Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mythos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 2

JuhoMika sanoi:
Siis huonona asianahan oli se, että muut tömäten (collision päällä) hidastavat ja tekevät ajamisesta v*ttumaista.
Kun itse järjestän kisat, pidän aina kolarit pois päältä ni ei tule tahallisia kolereita.

Ite en taas pelaa ikinä lobbyssä mis EI ole vauriot päällä. Sehän vie puolet immersiosta kun tietää et autojen osuessa ne kahahtavat toistensa läpi. Kuitenkin ne on aika harvassa semmoset juntti kuskit ketkä tahallaan tuolla törmäilee.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Locust sanoi:
Ite en taas pelaa ikinä lobbyssä mis EI ole vauriot päällä. Sehän vie puolet immersiosta kun tietää et autojen osuessa ne kahahtavat toistensa läpi. Kuitenkin ne on aika harvassa semmoset juntti kuskit ketkä tahallaan tuolla törmäilee.
Kolarit ja vauriot on eri asia. Itsehän pelaan mieluiten damage simulationilla ja collision defaultilla. Paras vaihtoehto, jos jokainen osaa ajaa sääntöjen mukaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Vaikka se M$:n loota onkin surkea, niin pitihän se tämä peli silti hankkia, ei voi mitään jos autopelit ovat sydäntä lähellä.

Vielä pitää paremman puoliskon pikkuveljen boxilla pelata, koska omani olen myynyt ajat sitten, ja tietenki nainen sai käydä sen kaupastakin hakemassa :rolleyes:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ro0Ki3 sanoi:
Vaikka se M$:n loota onkin surkea, niin pitihän se tämä peli silti hankkia, ei voi mitään jos autopelit ovat sydäntä lähellä.

Vielä pitää paremman puoliskon pikkuveljen boxilla pelata, koska omani olen myynyt ajat sitten, ja tietenki nainen sai käydä sen kaupastakin hakemassa :rolleyes:

:D

Tyylikäs sisääntulo! Siis hetkonen...yhteenveto: Sun mielestä Xbox360 on susipaska vaikkei silti ehkä kuitenkaan koska tiesit että tarvittaessa voit nyysiä boksin muijas veljeltä ja koska muijas hyvää hyvyyttään osti laitteen sun iloks sä kiitit sitä myymällä sen??? Ei voi muuta sanoa ku että tsemiä vaan jatkoon.

...vai ymmärsinkö ihan väärin?

Uus yritys...Sun muijas haki sun laitteen sillon joskus ku semmosen hankit mutta myit sen koska kone on huono. Nyt joudut kuitenkin VIELÄ pelaamaan lainakoneella?!?

Emmä vaan tajuu...




Hyvät jussit kaikille, nyt ei psyty :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

m00se sanoi:
:D

Uus yritys...Sun muijas haki sun laitteen sillon joskus ku semmosen hankit mutta myit sen koska kone on huono. Nyt joudut kuitenkin VIELÄ pelaamaan lainakoneella?!?

Emmä vaan tajuu...




Hyvät jussit kaikille, nyt ei psyty :D

Noin mäkin sen ymmärsin. Eip siin mittää. Jokanen tekee kuis tykkää...

Hyvät jussit tosiaan kaikille ketkä viel päätteen äärellä on !
Vähä täs pohjia on tullu nappailtua. Illalla sitten rientoihin kuhan on saanut hieman kuntoa "kohennettua"

ps. Älkää sitten poijaat hukkuko. :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ei ei ei ei.. nyt käsititte aivan väärin :D

Oman koneeni ostin itse silloin joskus ja sen olen jo myynyt, mutta tuon pelin sai nainen tuoda kaupasta, koska oli sinne menossa, ei konetta. Ja kyllä pelailen hänen pikkuveljen koneellaan, koska itselläni ei ole :cool:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kertokaapas miksi Live-peleissä muiden kuskien puheet kuuluvat ihan mahdottoman hiljaisella? Joudun vääntämään tv:stä äänet melkein täysille, ennen kuin mitään kuuluu. Yritin säädellä Forzan audio-valikostakin vähän joka kohtaa, mutta en huomannut sillä olevan mitään vaikutusta.

Vai vaikuttaako asiaan se, etten itse pidä mikki/kuulokehärpäkettä kiinnitettynä?

EDIT: Niin ja hyvää juhannusta! Eikä sitten pissitä vesistöön varsinkaan 12 metrin jollasta.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Noniin.. Nyt on lvl40 jo menossa ja ura prosentit jotain 62% luokkaa. Pelitahti on kyllä hieman hidastunut kovan alun jälkeen, mutta meno kyllä vielä maistuu hyvälle.

Moninpeliä en ole vielä uskaltanut edes kokeilla, jotenkin on pelonsekaiset tunteet millaista live peeloilua on edessä. Lähes joka pelissä tuntuu että on mahdoton pelata nautinnollisesti peelojen pelaajien vuoksi (ja sitä että kun mikkiä olisi suotavaa käyttää komminikoinnissa, jotkut ääntelevät todella ärsyttävästi ja jauhavat vaan paskaa).

Ehkä joku päivä vielä uskaltaudun koettamaan tuota moninpeliäkin.. Jos vaikka sattuisi törmäämään reiluihin konsolifin autoilioihin :o
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Warra sanoi:
Moninpeliä en ole vielä uskaltanut edes kokeilla, jotenkin on pelonsekaiset tunteet millaista live peeloilua on edessä.

Olen parina iltana pelannut moninpeliä ja yllättävää kyllä, vastaan ei ole tullut ainuttakaan peeloa. Jännitti vähän aluksi, riittääkö omat taidot, ettei törmäile ihan täysin ja päättömästi, mutta yllättävän nopeasti hommaan pääsee sisään.

Kynnystä saattaisi monilla madaltaa se, että pistettäisiin tämän forumin käyttäjien kesken kisat joku ilta käyntiin. Voin heittää kutsuja, jos satun huomaamaan, että olette pelailemassa. Minua saa myös häiritä, peliseura kelpaa aina.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

MInkäköhän auton hommaisin kun on noin 85.000 rahaa ja urasta menty noin 15-25%? Pitäisi arvot olla melko hyvät ja NOPEUTTA! Tällä hetkellä olen 13 Levelinen kun pelin toissa päivänä sain. Kiitos....
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

erkki1 sanoi:
MInkäköhän auton hommaisin kun on noin 85.000 rahaa ja urasta menty noin 15-25%? Pitäisi arvot olla melko hyvät ja NOPEUTTA! Tällä hetkellä olen 13 Levelinen kun pelin toissa päivänä sain. Kiitos....
Sinun kannattaa vielä vain ajella avoinna olevia kisoja ja katsella mitä autoja voitat sitten, sieltä saa ihan hyviä autoja kun voittaa. Niitä sitten upgradeat ja katselet mikä auto sopii itsellesi, ei tuossa vaiheessa vielä kannata ostaa autoja, turhaan menee rahaa vain. Itse olen lvl 30 ja yhtäkään autoa en ole muistaakseni vielä ostanut että pärjäisi tai pääsisi ajamaan tiettyä kisaa :) peli on ilmeisesti rakennettu niin että eteenpäin pääsee ilman että pitää ostaa autoja. Myöhemmästä en tiedä mutta ainakin minun kohdallani näin on että ei ole tarvinnut ostaa, olen toki ostanut huvikseni autoja muutamia kun noita endurance kisoja on ajeltu ja pätäkkää on kertynyt sopiva määrä ylimääräistä :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kuuleri sanoi:
Sinun kannattaa vielä vain ajella avoinna olevia kisoja ja katsella mitä autoja voitat sitten, sieltä saa ihan hyviä autoja kun voittaa. Niitä sitten upgradeat ja katselet mikä auto sopii itsellesi, ei tuossa vaiheessa vielä kannata ostaa autoja, turhaan menee rahaa vain. Itse olen lvl 30 ja yhtäkään autoa en ole muistaakseni vielä ostanut että pärjäisi tai pääsisi ajamaan tiettyä kisaa :) peli on ilmeisesti rakennettu niin että eteenpäin pääsee ilman että pitää ostaa autoja. Myöhemmästä en tiedä mutta ainakin minun kohdallani näin on että ei ole tarvinnut ostaa, olen toki ostanut huvikseni autoja muutamia kun noita endurance kisoja on ajeltu ja pätäkkää on kertynyt sopiva määrä ylimääräistä :)
Okke........Mut nyt vvoitin ton Tommy Kaira Skylinen ja sillä pärjää ihan hyvin, joten ei taida tulla hankintoja, mutta nyt rahaa löytyy 115.000 eli jonkun taidan ostaa tai sitten säästän johonkin Prototype-autoon :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Didd sanoi:
Kertokaapas miksi Live-peleissä muiden kuskien puheet kuuluvat ihan mahdottoman hiljaisella? Joudun vääntämään tv:stä äänet melkein täysille, ennen kuin mitään kuuluu. Yritin säädellä Forzan audio-valikostakin vähän joka kohtaa, mutta en huomannut sillä olevan mitään vaikutusta.

Asetus löytyi, hyvin oli piilotettu. :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Didd sanoi:
Olen parina iltana pelannut moninpeliä ja yllättävää kyllä, vastaan ei ole tullut ainuttakaan peeloa.

Tämän kun olin kirjoittanut, niin eiköhän heti tullut vastaan pari pelleilijää. Silti valtaosa siellä kisailee tosissaan.

Kestää aina aikansa löytyä hyvä ja tasavertainen ryhmä kenen kanssa kisailla ja silloin ajaminen onkin todella hauskaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Live-neitsyenä kyllä haluttaa :D Nappaiskos huomenna päivällä ketään testailla livetystä? Kerran kokeilin mutta herjaili noita virhesanomia siihen malliin ettei napannu tippaakaan :(
Tänään ei kykene kun tuo viisari värähtelee vielä tappiin asti eikä siis hallintalaitteisiin saa koskea :rolleyes:

Ai niin ja Ro0Ki3, en mä pahalla :p Tervetuloa sakkiin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

m00se sanoi:
Live-neitsyenä kyllä haluttaa :D Nappaiskos huomenna päivällä ketään testailla livetystä? Kerran kokeilin mutta herjaili noita virhesanomia siihen malliin ettei napannu tippaakaan :(

Mulla on tullu noita virhesanomia vaan silloin, kun kisan perustaja on päättänyt päättää kanssakilpailijoiden odottamisen ja sulkenut "lobbyn". Muuten toiminut loistavasti, ainakin meikäläisen peliaikaan, klo 22-02 välisenä aikana. :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Noniin. Nyt on tässä joku nelisen tuntia väännetty Juhannuspäivänä tuota Brittish Regional Championship -skabaa. Onko jotai hyviä pelivinkkejä Mugelloon? Tuntuu siltä, että toi ykkösenä lähtevä Tuscan R on aivan mahoton ohittaa ajamalla "kiltisti". Pääsen kyllä mutkissa kovempaa kun se, mutta jos lähen ulkokautta ohittamaan, niin sen auton kovempi kiihtyvyys varmistaa ykkössijan. Tässä on luultavasti kyse EVOtuksesta, mutta mitähän tässä kannattais yritellä tehdä? Mimmosilla kokoonpanoilla ihmiset on ko. kisan?


Autona mulla on Aston Martin DB9 eikä kiinnostais ostaa tuota Sagariaa vaan tämän kisan takia.

*EDIT*
Ajoavut on jarrutuslinjaa lukuunottamatta pois päältä ja AI on medium. Näiden vaihtaminen höllempiin ei ole vaihtoehto :) Tavoitteena on ensimmäinen sija molemmissa skaboissa.

**EDIT**
No olihan se voitettavissa. Piti tiukasti pysyä perseessä kiinni, ja lyhyen Mugellon viimisessä mutkassa sisäkautta ohi. Aivan mahtavan tiukka skaba. Harmi, että noita uusintoja ei voi jakaa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Menee piirun verran off-topiciks mutta koska täällä ollaan kuitenkin autofaneja/leikkituunaajia :p niin kyllä tääkin sopii sekaan. :D

Tahtoo tän!

EDIT:

Joo löyty vielä tämmönen mielenkiintonen: Amuse Supra & Mine's Skyline

Jep, tylsää töissä :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom