Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
r3 luokan datsun 510 tipun keltaisena. fujima kaidolla perä luisussa vedellyt. mistäs tohon sai drfit pointsit näkyviin, niin voisi tarkkailla vähän
Niinkö? Ainakin Grid 2:ssa tuo kelaus on perseestä, kun välillä taaksepäin voi kelata vaan muutaman sekunnin. Voi olla että vaikka kelaat maksimit taaksepäin vauhdikkaan kämmin jälkeen niin et voi tehdä mitään. Koko kelaushommasta tulee reaktiopeliä siitä miten nopeasti ehdit irroittaa kädet ratilta ja sohaista back-nappia.
Siis nyt pitää sanoo et oon pihal. Asensin kummatki levyt kovolle heti alkuun (en siis asentanu pelin kautta). Eli toimiiko noi lisämateriaalit nyt normaalisti? Ainaki suht moni auto on lukossa vai onko se ihan normaalia?
Alkanut nyt kuumottaa tämä peli oikein kunnolla, ja CE olisikin postissa kaikkine kuluineen hinta 80e. Nyt kysysymys kuuluukin voinko säästä paljonkin jos nyt kuitenkin tilaisin jostain muualta (missä halvin ? Opiskelijakun olen niin ei ole paljoa varaa maksaa ilmasta.
Suostuivatko sittenkin lähettämään Suomeen?TheHut.com: Forza Motorsport 3: Limited Edition Xbox 360
Tuolta on itselle tulossa, 59,93€ + postikulut = 61,08€
Suostuivatko sittenkin lähettämään Suomeen?
Poiminta tuotteen kuvauksesta:
"Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience. All prices include UK VAT and delivery."
Missä ja miten pääsen driftailemaan? Pitääks jostain valikosta valita jotain drift-modia tjsp? Vai menettekö normi kisaan vaan driftimään? : D
Missä ja miten pääsen driftailemaan? Pitääks jostain valikosta valita jotain drift-modia tjsp? Vai menettekö normi kisaan vaan driftimään? : D
Tässä(kään) Forzassa ei taida olla mahdollisuutta ajaa ns. bensakisoja ilman että ottaa kisan pituudeksi ~40 kierrosta, toki riippuen radan pituudesta. Eli kooltaan bensatankki on mikä on ja sen sisältämän bensan määrään ei pysty millään tavoin vaikuttamaan? Tarkoituksena olisi ollut kokeilla ajaa joko multiplayer tai split screen kisoja (AI mukana) pituudeltaan max 10-15 kierrosta niin että mukana on pakollinen varikkokäynti. Lisäksi noi uudet pelimuodot cat & mouse ym ei oikein avautuneet mulle vaikka joitakin niistä kokeilin.