Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

Vastaus: Forza Motorsport 3

Voisko joku kertoo saman mitä ''Äijä'' tuossa äsken kyseli, että kuinka saan ladattua Storefrontista nuo KFIN -tarrat?

Itekki muuten virittelin vähän tuota Sciroccoa ja ai että, kun huippunopeus on lähemmäs 300 km/h niin kyllä tulee fiilis, että viritys on onnistunut! :D

Sinne pystyy määrittelemään käsin hakusanankin. Siihen kun laitat POSTI ja haun tuloksista pääset katsomaan käyttäjän (Paavi) muutkin tuotokset.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Hieno peli muuten, mutta minkä ihmeen takia suurin osa noista autoista pitää olla postiautoja, eli ratti väärällä puolella!? Onpa kiva ajaa jollain perisaksalaisella Sciroccolla kun ratti on oikealla ja nopeusmittarikin on maileina...
Samaa huomasin. Taidettu mallintaa suurinosa näistä Eurooppalaisista kaaroista Briteissä, vaikka välistä löytyy normiautoja, joissa ratti sitten onkin vasemmalla puolella.
Ei sitten kannata ennakoida ja yrittää olla fiksu.
Ajattelin säästäväni levyjen pläräämistä asentamalla ensin kakkoslevyn dashboardin kautta ja sen jälkeen ykköslevyn ja eikun peliä käyntiin. Alussa herjaa että kakkoslevy kannattaa asentaa jne. Jos kieltäydyt siinä asentamasta (sehän on jo asennettu!) niin sitten ei levyn sisältö toimi. Asennus ei myöskään onnistu enää pelin sisältä ennen kuin kakkoslevyn sisältö on poistettu.

Heh, samaa kirosin itsekin. Kuinka vaikeaa pelin aloittaminen on nykykonsoleilla.

Asentelin molemmat levyt kovolle. Latasin auto- ja ratapaketin. Käynnistin Forzulin, vaati kakkosen asennusta, hyväksyin ja se menikin samantien ohi ja pyysi taas ykköslevyä. Ei enää suostunut hyväksymään ensimmäistä levyä, vaan boksi piti bootata ja poistaa tämä kakkoslevyn asennus. Takaisin Forzuli päälle, nyt pelin sisäinen kakkoslevyn asennus ja johan toimii...
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Onneksi löytyy 2kpl R8. En kaipaa Nissanin autoa ollenkaan. Mahtava peli parin tunnin kokemuksella. Valikot ehkä hieman sekavammat tässä versiossa, muuten parannusta löytyy ihan kiitettävästi
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Nyt huomasin että noissa radoissa on siis aika montakin eri reittiä (onko noi kaikki erilaisia/eri paikoissa siinä radassa paitsi reverset?)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Tietyssä paikassa lyhyemmät radat sisältävät yleensä aina paljon osia pisimmästä radasta. Oikaisumutka tai pari on lisätty ja pisimmän radan reitti tukittu betoniporsailla tms.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Tuli sitten haettua eilen illalla kaupasta elite boxi ja forza 3. Hyvä peli tämä on ei siitä pääse mihinkään. Yhden illan perusteella voisin sanoa, että aika samalla kaavalla mennään kuin kakkos osassa, mutta parannusta on tullut sinne tänne. Ainut mikä ottaa päähän on toi vaikeusasteen muutos medium ja hardin välillä. Koskahan noihin saataisiin portaaton säätö niin saisi maksimaalisen ilon pelailla jokainen.
Koukuttaa yksinkertaisesti!
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Oonko sokee vai eikö tästä löydy tota time trialia, niinku kakkosessa. Ohan tossa toi Hot lap, mutta siin saa ajella millä autolla huvittaa melkeempä. ku eikös kakkososassa ollut ennalta määrätty kaara, jolla kaikki joutuivat ajamaan tiettyä rataa?! No ei siinä, helvetin hyvältä peli vaikutti muuten, vaikka en eilen hirveemmin ehtiny pelailemaan..
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Ihan jees meininkiä, mitä nyt levelille kaksi eilen kerkesin. Tosin kisoissa jotenkin ihmetyttää se, että on ihan ok kolaroida ja oikoa. Kun auton tehot eivät ihan riitä kärjen vauhtiin, niin noilla keinoilla pääsen parhaiden tuntumaan. Eikä niistä käytännössä saa rangaistusta. Kun avut pääosin poissa ja vaikeustasosta yhteensä +85% lisäpisteitä niin damagesta koituvat minukset eivät juuri häiritse. Ja tosiaan, oikoako saa miten haluaa? :confused:

ps. Millä autolla porukka on tupannut aloittamaan kautta? Valitsin pelin ainoan Citikan, C4 VTS:n punaisena. :)
ps2. Vähän ärsyttää nuo alun kisojen radat, jotka ovat syntisen lyhyitä ja kapeita! Tosi vaikea tehdä ohituksia.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Ihan jees meininkiä, mitä nyt levelille kaksi eilen kerkesin. Tosin kisoissa jotenkin ihmetyttää se, että on ihan ok kolaroida ja oikoa. Kun auton tehot eivät ihan riitä kärjen vauhtiin, niin noilla keinoilla pääsen parhaiden tuntumaan. Eikä niistä käytännössä saa rangaistusta. Kun avut pääosin poissa ja vaikeustasosta yhteensä +85% lisäpisteitä niin damagesta koituvat minukset eivät juuri häiritse. Ja tosiaan, oikoako saa miten haluaa? :confused:

ps. Millä autolla porukka on tupannut aloittamaan kautta? Valitsin pelin ainoan Citikan, C4 VTS:n punaisena. :)
ps2. Vähän ärsyttää nuo alun kisojen radat, jotka ovat syntisen lyhyitä ja kapeita! Tosi vaikea tehdä ohituksia.

Oikominen ja kylkeentörmäily on tosiaan paras taktiikka voittaa. Mitään jälkiseuraumuksia siitä ei tule, ellei korjauskuluja lasketa. Toki jos vetää ihan kunnolla hietikolla, niin silloin nopeus tippuu. Itse aloitin sillä Scionin xDllä, ihan nimen perusteella valitsin. Sen jälkeen muunmuassa Fiat 500 Arbath on ollut myös kovassa käytössä. Se on itse asiassa melko hyvä auto alkupään kisoihin. Nelivedoista käytössä on se alussa saatu Alfa-Romeo ja takatuuppareista Honda S2000.

Pitäisihän tuota autolistaa ehkä vähän päivittää joillakin paremmilla autoilla, mutta kun noihin nyt on upotettu melko paljon rahaa, niin pitäähän ne nyt loppuun käyttää. :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Paikoitellen menee kyllä hieman kontaktilajiksi, mutta ei haittaa kun pahimmista kolareista sakotetaan. Oikominen on mielestäni todella hyvin rajoitettu tässä. Pari rengasta jos sattuu nurmen puolelle niin siinä ei kärsi kuin ajettavuus, mutta jos meinaat jostain shikaanista mennä rytinällä läpi, niin ei onnistukkaan. Niissä kun on sen verran irtonaista soraa että vauhti pysähtyy kuin seinään. Pienet leikkaukset siis sallittuja omalla riskillä, mikä on mielestäni vain hyvä.

En sitten millään ymmärrä miten jotkut saa noista vinyyleistä noinkin yksityiskohtaisia. Kovalla vaivalla kokeilin tehdä vinyylia ja homma meni puihin siinä etten tiedä miten tuossa voi kumittaa osia vinyyleistä. Kokeilin peittää osia valkoisilla palikoilla, mutta lopputuloksen voi arvata. Melko rajoittuneelta työkalulta siis vaikuttaa, vaikka kaikkia se ei nähtävästi haittaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Se on ihan omasta itsehillinnästä kiinni samoin kuin myös moninpelissä.. syitä miksi ajaa siivosti:

Saa kierrosaikoja tuonne leaderboardsiin..
Voittaa enemmän rahaa eikä autoon tule vahinkoa..
Oppii ajamaan puhtaasti ja agressiivisesti kilpaa väkisinkin ja taidot kehittyy.
Tyydytys voitosta on huomattavasti isompi.
Siitä nyt vaan tulee ihan tajuttoman hyvä fiilis tiukan mutta hyvän kisan jälkeen.
Oppii ajamaan kaikki radatkin kunnolla ja puhtaasti

:)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Oppii ajamaan kaikki radatkin kunnolla ja puhtaasti

:)

Noku alkupään radat on niin lyhyitä ja kapeita, ettei vaikeimmalla AI-tasolla ole mitään mahdollisuuksia ajaa kunnolla ja puhtaasti! Ei ole tilaa eikä aikaa, kun pikkurata on täynnä peltikoppeja! :rolleyes:
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Olisiko kenelläkään vinkkiä, kuinka saisi tuon 100 000 pisteen drifting kierroksen tehtyä helpoiten? Jos on kokemuksia hyvästä autosta, jolla tuon saa tehtyä iisisti, niin kerro ihmeessä :) Sitten viellä että mikä rata? Kokeilin tuota Fujimi Kaidoa, niin ei oikee meinaa radan leveys riittää mun tyylille :D Tyylini on siis jtn sinne päin, että pykälä pari pienemmällä, käismää ja sitten kaasulla tasapainottelua.....

PS. Miksi multiplayerissa ei voisi olla semmoista, että jos kaveri tulee vaikka ensimmäisessä mutkassa sinua 200km/h persiiseen ilman minkäänlaista aikomustakaan yrittää väistää/jarruttaa, niin vastustajan auto menisi minun auton läpi, vähän samalla tavalla kuin silloin, jos itse olet kolaroinut ja palaat radalle, niin olet hetken läpi ajettavissa....
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Ainut mikä ottaa päähän on toi vaikeusasteen muutos medium ja hardin välillä. Koskahan noihin saataisiin portaaton säätö niin saisi maksimaalisen ilon pelailla jokainen.

Ihmettelen kanssa itse, että miksei tässä ole sellaista 5 eri vaikeusastetta vähintään. Mieluiten toki sitten portaatonta vaikeuden säätämistä. Koska kun opit ajamaan ilman apuja, niin ainoa sitten miten peli vaikeutuu on vastustajan tasolla(pl. ehkä jos tahtoo ajaa tahallaan huonommalla autolla, mutta se sitten on aika tylsää).

Toki itselleni tuo medium riittää oikein hyvin, koska olen sen verran paska autopeleissä. Apujakin on vielä muutamat päällä(vaihtaminen esmes).
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Driftaamista tullut koiteltua pari kertaa moninpelissä ja tuo on aivan perk--- perhanan hauskaa. Mielestäni hauskin moninpelimuoto mitä tässä pelissä on. Pitänee kokeilla noita muitakin sitten, mutta Ford Focus RS:llä (jossa Ford RS200:n moottori ja neliveto) driftaaminen on niin ylitsepääsemättömän tyydyttävää. :cool:

Muuten peli ei ehkä ole niin suuri edistysaskel kakkososasta, mutta kyllä tuota viihdyttyneenä pelailee. Joitain pieniä napinoita siellä täällä löytyy, kuten vaikkapa moottorien tuunausosien vaikuttamattomuus auton ääneen (joka oli sentään edellisosassa toteutettu aika hyvin), mutta eivät ne niinkään kaiverra. Sekin on suuri plussa että autot ovat kaikki ostettavissa heti alusta alkaen, tosin tämän "helppoutta" on kompensoitu järkyttävän kalleilla autoilla. Onpahan jotain minkä eteen keräillä rahaa.

Lisää mahdollista jaarittelua tuonnempana. :eek:
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Olisiko kenelläkään vinkkiä, kuinka saisi tuon 100 000 pisteen drifting kierroksen tehtyä helpoiten? Jos on kokemuksia hyvästä autosta, jolla tuon saa tehtyä iisisti, niin kerro ihmeessä :) Sitten viellä että mikä rata? Kokeilin tuota Fujimi Kaidoa, niin ei oikee meinaa radan leveys riittää mun tyylille :D Tyylini on siis jtn sinne päin, että pykälä pari pienemmällä, käismää ja sitten kaasulla tasapainottelua.....

Itse tein tuon Fujimi Kaidossa A-luokkaan tuunatulla Toyota Truenolla. Vaatihan se muutaman yrityksen kun rewindit tuppasivat loppumaan hyvissä ajoin, mutta kolmannella kerralla irtosi vihdoin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Olisiko kenelläkään vinkkiä, kuinka saisi tuon 100 000 pisteen drifting kierroksen tehtyä helpoiten? Jos on kokemuksia hyvästä autosta, jolla tuon saa tehtyä iisisti, niin kerro ihmeessä :) Sitten viellä että mikä rata? Kokeilin tuota Fujimi Kaidoa, niin ei oikee meinaa radan leveys riittää mun tyylille :D Tyylini on siis jtn sinne päin, että pykälä pari pienemmällä, käismää ja sitten kaasulla tasapainottelua.....

PS. Miksi multiplayerissa ei voisi olla semmoista, että jos kaveri tulee vaikka ensimmäisessä mutkassa sinua 200km/h persiiseen ilman minkäänlaista aikomustakaan yrittää väistää/jarruttaa, niin vastustajan auto menisi minun auton läpi, vähän samalla tavalla kuin silloin, jos itse olet kolaroinut ja palaat radalle, niin olet hetken läpi ajettavissa....

Kolme kierrosta vaati Mine's Skyline RS34:llä (S-luokka) Fujimi Kaidolla. Kun käyttää noita rewindeja, ei pitäisi tuottaa suurempia vaikeuksia. Kelatut tulokset tosin merkitään huutomerkillä, joten kai ne ovat tulostaulujen kannalta huonoja. Saavutuksen siitä silti saa.

Fujimi Kaidon ympäri driftaaminen on mitä parhainta hupia. Virittelin tähän tarkoitukseen useampiakin autoja, kuten juuri Toyota Srinter Truenon ja vanhemman Skylinen. Lisäksi ostin Subarut Imprezan ja Mitsubishi Lancer Evon, jotta voi niistäkin tehdä jonkin sortin leikkikaluja.

kaikkein komeimman viritystuloksen sain Volkswagen Rabbit GTI:llä. F100-luokasta nostin sen B499-tasolle. Launch taisi olla tuolloin 8.4 ja acceleration vähän alle kahdeksan. Massaahan noin pienellä kopilla ei ole erityisesti. Muutin nelivedoksi ja laitoin tehokkaimman Golfin moottorin, jos oikein muistan, joten melko hullua tuolla on esimerkiksi juuri Fujimi Kaidossa kaasutella mäkiä menemään.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Onneksi tähän osaan on tullut järkeä tohon moottorivaihtoon, eli jos meinaat laittaa pikkuautoon ison V6:n niin auton painojakauma muuttuu erittäin etupainoiseksi. Hyvä että pistää pelaajat miettimään kompromissejä ajettavuuden ja tehon väliltä.

Hommasin itelleni Porsche 944 Turbon koska se oli tosi kiva ajettava Forza 2:ssa (50/50 painojakauma). Tässä versiossa se tuntuu vielä paremmalta, pysyy radassa kuin liimattu ja kääntyy sinne minne ratista osoittaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

on taas mennyt viikonloppu kiitettävän nopeasti tämän parissa. achievementit tosinvähän turhan yksipuoleisia ja liiankin helppoja
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Oonko sokee vai eikö tästä löydy tota time trialia, niinku kakkosessa. Ohan tossa toi Hot lap, mutta siin saa ajella millä autolla huvittaa melkeempä. ku eikös kakkososassa ollut ennalta määrätty kaara, jolla kaikki joutuivat ajamaan tiettyä rataa?! No ei siinä, helvetin hyvältä peli vaikutti muuten, vaikka en eilen hirveemmin ehtiny pelailemaan..

Tätä mä jäin kans kaipailee että samalla autolla kaikki ajaisvat sitä time trialia.
 
Ylös Bottom