ennakkotesti/

Mukana näyttää olevan aika paljon mitättömiä otoksia, kun en yöllä oikein jaksanut ruveta suodattamaan harvoja onnistuneita kuvia epäonnistuneista. Shadowruniakin lipsahtanut joukkoon. :D

Enivei hyvät skabat oli, vaikka ajotaidot eivät kärkiporukan vauhtiin riittäneetkään. Killi laittanee tulokset blogiinsa huomenna.

Oli niin hyvä kuvia, etten taida ollenkaan omiani edes laittaa! Minäkin jopa päässyt useampaan kuvaan. Kiitos Killille ja kaikille vielä kerran mahtavasta tilaisuudesta! :)
 
Ylös Bottom