Vastaus: Forza Motorsport 3
Mulla ihan sama, ja noi on vielä perseestä noi kilpa autot, esim. jotkut R2 palkintoautot on niin surkeita että niillä ei es pysty ajamaan, ite kun sain ton Bugatin niin tuunasin jonkun verran ja myin pois 400k:lla, enpä sitten tiedä miksi myin..Tuo kilpa-autojen suuri määrä on kyllä turhauttavaa, itse kun en niillä välitä juuri ajella.
Aijjuu, tänään tuli lopulta palkintoautona Bugatti Veyron, ihan nussakka laite kun hieman viimeistelee tekniikkaa...![]()
Niin, itellä ollu jo yli viikon tauko kun ei ole kiinnostanu pelata, tosin voi olla että loppu Gold niin en pääse storefronttiin ja auction houseen..Kannattaa pitää pientä taukoa kun alkaa ärsyttämään.. tuohon saa upotettua kiljoona tuntia peliaikaa ja itse ainakin teen kuten kakkosen kanssa.. välillä keskityn muihin peleihin ja sitten takaisin forzan pariin niin johan maistuu taas.
On siinä kyllä puutteensa kuten missä tahansa pelissä, mutta elettävä se vaan on niitten kanssa.
(minua pelissä rasittaa itse asiassa aika paljonkin erilaisia asioita mutta niistä olenkin jo kirjoitellut)