Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mythos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 2

djj07 sanoi:
Tämä on vaan semmonen asia mikä vituttaa:

www.volatile07.com/paska-ai_xvid.avi

Ite ajelen keltasella ja AI on punanen. Okei, tossa tuli multa ajovirhe, mutta mä olen ulkokaarteessa enkä kyllä yhtään tiellä jos toi AI vaan vähän kattois mihin ajaa.
Minutkin on samassa mutkassa AI ohittanut, tosin teki sen siististi. Yritin painostaa edellä ajavaa, ja en jarrutukseen saanut ohitustilannetta niin hain vauhtia ulkomutkasta. AI huomasi tilaisuutensa tulleen ja painoi ohi. Tosin teki sen siististi, ei kolahtanut yhtään. Itseasiassa ei minua AI ole tuolla tavalla ohitellut :/
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Pitänee kattella tuo video jahka pääsen töistä. Duunikone ei Xvidejä tai muitakaan hienouksia hallitse :p

Menin sitten laittamaan siihen Lingenfelter 427:n loputkin lisähärpäkkeet. Vauhtia riittäis varmaan reippaasti enempäänkin mutta ainakin Nissan-ovaalilla ajaessa tuppaa perä irtoamaan kaarteissa 370 km/h nopeudessa :D
Sain pedon tuunattua edes jossain määrin ajettavaan tilaan mutta tarkkana saa kaasunsäätelyssä silti olla koska vielä kolmosella irtoo perä :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Missä vaiheessa sällit on menossa uramodessa? Itselläni taisi viimeksi katsottuna olla prosentit 78% ja level 45. Muuten on ollut tosi kivaa, mutta nyt noilla nopeammilla autoilla kun joutuu paljon ajamaan, tuntuu että kisat on turhan pitkiä. Endurancet ei minua haittaa (itseasiassa parhaita, sääli ettei noita ole tarpeeksi vaan noilla hitaammilla autoilla kuten B ja A luokan pärrillä), mutta pitkät kisasarjat tuntuvat hitusen liian pitkiltä..
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Vähän alta 60% ja leveli taitaapi olla 42. Tosiaan, noi jotkut kisat on liian pitkiä. Varsinkin sellaiset missä ei ole niin tiukat rajoitukset. Siinä vetelee muita reippaasti paremmalla autolla jotain 9 kierrosta, niin aika todennäköisesti jossain vaiheessa herpaantuu ja seinille menee. Eikä sitä sitten heti jaksa uudelleen aloittaa.
Ratojen vähyydellä on oma osansa tässä kanssa. Kun on ajanut jonkun paketin missä vaikka viisi kisaa, ja katsoo seuraavaa pakettia ja toteaa että siellä on ne samat radat mitä äsken ajettiin, erona vain kierrosmäärät, alkaa masentaa, eikä jaksa jatkaa. Varsinkin kun niitä on paukuttanut ykkösestä lähtien.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Level 40 tais mennä just viimeks rikki ku pelasin viikko sitten. Oiskohan joku 50 % vähä päälle careeria suoritettu.

Tosiaan kuten Talwar sanoi alko jotenkin tökkii noi samat radat. Muuten ajamiseen ei ikinä vielä ole kyllästynyt, mutta ratojen vähyys pisti pelin multa vähäks aikaa telakalle.
Dirt ja Darkness tuo sopivaa vaihteluu ni taas koht varmast jaksaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tuli yhtäkkiä hirveä WTF fiilis ku tajusin et tää peli on ollu jo kauan myynnissä enkä oo ostanu vaikka keväällä oli hirveä odotus päällä. :eek: Harmi että nyt on rahatilanne vähän heikko, mut eiköhän tuo kolmen viikon sisällä löydy hyllystä. :cool:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Pelistä on läpi jotain >60% ja leveli oli 41 tai 42.

Mutta tää pelin AI kyllä tekee aika mielenkiintosia ratkasuita vähän väliä. Tässäpä taas esimerkki:

http://www.volatile07.com/paska-ai2_xvid.avi

Eli kamera on taas tietokoneen ohjustamassa autossa, ja itse lähdin kahdeksannelta sijalta ottaen iskun vastaan. Tätä näkee ehkä kerran kymmenestä kisasta. Mainio tekoäly.

Toinen mielenkiintonen juttu on toi ratin tärinäbugi. Eli joskus kun ajan autolla täysin suoraan, ratti alkaa yht'äkkiä vääntämään toiseen suuntaan ja toinen suunta on aivan löysänä. Tossa jos vaan pitää hetken aikaa rattia paikallaan se vääntö loppuu ja homma jatkuu täysin normaalisti. Tätä käy aika usein mutkista poistuttaessa, mutta ei tuossa mistään renkaiden irtoamisesta ole kyse ainakaan telemetrian mukaan. Raportoin tästä pari päivää sitten jo tonne ratti-threadiin.

Tää peli suorastaan huutaa päivitystä :(
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

73% läpi, ja kisat ehdottomasti liian pitkiä. Endurancet ei haittaa se on vaan mukavaa ajaa yksi pitkä kisa ja voittaa, saaden samalla paljon rahaa, mutta esim ne professional series viiden kisan sarjat on turhan pitkiä, kun joka kisa jotain 9 kierrosta.

Level taisi olla 41 ja ensimmäiset 5 "osiota" olen pelannut täysin läpi.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kumma kaupunki tama budapest, kun ei Forzan forzaa loydy mistaan. Tietaako joku onko sita edes julkaistu tassa maassa?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Hihiihaahee, nyt löytyy Forza hyllystä. Ei kaduta vaikka rahat menikin mp-tapahtumaan varatuista matkarahoista. :D Aivan jumalallinen peli, olen ekstaasissa. :p Voisin istua tässä vaikka koko illan kehumassa tuota peliä... Mutta yllätys yllätys,
XBox kutsuu :D :D :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kukaan ei oo vissiin mitään nettisivuja vielä vääntänyt? Aattelin itse tekasta pienen sivun jonne vois ilmottaa kisan ja sit halukkaat ilmoittautua sinne, näin saataisiin vähän järjestäytyneempää kisailua aikaiseksi. En jaksa nyt kummemmin selitellä, mutta lopputuloksen näette viimeistään sunnuntaina. :p Jos joku taidokas haluaa graafikoksi niin ota yhteyttä vaan, mese on rasenger90@gmail.com. :)

ps. Monta yhelle servulle nyt mahtuukaan, mennyt kokonaan ohi? Kahdeksan?

Ja ehdottakaapa joku nimi tuolle hommelille. Mun mielikuvitus loppuu tämmöisiin ForzaFin Team yms kliseisiin. :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Rasenger sanoi:
Kukaan ei oo vissiin mitään nettisivuja vielä vääntänyt? Aattelin itse tekasta pienen sivun jonne vois ilmottaa kisan ja sit halukkaat ilmoittautua sinne, näin saataisiin vähän järjestäytyneempää kisailua aikaiseksi. En jaksa nyt kummemmin selitellä, mutta lopputuloksen näette viimeistään sunnuntaina. :p Jos joku taidokas haluaa graafikoksi niin ota yhteyttä vaan, mese on rasenger90@gmail.com. :)

ps. Monta yhelle servulle nyt mahtuukaan, mennyt kokonaan ohi? Kahdeksan?

Ja ehdottakaapa joku nimi tuolle hommelille. Mun mielikuvitus loppuu tämmöisiin ForzaFin Team yms kliseisiin. :D

ForzaFin.com on jo tekeillä. Ideana mujistaakseni aika samankaltaiset sivut. Tosin smuu:sta ei ole hetkeen kuulunu...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

m00se sanoi:
ForzaFin.com on jo tekeillä. Ideana mujistaakseni aika samankaltaiset sivut. Tosin smuu:sta ei ole hetkeen kuulunu...

No voi hemuli... Olen liian myöhään liikkeellä. :( Kannattaako minun sitten edes tehdä mitään jos yhdet on jo valmistumassa? :confused:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Alkaa himottaa jo ostaa tää, ku sai 360:Sen hommattua...raskiskohan laittaa 60 euroo tähän?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Rasenger sanoi:
No voi hemuli... Olen liian myöhään liikkeellä. :( Kannattaako minun sitten edes tehdä mitään jos yhdet on jo valmistumassa? :confused:

Vilkaiseppas aiempi viestini aiheesta. Nehän on kuin kaksi marjaa. :)

Olen jo kovaa vauhtia tekemässä sivustoa, tosin globaalia sellaista, mutta onko joku muukin tekemässä?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Didd sanoi:
Vilkaiseppas aiempi viestini aiheesta. Nehän on kuin kaksi marjaa. :)

Olen jo kovaa vauhtia tekemässä sivustoa, tosin globaalia sellaista, mutta onko joku muukin tekemässä?

Tän ketjun sivulla 45 eka viesti. >viesti
Tosin smuu:sta ei ole hetkeen kuulunu eli antakaa mennä vaan.
Jos tarviitte jonkunnäkösiä graffoja niin pistäkää viestiä. Hotmailiin ei kannata pistää postia kun tarkistelen niin harvoin...
 
Ylös Bottom