Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

Vastaus: Forza Motorsport 2

Ainakin Oululaiseen Pelimies -kauppaan on tulossa x360+Forza 2 bundle, hintaa tulee olemaan 395
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

tsinivuo sanoi:
Mutku tästä odotettiin automaagisesti sitä yli 9:n pisteiden saajaa. :D

No tuo IGN on vaan se pakollinen paha, kaikki muut antaa yleensä yli 9. Muissakin peleissä sama ilmiö on huomattavissa ja tulevissa peleissä, Eurogamer vissiin antoi Gearsille vain 8, Halo 3 tulee kai joitain huonojakin arvosanoja saamaan niinkuin myös GTA:IV. Ei sillä ole väliä kuinka hyvä peli on.

Ne pelaa noita arvosteluita tehdessää sitä peliä korkeintaan sen kaks viikkoa, ite en ainakaan siinä ajassa pysty löytämään Forz 2:n kaltaisesta pelistä kaikkia hyviä juttuja.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Prisoner sanoi:

Yhdeltä foorumilta luvin et kyseisen arvostelun tehnyt henkilö ei ole kovin innostunut auto simuista muutenkaan, ja lisäksi se joka yleensä IGN:llä aarvostelee tämän kaltaiset pelit on lähtynyt pois IGN:ltä:rolleyes:

En tiedä kuinka paljon näillä tiedoilla on totuus pohjaa...

Grafiikasta tuli tämän pelin kanssa mieleen vanha klisee "sisäinen kauneus on tärkeintä", ennen en uskonu kyseiseen lauseseen:) Mun kuvaputki telkkarista ei muutenkaan saa mitään grafiikan riemu voittoja ulos.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Yksi tosta IGN.n arvostelusta osu silmään: "Kaikki kisat ajetaan täydellisellä ilmalla ja päivällä", ei sateisia liirtoja luvassa siis???!!!??? Pitääkö paikkansa?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kaksi arvostelua mitä yleensä tulee luettua : Gamespot ja IGN. Tuntuu että se todellisuus on jossain näiden kahden välillä, koska varsinkin boksiversioiden arvostelut on liian usein Gamespotilla yhtä hehkutusta toisen perään. Se voi pitää todellakin paikkaansa Forzan suhteen mutta niin monta kertaa nuo arvostelujen kehut on napsahtanut itseä leukaan (pdz, pgr3, GRAW ja 9.4 :p) että tuntuu että Ameriikan pojat vetää hiukan kotiinpäin. Mutta eiköhän tämä Forza ole sellainen yhdeksikön peli (gamespot 9.2 ja IGN 8.9). Enää ei vaan tiedä mihin sivustoon voisi luottaa arvostelujen suhteen.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

samuel6 sanoi:
Mutta eiköhän tämä Forza ole sellainen yhdeksikön peli (gamespot 9.2 ja IGN 8.9). Enää ei vaan tiedä mihin sivustoon voisi luottaa arvostelujen suhteen.

Miten ois konsolifin:D
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ofBLACKlight sanoi:
Yksi tosta IGN.n arvostelusta osu silmään: "Kaikki kisat ajetaan täydellisellä ilmalla ja päivällä", ei sateisia liirtoja luvassa siis???!!!??? Pitääkö paikkansa?
Pitää, ei ole säätiloja mukana.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

NviperO sanoi:
Pitää, ei ole säätiloja mukana.
Imo parempi ei sadetta ollenkaan jos ei ole tehty yhtä hyvin kuin GP4:ssä. Jos sadekeli olisi tuon tasoista sillä alkaisi tehdä jo jotain..
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Warra sanoi:
Imo parempi ei sadetta ollenkaan jos ei ole tehty yhtä hyvin kuin GP4:ssä. Jos sadekeli olisi tuon tasoista sillä alkaisi tehdä jo jotain..

Eikös GP4:ssä rupea ajolinja kuivumaan ja muu jää märäksi, eli riskialtiiksi alueeksi etenkin tottakai slickseillä?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Mä jotenkin odotin, että tässä pelissä olis samanlaista hauskuutta kuin Gran Turismon Nyrressä. Noista arvosteluista (Gamespot videoarvostelu ja IGN) jäi vähän sellainen kuva, ettei peli olekaan mulle mikään pakkohankinta. Taitaa jopa koko boksin hankinta siirtyä sinne Halo 3:n aikoihin...

GT4 ja Nürburgring (pro-ratilla) on ehdottomasti parasta mitä olen autopeleissä ikinä kokenut.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Prisoner sanoi:
Mä jotenkin odotin, että tässä pelissä olis samanlaista hauskuutta kuin Gran Turismon Nyrressä. Noista arvosteluista (Gamespot videoarvostelu ja IGN) jäi vähän sellainen kuva, ettei peli olekaan mulle mikään pakkohankinta. Taitaa jopa koko boksin hankinta siirtyä sinne Halo 3:n aikoihin...

GT4 ja Nürburgring (pro-ratilla) on ehdottomasti parasta mitä olen autopeleissä ikinä kokenut.
Ja arvaa mistä kaikesta jäät paitsi
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

FM2.net:in uudessa pitpassissa ollaan kerätty forzan 2:n arvostelut tähän saakka:

OXM Italy (XMU): 9.3 [pic]
Eurogamer.de (German Edition): 9/10 [link]
Weekly Famitsu: 9/9/9/9 = 36/40 [pic]
XboxDynasty.de: 9.5 [link]
360-gamer : 9/10 [link]
TeamXbox: 9.3 [link]
OXM Germany: 90%
Looki.de: 91% [link]
Gamezone.de: 9,3 [link]
Famitsu 360: 9/8/9/8 = 34/40
Xbox-Newz.de: 91% [link]
GameSpot: 9.2 [link]
IGN: 8.9 [link]
1UP.com: 8.5 [link]
Yahoo! Games: 4.5/5 [link]
Playscope: 8/10 [link]
Spieletester: 90% [link]
XboxFront: 92% [link]
360-live magazine: 8,8/10
GameMedia.de: 9/10 [link]
OXM Brazil: 9,5 [pic]
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Prisoner sanoi:
Mä jotenkin odotin, että tässä pelissä olis samanlaista hauskuutta kuin Gran Turismon Nyrressä. Noista arvosteluista (Gamespot videoarvostelu ja IGN) jäi vähän sellainen kuva, ettei peli olekaan mulle mikään pakkohankinta. Taitaa jopa koko boksin hankinta siirtyä sinne Halo 3:n aikoihin...

GT4 ja Nürburgring (pro-ratilla) on ehdottomasti parasta mitä olen autopeleissä ikinä kokenut.


EI kannata ihan noin mustavalkoisesti tuijottaa arvosteluita. Niissä tarkoitettiin lähinnä, että Forzan ajettavuus ei ole "arcademaisen hauskaa" tyyliin Burnout, vaan kyse on vakavammasta tekeleestä, - aivan kuten GT:ssäkin.
Voin miltei lyödä pääni pantiksi,että Forzan kisat tarjoavat kaksinverroin hauskuutta kuin GT:ssä koskaan jo pelkän ajo/vauriomallinnuksen sekä paremman tekoälyn vuoksi. Ja vielä jos pääset ajamaan Liveen, niin mikään yksinpelattu simu ei tunnu miltään sen rinnalla kun puristaa oikeaa ihmistä vastaan!
Tulipas hehkutettua, palkkaisikohan M$ töihin.. :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
Eikös GP4:ssä rupea ajolinja kuivumaan ja muu jää märäksi, eli riskialtiiksi alueeksi etenkin tottakai slickseillä?
Jep. Tuollainen sadekeli olisi tervetullut. Märkä asfalttikin tuntui jotenkin luonnollisemmalta kuin muissa ajopeleissä, vaikkei tuon gp4:n pelattavuus nyt niin realistinen ollutkaan mitä olisi voinut olla.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tänään palkkapäivä. -> Ratin ostoon, sekä boolitarpeet huomiselle 30v synttäreille. Harmi kun pitää tyytyä PGR3:seen/NFS:carboniin ratin testipelinä. :eek:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Itselläni hieman hankala tilanne... Ohjaimella ajaminen on aika avutonta kun vertasi rattiin, joten ei viitsi ohjaimella ajamiseen ostaa tätä. Sitten taas ei riitä rahat rattiinkaan. Himot on kovat, mutta taitaa jäädä ostamatta kun tuli juuri sijoitettua G25:een eikä toista rattia viitsi ostaa pyörimään jalkoihin :(
No pitää yrittää päästä pelin makuun hartsalla.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Eilen tuli hankittua toinenkin harvinaisuus huutokaupasta, eli tuo Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition. Pitääkin tehdä jossain välissä maalata tuohon kaikki asianmukaiset rallitarrat.

http://www.flickr.com/photos/52857388@N00/sets/72157600271114287/

Nyt on menossa projektina Juha Kankkusen Lancia Delta Integrale 16V vuodelta 1991. Täysin aitohan tuosta ei tule koska pelissä oleva Delta on Evo-mallia, mutta ainakin maalipinta etenee hyvää mallia kohti oikeannäköistä. Pistän kuvia kunhan saan sitä vähän pidemmälle.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

NviperO sanoi:
Eilen tuli hankittua toinenkin harvinaisuus huutokaupasta, eli tuo Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition. Pitääkin tehdä jossain välissä maalata tuohon kaikki asianmukaiset rallitarrat.

http://www.flickr.com/photos/52857388@N00/sets/72157600271114287/

Nyt on menossa projektina Juha Kankkusen Lancia Delta Integrale 16V vuodelta 1991. Täysin aitohan tuosta ei tule koska pelissä oleva Delta on Evo-mallia, mutta ainakin maalipinta etenee hyvää mallia kohti oikeannäköistä. Pistän kuvia kunhan saan sitä vähän pidemmälle.

Joo, itsekin suunnittelen aloittavani Ford Focus Wrc:tä Martini värityksillä. Olisko kyseinen peli vuodelta -99. Auto on kuitenkin McRae/Grist ja omistan jopa pienoismallin 1:43
 
Ylös Bottom