Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

Vastaus: Forza Motorsport 2

Vaikka lopullisessa versiossa pystyykin myös jarrun herkkyyttä säätämään (hyvä juttu, koska renkaat menee demossa liian helposti lukkoon), niin se ei poista sitä ongelmaa että jarrupolkimessa on liian vähän jäykkyyttä. Ilman mitään viritelmää saa aika varovaisesti painella sitä jarrua.

Otkor sanoi:
Tuli tuo rattikin nyt postissa.. Loistava ajotuntumahan siinä on, ei siinä mitään.. Mutta tuo jarrun herkkyys alkaa kohta syömään pahasti hermoja. Auttoiko se "pesusienikikka" oikeasti ongelmaa?

Pesusienellä tosiaan saa sitä jäykkyyttä, mutta itse totesin paremmaksi squash pallo viritelmän, josta kuva tässä :D http://i101.photobucket.com/albums/m77/ilu3000/XO/polkimet.jpg
Parempi vaihtoehto olisi ollut laittaa pallon puolikas jousen tilalle polkimen alle, mutta sitten olisi pitänyt ruveta aukomaan polkimia.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ei mutta tuohan on loistavan näköinen viritys.. Täytyypä ottaa tuosta mallia, että kiitoksia vain.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kovia aikoja kaverit täällä latelee. Kokeilin itse C-sarjalaista Subarua ja sain padilla ajaksi 1:05:591

Täytyy ilmeisesti treenata...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Testailin taas eilen pitkästä aikaa C-sarjalaisia (taukoa ollu koko demosta :( ) ja vetelin tuttuun tapaan noita 1.05.xxx aikoja. Jotenkin ei vaan toiminu tuo meno ja päätin testata ja ottaa nopeus yms. härpäkkeet ruudulta häiritsemästä ja vetästä mutu-tuntumalta... Voinen sanoa että "härpäkkeet" sai kertaheitolla porttikiellon meikäläisen ruudulle sillä ekalla vedolla 1.04.087 eli wanha enkka parani sekunnilla. Kierros ei edes ollu hyvä vaan perä irtoili liikaa eikä muutenkaan ollu ns. nappisuoritus eli kyllä tosta vielä toinen sekka tippuu... Ruudulla ei vaan oo enää mitää poistettavaa. Seuraava askel taitaa olla side silmillä kuulon perusteella :D
Enää ketuttaa ettei ole aikaa treenata ja hioa :( Viikkoon mahtuu ehkä 2-3 päivää jolloin ehtii suhaamaan max muutaman tunnin :(
Pitänee oikeesti pistää jalkaa bussin eteen kun tuo peli ilmestyy.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

m00se sanoi:
[clip]Voinen sanoa että "härpäkkeet" sai kertaheitolla porttikiellon meikäläisen ruudulle sillä ekalla vedolla 1.04.087 eli wanha enkka parani sekunnilla.[/clip]

Heh, itse ainakin vilkuilen välillä väliaikoja sun muuta tuosta näytöltä, joten pitäisi varmaan itsekin poistaa kaikki muut paitsi mittarit. Voisi ajat alkaa parantumaan :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ei hyvänen aika! Eihän minulla tule hevonkukkua tuosta ratin kanssa ajamisesta! Paras kiekka tällä hetkellä 00.52.6xx. Pädillä se oli reippaasti yli kaksi sekuntia nopeampi. miten h-vetissa jannut on saaneet vedettyä alle 50 sekunnin ratilla? Myönnän kyllä, että aikani paranevat koko ajan asteittain, mutta onhan tuo aivan uskomaton suoritus!
Tekstin opetuksena on se, että enää en vähää välitä, jos joku postaa tänne saaneensa alle 50s. kierroksen :p
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

iste ihmettelen samaa imussa ajamisellako??? olis kiva jos joku jaksais laittaa jonkun videon tollasesta alta 50s kierroksesta. näkis vähän ottaa mallia/opiskella ajamista, en epäile mutta kyl täytyy olla teräksinen kuski!!!
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

jauhopoju sanoi:
iste ihmettelen samaa imussa ajamisellako??? olis kiva jos joku jaksais laittaa jonkun videon tollasesta alta 50s kierroksesta. näkis vähän ottaa mallia/opiskella ajamista, en epäile mutta kyl täytyy olla teräksinen kuski!!!

No anna kuvausväline niin vedän teille ainakin 50.2 :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Jahas. Se on sitten huomenna (perjantaina) tarkka Tj 14. Vähiin käy enneku loppuu. Kohta saadaan lukea amerikan serkkujen hehkutusta pitkin nettiä, ja videoita tursuaa joka nurkasta, mutta eiköhän se siitä. Vuoden odotus alkaa lähestyä loppuaan. Kohta pääsee itkemään että sais tulla jo DLC:tä.. ;)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:

Talwar meinaa tuolla TJ:llä, että kuinka monta päivää on vielä julkaisuun. Itselle tulee tuosta TJ luvusta jotain muuta mieleen ja sehän on 0 :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Nupe_31 sanoi:
Heh, itse ainakin vilkuilen välillä väliaikoja sun muuta tuosta näytöltä, joten pitäisi varmaan itsekin poistaa kaikki muut paitsi mittarit. Voisi ajat alkaa parantumaan :D

Siis nimenomaan ne mittarit pois. Huomasin kyttääväni niitä liikaa :(

ProBale sanoi:
No anna kuvausväline niin vedän teille ainakin 50.2 :D

:D ProBale pääsemässä vauhtiin :p Se on kuitenkin vähän eri asia ajaa tyhjää rataa demon botteja vastaan lujaa kuin edes jotenkuten vauhdissa pysyviä ihmisiä ;)
...joo tiedän et tää kostautuu mulle vielä :p

Nupe_31 sanoi:
Talwar meinaa tuolla TJ:llä, että kuinka monta päivää on vielä julkaisuun. Itselle tulee tuosta TJ luvusta jotain muuta mieleen ja sehän on 0 :D

Jeb TJ ollu 0 jo kauan kauan ja sitä paitsi oon jo nykysäännöksillä yli-ikänen :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Nupe_31 sanoi:
Talwar meinaa tuolla TJ:llä, että kuinka monta päivää on vielä julkaisuun. Itselle tulee tuosta TJ luvusta jotain muuta mieleen ja sehän on 0 :D

Kyllä meikäläinen huitoo jo miinuksella pitkälle kolmatta tuhatta :rolleyes:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Nupe_31 sanoi:
Talwar meinaa tuolla TJ:llä, että kuinka monta päivää on vielä julkaisuun. Itselle tulee tuosta TJ luvusta jotain muuta mieleen ja sehän on 0 :D
Jepu. Itelläkin onneksi jo pakkasella noin tuhannella.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ei tänne varmaan kaikkien kannata alkaa nyt spammata TJ-lukuja pelkästään? Hivenen offtopic eikä varmasti kiinnosta edes kiviä..

Itse asiaan niin ole kyllä moisiin lukemiin vielä päässyt mitä täällä parhaimmat. Ei tosin hirveästi ole ehtinyt demoa tahkoamaankaan.
Senverran kuitenkin iski kipinä, että voisi tuon ratin hommailla. Saako tuosta mitään muuta pakettia enää kuin tuota pgr3 yhteispakettia? Riittäisi ihan ratti.
Tai onko tuosta kenties tulossa jotain ratti +forza2 yhteispakettia heti julkaisussa? D:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Decap sanoi:
Ei tänne varmaan kaikkien kannata alkaa nyt spammata TJ-lukuja pelkästään? Hivenen offtopic eikä varmasti kiinnosta edes kiviä..

Itse asiaan niin ole kyllä moisiin lukemiin vielä päässyt mitä täällä parhaimmat. Ei tosin hirveästi ole ehtinyt demoa tahkoamaankaan.
Senverran kuitenkin iski kipinä, että voisi tuon ratin hommailla. Saako tuosta mitään muuta pakettia enää kuin tuota pgr3 yhteispakettia? Riittäisi ihan ratti.
Tai onko tuosta kenties tulossa jotain ratti +forza2 yhteispakettia heti julkaisussa? D:

http://www.vpd.fi/product_details.php?p=3451&subid=163&c=163
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Monta rataa tuossa Forza 1:sessä oli kun en nyt muista, jokatapauksessa niitä oli liian vähän, uudessa näyttää olevan yli 45 rataa, sen pitäis jo varmaankin riittää :p
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kipe_ sanoi:
uudessa näyttää olevan yli 45 rataa, sen pitäis jo varmaankin riittää :p

Ei niitä ratoja niin paljoa ole. Tuohon on laskettu mukaan myös jos sama rata ajetaan toisinpäin jne. Todellinen ratojen määrä taitaa olla 12 kpl, jos en väärin muista.
 
Ylös Bottom