Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
Ton F40 äänet oli kyllä aika namia. Siis paikan päällä meinaan.
Jep! Ei oo muuta vaihtoehtoa kuin huudattaa nupit kaakossa sitten kun pelin saa. Enää 19 jäljellä... Tai kohta 18.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kiitokset täältäkin, hauskaa oli!
Pakkohankintahan tuo on, ratin kanssa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Oli vissiin hyvät meiningit :)

Kukas nyt sitten lopulta vei voiton? ...vai menikö tän porukan ulkopuolelle??? :eek:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

m00se sanoi:
Oli vissiin hyvät meiningit :)

Kukas nyt sitten lopulta vei voiton? ...vai menikö tän porukan ulkopuolelle??? :eek:

Koko viikonlopun nopeimman ajan ajoi FinPro, joka myöskin harjoitteli rutkasti paikan päälle. ;D
Minä ajoin sekunnin hitaammin viikonlopun toiseksi nopeimpaan aikaan. Ja perjantaina Ite L ajoi vielä yhtä sekuntia hitaammin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
Koko viikonlopun nopeimman ajan ajoi FinPro, joka myöskin harjoitteli rutkasti paikan päälle. ;D
Minä ajoin sekunnin hitaammin viikonlopun toiseksi nopeimpaan aikaan. Ja perjantaina Ite L ajoi vielä yhtä sekuntia hitaammin.
Morjes! Oli juu perjantainakin hyvä ilta. Onneks nää nopeet kuskit oli lauantaina ni pääsin perjantaina korkeimmalle pallille ; ) Arvasinkin, että aika alittuu reilusti ku oisin itekin pinnistämällä saanu ajasta pois jonniin verran...

Peli on kyllä loistava ja tää odotuksen loppuaika on vain vielä tuskasempaa.

Harmi ku siellä ei noita ratteja ollu kiinni kunnollisessa telineessä, sylistä ajamisesta ei tullu oikein mitään. Ja toisaalta kun ei ratilla ole oikein aiemmin pelannut ni ei sitä ois viittiny näin lyhyellä ajalla ruveta opettelemaankaan.

Kiitoksia järjestäneelle osapuolelle oikein hienosta illasta.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Perjantaina ja lauantain sessioista löytyy nyt mun blogista settiä (tekstiä, kuvia, video, tulokset), joten sinne vaan. Kiitoksia kaikille osallistuneille, oli tosi jees meininki ja näki että jengi odottaa peliä ihan tosissaan! Oikeat tyypit siis löysivät paikan päälle :)

Hakkizilla oli myös paljon hyviä kuvia (yllä linkki). Mä en ehtinyt kuvata niin paljoa... :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tilasin pelin limited edition version joku aika sitten ja nyt olen ruvennut pohtimaan että kannattaisiko vihdoin siirtyä pad -> ratti?

Mitäs porukka tuumaa, kannattaako tuo Microsoftin langaton rattijudanssi ostaa tämän pelin seuraksi? Autopeli fani olen mutta hävettää myöntää kyllä että tähän asti ainakin autopelit on tullut väännettyä joko näppiksellä tai pädillä :eek:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kuuleri sanoi:
Tilasin pelin limited edition version joku aika sitten ja nyt olen ruvennut pohtimaan että kannattaisiko vihdoin siirtyä pad -> ratti?

Mitäs porukka tuumaa, kannattaako tuo Microsoftin langaton rattijudanssi ostaa tämän pelin seuraksi? Autopeli fani olen mutta hävettää myöntää kyllä että tähän asti ainakin autopelit on tullut väännettyä joko näppiksellä tai pädillä :eek:

Älä edes mieti vaan osta. Pelihän on tehtyä rattia varten! Itse omistan ja olen erittäin iloinen, että olen sen ostanut.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
Älä edes mieti vaan osta. Pelihän on tehtyä rattia varten! Itse omistan ja olen erittäin iloinen, että olen sen ostanut.
Selvä, ei tarvitse sitten enempää pohtia, pistetään tilaukseen :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
Onhan sulla kuitenki pöytä tai joku vastaava mihin kiinnittää ratti?
Reiden päällä ajaessa ei tarkkuudesta ole tietoakaan. Mutta jos saa kiinnitettyä ratin pöytään (mukana tulee pidike) ja poljintsydeemit lattiaan (vaikka ne periaatteessa pysyy kantapäitäkin vastaan), on setti toimiva.

Forza 2:ssa rattipoljin säätöjä on kahdeksan erilaista asteikolla 0-100%, joten varmasti jokainen löytää itselleen toimivan setin... :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
Onhan sulla kuitenki pöytä tai joku vastaava mihin kiinnittää ratti?
Kyllä, pöytä löytyy olkkarista mutta epäilen sen olevan vähän liian paksu, ainakin mitä noita muita ratteja olen nähnyt niin ei toivoakaan olisi saada niitä kiinni siihen pöytään, katsotaan käykö tuo MS:n ratti sitten, jos ei niin sitten pääsee taas rakentelemaan mitä ihmeellisempää tsydeemiä ratille :)

Mistäs muuten kannattaisi tilata tuo ratti hyvään hintaan? vpd.fi myy rattia forza2 pelin kanssa mutta en halua sitä ostaa kun tilasin Limited Editionin jo pelistä.:p
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kuuleri sanoi:
Kyllä, pöytä löytyy olkkarista mutta epäilen sen olevan vähän liian paksu, ainakin mitä noita muita ratteja olen nähnyt niin ei toivoakaan olisi saada niitä kiinni siihen pöytään, katsotaan käykö tuo MS:n ratti sitten, jos ei niin sitten pääsee taas rakentelemaan mitä ihmeellisempää tsydeemiä ratille :)

Mistäs muuten kannattaisi tilata tuo ratti hyvään hintaan? vpd.fi myy rattia forza2 pelin kanssa mutta en halua sitä ostaa kun tilasin Limited Editionin jo pelistä.:p
Ton ms:n ratin saa kyllä lyötyä paksumpaankin pöytään. Itellä on kirja pöydän ja kiinnikkeen välissä, kun muuten pitäisi pitää kireys täysillä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kuuleri sanoi:
Mistäs muuten kannattaisi tilata tuo ratti hyvään hintaan? vpd.fi myy rattia forza2 pelin kanssa mutta en halua sitä ostaa kun tilasin Limited Editionin jo pelistä.:p

Itse ostin Anttilasta, silloinen hinta 139e. Jos tilaat netistä: Konsolinet jos ostat kaupasta: Gigantti tai Anttila.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tulipa tässä mieleen, että PitPasskin on taas julkaistu. Tällä kertaa nro #47:

http://forzamotorsport.net/news/pitpassreports/pitpass47.htm

Eipä näissä kyllä tunnu mitään uutta enää olevan. :)

Edit:
Che puhuu muuten totta

"..by the time we hit WPR #50, all of you will have had in your hands a copy of the game for days. You will have stayed up for nights playing the stuffings out of career mode and qualified for your first tournaments -- maybe even sold or bid on your first cars in the auction house. Two weeks from today, you'll have snapped photos of your car collection on and off the track, posted them onto our (no wait, they're just as equally your) forums, all of this using Forzamotorsport.net as your hub of Forza 2 activity. You will have bags under your eyes and maybe missed a day or two of work. But it'll be good."
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tuli tuo rattikin nyt postissa.. Loistava ajotuntumahan siinä on, ei siinä mitään.. Mutta tuo jarrun herkkyys alkaa kohta syömään pahasti hermoja. Auttoiko se "pesusienikikka" oikeasti ongelmaa?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Otkor sanoi:
Tuli tuo rattikin nyt postissa.. Loistava ajotuntumahan siinä on, ei siinä mitään.. Mutta tuo jarrun herkkyys alkaa kohta syömään pahasti hermoja. Auttoiko se "pesusienikikka" oikeasti ongelmaa?

Pesusienestä en tiedä, mutta (kuten Killikin sanoi) lopullisessa pelissä herkkyyksiä voi säätää todella kattavasti. Myös pädiohjausta voi virittää. Vaihteetkin saa oikeaan tattiin, jos niin on tottunut pelaamaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Jep, katellaas tarkemmin sitten pelin ilmestyessä. Mutta voisihan tuonne jonkin väliaikaisen patentin sörkkäistä, kuitenkin siten ettei takuu mene.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Otkor sanoi:
Tuli tuo rattikin nyt postissa.. Loistava ajotuntumahan siinä on, ei siinä mitään.. Mutta tuo jarrun herkkyys alkaa kohta syömään pahasti hermoja. Auttoiko se "pesusienikikka" oikeasti ongelmaa?
Auttaa. Kannattaa todellakin laittaa. Kunnon sienenpala polkimen alle niin tuntuu edes hieman oikean auton jarrulta. Eli jäykistyy mitä enemmän painaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
Che puhuu muuten totta

"..by the time we hit WPR #50, all of you will have had in your hands a copy of the game for days. You will have stayed up for nights playing the stuffings out of career mode and qualified for your first tournaments -- maybe even sold or bid on your first cars in the auction house. Two weeks from today, you'll have snapped photos of your car collection on and off the track, posted them onto our (no wait, they're just as equally your) forums, all of this using Forzamotorsport.net as your hub of Forza 2 activity. You will have bags under your eyes and maybe missed a day or two of work. But it'll be good."

Niin tämähän ei eurooppalaisia koske, koska peli ilmestyy täällä vasta 8. kesäkuuta. No mutta enää noin about 2 vko julkaisuun :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom