Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

Vastaus: Forza Motorsport 2

NviperO sanoi:
Eilen tuli hankittua toinenkin harvinaisuus huutokaupasta, eli tuo Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition. Pitääkin tehdä jossain välissä maalata tuohon kaikki asianmukaiset rallitarrat.

http://www.flickr.com/photos/52857388@N00/sets/72157600271114287/
Paras Evo ikinä! En kylläkään ole yhtään oikeasti ajanut, enkä edes ole yhtään kutosta livenä nähnyt, mutta mitä olen lukenut ja videoita katellut niin kyllä tämä on kovin. Porukkahan tituleeraa tätä Evo 6.5:seksi koska siinä on niin paljon uudistuksia verrattuna Evo 6:een, kuten esimerkiksi titaani-magnesium turbiini.
Olen kyllä Subaru Impreza WRX STi:tä ajanut, ja voin kertoa että pidin kovasti.

Eli tämä on jo B-luokkassa kakkosessa? Ykkösessähän tämä oli jotai C3 tai vastaavaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Talwar sanoi:
Paras Evo ikinä! En kylläkään ole yhtään oikeasti ajanut, enkä edes ole yhtään kutosta livenä nähnyt, mutta mitä olen lukenut ja videoita katellut niin kyllä tämä on kovin. Porukkahan tituleeraa tätä Evo 6.5:seksi koska siinä on niin paljon uudistuksia verrattuna Evo 6:een, kuten esimerkiksi titaani-magnesium turbiini.
Olen kyllä Subaru Impreza WRX STi:tä ajanut, ja voin kertoa että pidin kovasti.

Eli tämä on jo B-luokkassa kakkosessa? Ykkösessähän tämä oli jotai C3 tai vastaavaa.

Itse olen istunut sekä Subaru Impreza Spec-C:n sekä Mitsubisihi Evo 6 ja 8 kyydissä (korttia ei vielä ole). Ja yhdyn täysin Talwariin, etenkin Subaru oli aivan uskomaton tykki ja ajettavuus on pelkkää parhautta.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Mutta kyllä se taivaslinja on silti vieläkin ihan omassa kastissaan ;)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

noose01 sanoi:
Mutta kyllä se taivaslinja on silti vieläkin ihan omassa kastissaan ;)
Totta tuokin. R34 on komia auto.
Best Motoringhan testas miten evo ja imprezat pärjää R34 skylinelle, koska silloin kun R32 GT-R tulessaan kyykytti silloisia evoja (oisko ollu evo II tai III) oikein urakalla. Tilanne oli tasoittunut aika lailla kun Evot (joko VI tai VII) pysy mukana. Nismon Z-Tunet tietty erikseen sitten.
Voisinpa mennä kattelemaan jospa toi video löytyis koneelta niin muistuu sitten miten oikeasti kävi.

EDIT:
Noni, löytys. Eli Tsukuba (wet) 1992
R32 GT-R: 1.15:38
Evo I GSR: 1.18:82

Tsukuba (kuiva)
R34 GT-R VSPEC II: 1.06:79 (voitti)
Impreza WRX STI: 1.05:83 (toinen)
Evo VIII: 1.06:54 (kolmas)
R32 GT-R: 1.10:09 (kuudes eli viimeinen)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Talwar sanoi:
Eli tämä on jo B-luokkassa kakkosessa?
B-luokassa kyllä, performance index on 578. Jostain luin, että aidossa TME:ssä on 310 heppaa pelin tarjoamaan 300 heppaan, mutta saahan siihen tietysti laitettua jotain parannuksia joilla nuo puuttuvat saa lisättyä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

äääääääää!!!!!!!! päähän tässä räjätää kun ei saa peliä käsiin!!
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

nothing sanoi:
Hemmetin komean näköinen. Rupeaako homma sujumaan kokemuksen myötä helpommin vai onko kovinkin työlästä touhua?
Kyllä se siitä helpottuu ajan myötä kun oppii editorin niksit. Tärkeintä lienee, että on selkeä kuva siitä mitä tekee. Kun aikaisemmin kokeilin vähän ilman päämäärää, oli tulos sen mukaista, mutta nyt kun tuota on tehnyt kuvien avulla on editori suhteellisen helppo saada taipumaan haluamallaan tavalla. Tietysti kaikenlaisten mainosten vääntäminen (kuten tuo Martini Sportline) vie aikaa, mutta kun sen on kerran tehnyt voi sen tallentaa, vähenee työmäärä projektin edetessä. Ja onhan tuolla noita uudempia mainoksia onneksi olemassa jo ennenstään.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

On se Forza vain semmoinen vapaa-ajan tappaja, että muu elämä meinaa loppua kuin seinään sen parissa. Pelkkä ajaminen kun ei riitä: kymmenen minuutin kisa venähtää helposti puoleen tuntiin, jos eksyy Photo Moden puolelle. Huutokaupassakin on vähän väliä käytävä ihastelemassa ihmisten luomuksia ja kauhistelemassa niiden hintoja. Ja kun itse rupeaa autoonsa siipiä lisäämään, kumeja leventämään ja pakoputkistoa kasvattamaan -- auton maalaamisesta puhumattakaan -- kello osoittaa yllättäen keskiyötä. Ei, Forza 2 ei ole täydellinen, mutta pelottavan viihdyttävä kesäpeli se on.

Jälleen lisää kuvia: http://hakkiz.1g.fi/kuvat/Pelit/Forza+2/

Huvin vuoksi Forza 1: http://hakkiz.1g.fi/kuvat/Pelit/Forza/
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Hakkiz sanoi:
On se Forza vain semmoinen vapaa-ajan tappaja, että muu elämä meinaa loppua kuin seinään sen parissa. Pelkkä ajaminen kun ei riitä: kymmenen minuutin kisa venähtää helposti puoleen tuntiin, jos eksyy Photo Moden puolelle. Huutokaupassakin on vähän väliä käytävä ihastelemassa ihmisten luomuksia ja kauhistelemassa niiden hintoja. Ja kun itse rupeaa autoonsa siipiä lisäämään, kumeja leventämään ja pakoputkistoa kasvattamaan -- auton maalaamisesta puhumattakaan -- kello osoittaa yllättäen keskiyötä. Ei, Forza 2 ei ole täydellinen, mutta pelottavan viihdyttävä kesäpeli se on.

No niin kehu viel vähä lisää, johan täs on ihan täpinöissään pyörii ympyrää pitkin kämppää. :)
Viikko viel tuskaisaa odotusta. :eek:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Locust sanoi:
No niin kehu viel vähä lisää, johan täs on ihan täpinöissään pyörii ympyrää pitkin kämppää. :)
Viikko viel tuskaisaa odotusta. :eek:

Niin aivan varmasti myöhästyy tuo toimitus eli saa itse pelin vasta maanantaina... :mad:

En tiedä onko se perjantai välttämättä kivoin päivä julkaista jotain uutta :(
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

nuni sanoi:
Niin aivan varmasti myöhästyy tuo toimitus eli saa itse pelin vasta maanantaina... :mad:

Konsolinetistä kyselin niin heille tulee 2 erää Collectors Editionia. Ensimmäinen erä päivää ennen julkaisua ja toinen erä saattaa tulla vasta julkaisupäivänä. Toivottavasti oma peli tulee ekassa erässä ja kerkeisi näin ennen viikonloppua julkaisupäiväksi perille :cool:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Toivon syvästi ja kovasti että cdonista tilattu LCE saapuu perjantaiksi.

Kuinka pitkiä muuten tämän kakkosen ecdurance -kisat on? Pelailin eilen ykköstä ja ajoin parikin kertaa hardilla C-luokan endurancen, ja totesin että kisa voisi olla pidempi. 25 kierroksen kisaan kului vaivaiset 30 minuuttia.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

nuni sanoi:
Niin aivan varmasti myöhästyy tuo toimitus eli saa itse pelin vasta maanantaina... :mad:

En tiedä onko se perjantai välttämättä kivoin päivä julkaista jotain uutta :(

Ihan totta kyllä. Maanantai olisi parempi vaihtoehto julkaisuille. Itekin menin ennakko tilaamaan atas pc kaupasta kun oli niin pirun halpa.
Tosin luulis et maahantuoja lähettäs jälleenmyyjille jo muutama päivä aikasemmin levyt. Paitsi jos M$ kieltää, koska pelkää joidenkin lipsuvan julkaisupäiväst.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tana kun tekisi mieli ostella tuo ratti. Ei vain ole vielä saanut itseään niskasta kiinni. Pelottaa, että käykin sitten niin, että se jää käyttämättömäksi nurkkiin lojumaan kuukauden tai kahden päästä. :eek:
Vaikka uskoisi, että tuo jaksaa viihdyttää vielä pitkään mutta eihän näistä aina tiedä kun ole ikinä mikään autopelien vannoutunut fani ollut. Tiedä edes mitään autoista. :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Nupe_31 sanoi:
Konsolinetistä kyselin niin heille tulee 2 erää Collectors Editionia. Ensimmäinen erä päivää ennen julkaisua ja toinen erä saattaa tulla vasta julkaisupäivänä. Toivottavasti oma peli tulee ekassa erässä ja kerkeisi näin ennen viikonloppua julkaisupäiväksi perille :cool:

Minulle ilmoitettiin että 2 erää tosiaankin tulossa, mutta tällä tietoa molempien pitäisi saapua ennen julkaisua varastoon. Mitään 100%lupausta ei kuitenkaan uskallettu antaa - ota näistä nyt sitten selvää...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Locust sanoi:
Ihan totta kyllä. Maanantai olisi parempi vaihtoehto julkaisuille. Itekin menin ennakko tilaamaan atas pc kaupasta kun oli niin pirun halpa.
Tosin luulis et maahantuoja lähettäs jälleenmyyjille jo muutama päivä aikasemmin levyt. Paitsi jos M$ kieltää, koska pelkää joidenkin lipsuvan julkaisupäiväst.

Itse olen verkkokupasta tilannut nyt kun tuo CE oli niin halpa. Aiemmin vaan pariin kertaan jo käynyt niin etteivät he saa julkaistua peliä ajoissa postitettua...

No kirotaan sitä vasta sitten, eikä etukäteen ;)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Onko mitään bundlea muuten luvassa ratti + Forza? Vielä on ratti ostamatta. Tuli ostettua niin paljon viinaa. :eek:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

tsinivuo sanoi:
Onko mitään bundlea muuten luvassa ratti + Forza? Vielä on ratti ostamatta. Tuli ostettua niin paljon viinaa. :eek:

Kelaa threadia taaksepäin niin löydät, olisko microsoftin ratti ja tämä peli jotain 140? ollut.

Vinkiksi että tätä Logitechin rattia saa aika halvalla ainakin Saksasta, tilasin omani 27 hintaan...
 
Ylös Bottom