Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

Vastaus: Forza Motorsport 2

Noh, vaikka demon jälkeen sanoin että jätän tämän ostamatta ja otan DiRTin, mutta jotenkin se käsi taas hivuttautui hiiren päälle, ja tilasi minulle MS:n langaton ratti + Fortsa- bundlen, mutta kerranhan se kirpaisee. Darn!

No ei, kyllä tämän kanssa varmaan tulee vietettyä melko paljon aikaa, kun kesälomakin sopivasti alkaa :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Onkohan tossa mun langattomassa ratissa jotain vikaa, ku se keskittää ratin reilusti vasemmelle, forcesata kuuluu kauhee pauke ja force on hyvin epätasasta ja tuntuu täysin samalta Forza 2:ssa, pgr3:ssa ja Dirtissä.. Lisäks vasemmalle kääntäessä on tuota deadzonea, mikä haittaa kyllä. Pystyn jotenkuten pelaamaan kun forcet on pois päältä, mut aika velttoo on.. Pitäskö suosiol viedä kauppaa takas ja ottaa uus :(
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Z-Dogg sanoi:
Onkohan tossa mun langattomassa ratissa jotain vikaa, ku se keskittää ratin reilusti vasemmelle

Itsellä tuo ratti keskittää ihan vähän vasemmalle, mutta ei kyllä voi sanoa että reilusti. Ei yhtään vaikuta pelaamiseen. Vissiinkin vähän kaikissa ratissa tuo jonkun verran on keskittynyt vasemmalle.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

KonsoliFINin ennakko Forza 2:sta on nyt luettavissa. Teksti on tuotettu viime viikonloppuna järjestetyn tapahtuman pohjalta.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Nupe_31 sanoi:
Itsellä tuo ratti keskittää ihan vähän vasemmalle, mutta ei kyllä voi sanoa että reilusti. Ei yhtään vaikuta pelaamiseen. Vissiinkin vähän kaikissa ratissa tuo jonkun verran on keskittynyt vasemmalle.

keskittää kyllä aika reilusti vasemmalle mulla, deadzonea on paljon myöskin, aika vaikee kääntää, kun täytyy ettii sitä kohtaa, jossa ratin liike rekisteröityy. Minkälaiset noi forcet pitäs olla tai ratti ylipäätään, en kyllä saa minkään laista käsitystä ajamisesta, ratti tuntuu vialliselta. Kuuluuko tommonen kolina kuulua forcesta? Pitäiskö ratin olla sulava vai tommonen poukkoileva? tuntuu aika hirveeltä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Nupe_31 sanoi:
Ei niitä ratoja niin paljoa ole. Tuohon on laskettu mukaan myös jos sama rata ajetaan toisinpäin jne. Todellinen ratojen määrä taitaa olla 12 kpl, jos en väärin muista.
13, jos laskee Test Trackin radaksi. Ja toisaalta miksei laskisi. 8 aitoa rataa, joista eri variantteja yhteensä 17. 5 keksittyä, joista yhteensä 15 varianttia. Noista tosin 9 sijoittuu Test Trackin ympäristöön. Sitten vielä kaikki keskityt kisat voi ajaa reversenä. Eli 17 + 15 + 15 = 47 erilaista ympyrää :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

äääää yhtäkkiä iski semmonen hirviä forzakuume että pakko saaha se peli jo :) Vielä muutama päivä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tuli napattua ekasta satsista jaappanilaisten nenän edestä yksi pelin kolmesta "unicorn" -autosta eli harvinaisuudesta jonka voi ostaa vain pelin sisäisestä huutokaupasta pelin sisäisillä krediiteillä. Huutokaupattavana oli 4 tai 5 (en muista) kappaletta jokaista kolmea autoa, jotka ovat (lieneekö tästäkin kirjoiteltu jo enemmän):

- Chevrolet Camaro SS 35th Anniversary Edition
- Mitsubishi Lancer Evo VI TME (tarkoittaneeko jopa Tommi Mäkinen Edition?)
- Lotus Elise Espionage

Sain kuitenkin itse tuon Camaron poistettua ja nyt pitää koittaa kähveltää vielä nuo pari muuta. Huutokauppoja Turn 10 järjestää "säännöllisen usein", eli mitä lie tarkoittaa, mutta eiköhän nuo jokainen saa vaikka sitten pienen sinnittelyn jälkeen.

Kuvia omasta Camarosta, joita tällä hetkellä on sitten lienee sen alle puolenkymmentä liikenteessä :)

http://www.flickr.com/photos/52857388@N00/sets/72157600271114287/
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

NviperO sanoi:
- Mitsubishi Lancer Evo VI TME (tarkoittaneeko jopa Tommi Mäkinen Edition?)

Juu Tommi Mäkinen Edition, Evo 6 punaisena valkomustilla viivoilla konepellin laidassa. Muistaakseni takasiivessä on vielä Mitsubishin logo. Miten oot jo saanut tämän pelin? o_O
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

kattelin noita japsien "maalaamia" autoja niin huh huh!! onko mahdollista siis siirtää omia ottamia kuvia itse peliin??? vai onko noikin palasista rakenneltu??? kuulin muistaakseni joskus että omia kuvia voi lisäillä??

ja btw.... MISTÄ IHMEESTÄ OOT PELIN SAANU KÄSIIS???
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
Miten oot jo saanut tämän pelin? o_O
Arvostelua luvassa julkaisupäivään mennessä niin sitä varten tuota pyöritellään jo nyt.

jauhopoju sanoi:
kattelin noita japsien "maalaamia" autoja niin huh huh!! onko mahdollista siis siirtää omia ottamia kuvia itse peliin??? vai onko noikin palasista rakenneltu??? kuulin muistaakseni joskus että omia kuvia voi lisäillä??
Ei onnistu omien kuvien lisääminen, mutta kun auton jokaiselle sivulle voi pistää max tuhat erilaista layeriä niin onnistuu siinä jo monimutkaisemmatkin kuviot. Helppoa se ei todellakaan ole, mutta meidän taidottomien iloksi huutokaupasta löytää sopuhinnalla muiden tuotoksia.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

NviperO sanoi:
Arvostelua luvassa julkaisupäivään mennessä niin sitä varten tuota pyöritellään jo nyt.


Ei onnistu omien kuvien lisääminen, mutta kun auton jokaiselle sivulle voi pistää max tuhat erilaista layeriä niin onnistuu siinä jo monimutkaisemmatkin kuviot. Helppoa se ei todellakaan ole, mutta meidän taidottomien iloksi huutokaupasta löytää sopuhinnalla muiden tuotoksia.

OK tohon täytyy upota useampi tunti:D
Ite en uskalla lähtee kyllä noin kunnian himosia lähtee tekeen, voi olla et ohjaimet lentelis kaaressa pitkin kämppää:D
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kohtalaisen komeita nuo japskien maalailemat autot. Uskomatonta omistautumista jonkun projektin pariin. Minulla ei tunnu pysyvän edes lyijykynä kädessä piirtohommiin, niin tuskinpa ohjaimella tulee mitään mestariteoksia tehtyä. Onneksi tosiaan pelistä löytyy valmiita kuvioita, joita voi lätkiä sinne sun tänne autoa koristamaan. :p
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

paulus sanoi:
Kohtalaisen komeita nuo japskien maalailemat autot. Uskomatonta omistautumista jonkun projektin pariin. Minulla ei tunnu pysyvän edes lyijykynä kädessä piirtohommiin, niin tuskinpa ohjaimella tulee mitään mestariteoksia tehtyä. Onneksi tosiaan pelistä löytyy valmiita kuvioita, joita voi lätkiä sinne sun tänne autoa koristamaan. :p

Jälki tuntuu olevan jo nyt päätä huimaavaa. Huudossa on kaksi tehotonta manga-aiheista autoa, mutta niistäkin joutuu taistelemaan. Olisi pakko ajaa lisää, jotta saisi rahaa tarjousten korottamiseen.

Olen myös vakuuttunut itse pelistä, eikä suurempaa valitettavaa ole tullut vastaan radalla tai radan ulkopuolellakaan. Jotain asiasta kertoo se, että ennakotestin jälkeen tiesin aika pitkälti, minkälaista peliä odottaa, mutta silti olen kuin ällikällä lyöty. Forza 2 osaa olla melkoinen aikarosvo, kun joka yksityiskohdassa pystyy paneutumaan syvemmälle ja syvemmälle. Jotkut pelit olisivat tässä ajassa antaneet kaikkensa -- Turn 10:n auto sen sijaan ei ole vielä edes käynnistynyt.

Ensimmäiset kuvat Photo Modesta löytyvät täältä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ihan komeita kuvia, ite vähä himottas päästä jo driftaileen ku TDU:ssa se on niin jostain ilman HC modea... :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Hakkiz sanoi:
Jälki tuntuu olevan jo nyt päätä huimaavaa. Huudossa on kaksi tehotonta manga-aiheista autoa, mutta niistäkin joutuu taistelemaan. Olisi pakko ajaa lisää, jotta saisi rahaa tarjousten korottamiseen.

Olen myös vakuuttunut itse pelistä, eikä suurempaa valitettavaa ole tullut vastaan radalla tai radan ulkopuolellakaan. Jotain asiasta kertoo se, että ennakotestin jälkeen tiesin aika pitkälti, minkälaista peliä odottaa, mutta silti olen kuin ällikällä lyöty. Forza 2 osaa olla melkoinen aikarosvo, kun joka yksityiskohdassa pystyy paneutumaan syvemmälle ja syvemmälle. Jotkut pelit olisivat tässä ajassa antaneet kaikkensa -- Turn 10:n auto sen sijaan ei ole vielä edes käynnistynyt.

Ensimmäiset kuvat Photo Modesta löytyvät täältä.
Onko jossain vaiheessa mahdollista odottaa jotain videontynkää Hakkizelta? :) Ehkä jotain driftauspätkää tai jotain?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Jo perkele uisin jo haiden kanssa, että sais kyseisen pelin. Hirveätä katsoa Scoreboardeja ja Live-frendilistaa kun ei ole mahdollisuutta ajaa/tunata/tahkoa kierrosaikoja.
 
Ylös Bottom