Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

Vastaus: Forza Motorsport 3

Joo tota itekkin kyllä kaipaisin.. mutta onpahan hienoa että joka radalle on kierrosaikavertailu eri luokille mikä on kieltämättä vallan mukavaa!
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Time Trial kuuluu peliin, mutta se on piilotettu varsin ovelasti. Time Trial -kierroksia pääsee ajamaan Leaderboards-valikon kautta. Kun Time Trial -kohdasta voi valita radan, minkä jälkeen ennalta valitun koslan rattiin pääsee painamalla A:ta, ihan niin kuin demossakin. Liian hyvinhän se on silti piilotettu.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Time Trial kuuluu peliin, mutta se on piilotettu varsin ovelasti. Time Trial -kierroksia pääsee ajamaan Leaderboards-valikon kautta. Kun Time Trial -kohdasta voi valita radan, minkä jälkeen ennalta valitun koslan rattiin pääsee painamalla A:ta, ihan niin kuin demossakin. Liian hyvinhän se on silti piilotettu.

No niinpäs onki näköjää. Melkosen mutkan taakse on seki saatu :confused:
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

valaiskaas mua että kuinka monta kertaa tota rewindia saa rataa kohden käyttää vai onko niinkin päässyt käymään et se on loputon vai onko se kenties ratakohtanen ? en tiä kans.

mun mielestä tossa F2 sai helpommin rahaa kasaan ku tässä. Tässä ei tarvi ku ostaa turbo, jarrut ja uus alusta autoon ni johan on säästöt huvennu. Ja vaikka oon "jo" 16 levelillä ni mulla ainakaan sitä rahaa ei oo missään kohtaa ollu liikaa..voi myös olla etten muista tosta forza 2 näitä alkuvaiheita juuri laisinkaan :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Time Trial kuuluu peliin, mutta se on piilotettu varsin ovelasti. Time Trial -kierroksia pääsee ajamaan Leaderboards-valikon kautta. Kun Time Trial -kohdasta voi valita radan, minkä jälkeen ennalta valitun koslan rattiin pääsee painamalla A:ta, ihan niin kuin demossakin. Liian hyvinhän se on silti piilotettu.


Doh!

Mahtavaa.. vielä lisääkin pelattavaa siis, ei kyllä lopu tekeminen kesken pelistä :D

Tuli väännettyä "battery" ja "teho" logot kun moisia ei ollut vielä kukaan vääntänyt.. löytyy hyvinkin ennalta-arvattavilla hakusanoilla. Tota tehoa voisi kyllä vielä aavistuksen hioa. Jos joku tahtoo ostaa niin sais sitten sen achievementin.

:p

mun mielestä tossa F2 sai helpommin rahaa kasaan ku tässä. Tässä ei tarvi ku ostaa turbo, jarrut ja uus alusta autoon ni johan on säästöt huvennu. Ja vaikka oon "jo" 16 levelillä ni mulla ainakaan sitä rahaa ei oo missään kohtaa ollu liikaa..voi myös olla etten muista tosta forza 2 näitä alkuvaiheita juuri laisinkaan :D

Ei kannata turhaan autoja viritellä.. eli jos tosiaan tarvii johonkin kisaan tai ihan huvin vuoksi.. Ei kyllä kauaa kestä että rahaa alkaa tulemaan tosi hyvin.. Itse kolmannen "vuoden" alussa eikä rahapulmia ole kyllä ollut, päinvastoin.
Level nousuilla saa hiton hyvin noita käyttökelpoisia autoja myös. Olen tainnut pari kolme ostaa tähän mennessä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

valaiskaas mua että kuinka monta kertaa tota rewindia saa rataa kohden käyttää vai onko niinkin päässyt käymään et se on loputon vai onko se kenties ratakohtanen ? en tiä kans.

Ei tuolle rewindille ole oikein annettu mitään käyttörajoitusta ohjekirjassa tai muualla, mutta joskus se raja ilmeisesti kuitenkin tulee vastaan. En sitten tiedä, mistä johtuu. Kerran paukautin piruuttain tylsän Sebring-kisan viimeisen mutkan suoraksi ja autohan siinä meni aika heikkoon kuntoon. Kelaamista ei kuitenkaan voinut enää tuossa tilanteessa harrastaa. Ehkä joku voisi suorittaa empiirisiä tutkimuksia aiheen tiimoilta.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Missäs ne radat on mitä lupailtiin että on joku kunno kiihdytyskaista ja sit joku halli mis voi driftailla? :confused:
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

onko muuten mitään seksuaalista merkitystä sillä vetääkö tota "seasonia" vai tuolta event listasta noi kisat ?

itte oon rebelinä käyttäny tota event listiä..
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

onko muuten mitään seksuaalista merkitystä sillä vetääkö tota "seasonia" vai tuolta event listasta noi kisat ?

itte oon rebelinä käyttäny tota event listiä..

Varsinainen kausimoodi ei muistaakseni etene, ellet pelaa nimenomaan niitä pelin ehdottamia kisoja.

Missäs ne radat on mitä lupailtiin että on joku kunno kiihdytyskaista ja sit joku halli mis voi driftailla? :confused:

Ne voi ladata pelin mukana toimitetulla koodilla.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Ei tuolle rewindille ole oikein annettu mitään käyttörajoitusta ohjekirjassa tai muualla, mutta joskus se raja ilmeisesti kuitenkin tulee vastaan. En sitten tiedä, mistä johtuu. Kerran paukautin piruuttain tylsän Sebring-kisan viimeisen mutkan suoraksi ja autohan siinä meni aika heikkoon kuntoon. Kelaamista ei kuitenkaan voinut enää tuossa tilanteessa harrastaa. Ehkä joku voisi suorittaa empiirisiä tutkimuksia aiheen tiimoilta.

Forzamotorsport.netistä muistelen lukeneeni, että rewind ei toimi kun ollaan "tarpeeksi" lähellä kisan loppua, mitä sitten tarkkaan ottaen tarkoittaneekaan. Eli edelleen pitää olla tarkkana sen Viimeisen Kierroksen Kirouksen kanssa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

onko muuten mitään seksuaalista merkitystä sillä vetääkö tota "seasonia" vai tuolta event listasta noi kisat ?

itte oon rebelinä käyttäny tota event listiä..

Experience pointseja karttuu ihan yhtä lailla, mutta osa achievementeista (jos kuka niitä hakee) on sidottu season play -moodiin. Voihan noita käyttää ihan iloisesti sekaisinkin jos siltä tuntuu, itse ajoin muutaman ylimääräisen kisan F199 Citroënillani vaikka mokomalla ei enää season playn kisoissa olisi pärjännytkään.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Varsinainen kausimoodi ei muistaakseni etene, ellet pelaa nimenomaan niitä pelin ehdottamia kisoja.



Ne voi ladata pelin mukana toimitetulla koodilla.

No mitäs ihmettä? eipä mulle mitään koodia tullut. ylläri. Mistäs noi radat nyt saa? :O
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

kiitoksia edellisiin kysymyksiin vastanneille :D nyt tulee lisää kysymyksiä..tai ainakin yks..

eli tossa mainittiin että lisäsisällön (trifft halli ja drag rata) saa lataamalla mukana tulevalla koodilla. Noh, olen siis kyseiset laput, mitä collectors editionin megessä tuli, jo ladannut.

ja oon siis saanu tottakai ton fujimi kaidon, ja sit jonkun sedona trackin jossa on ainakin jotain drag settiä mutta en saa selville että missä menee tän normi forzan ja collectors editionin raja, muualla kun noissa muutamassa autossa. Vai pitääkö ne lataukset erikseen jostain dashboardilta aktivoida..Ennen ei mielestäni ainakaan näin ole pitänyt tehdä.

eli toisin sanoen mitkä on niiden Drift hallin ja Drag ratojen nimet ?
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

kiitoksia edellisiin kysymyksiin vastanneille :D nyt tulee lisää kysymyksiä..tai ainakin yks..

eli tossa mainittiin että lisäsisällön (trifft halli ja drag rata) saa lataamalla mukana tulevalla koodilla. Noh, olen siis kyseiset laput, mitä collectors editionin megessä tuli, jo ladannut.

ja oon siis saanu tottakai ton fujimi kaidon, ja sit jonkun sedona trackin jossa on ainakin jotain drag settiä mutta en saa selville että missä menee tän normi forzan ja collectors editionin raja, muualla kun noissa muutamassa autossa. Vai pitääkö ne lataukset erikseen jostain dashboardilta aktivoida..Ennen ei mielestäni ainakaan näin ole pitänyt tehdä.

eli toisin sanoen mitkä on niiden Drift hallin ja Drag ratojen nimet ?

Nuo lentokentälle ja hangaariin sijoittuvat radat kuuluvat siihen Benchmark-hässäkkään. Mukana siis kahdeksanlinjainen kiihdytysrata:



Tavallisen pelin mukana koodi toimitettiin pelikotelon sisällä sellaisella tyypillisellä paperikortilla, josta se raaputettiin esiin. Keräilyversiossa on mahdollisesti useampi koodi yhdellä kortilla.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Voisko joku kertoo miten nuo autojen luokat menee? Mieluiten paremmuusjärjestyksessä? Eka auto mitä viritin oli joku D, sitte viritin vähän ni oli B ja sit viel vähän, ni meni S -kirjaimee...??
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

ei kyllä nürrestä rata parane :cool: silkkaa timanttia. vielä kun keksisi, miten pelistä saisi näppinsä irti. tätä menoa loppuu pelattava kesken
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

*OT*

Onko ollut ongelmia noita videoita uppiessa Juutuubiin?
Ei millään meinaa tuubi ottaa niitä vastaan.

*OT
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Voisko joku kertoo miten nuo autojen luokat menee? Mieluiten paremmuusjärjestyksessä? Eka auto mitä viritin oli joku D, sitte viritin vähän ni oli B ja sit viel vähän, ni meni S -kirjaimee...??

F E D C B A S R3 R2 R1
 
Ylös Bottom