Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

Vastaus: Forza Motorsport 3

Tämmöstä asiaa tällä kertaa.
Eli onko mun näkö huonontunut näin paljon vai enkö vain löydä pelistä semmosta kohtaa, jossa voisi maalata auton jarrusatulat? Ainakin muistelisin, että forza 2:ssa tämä oli mahdollista. Tietysti tässä on se mahdollisuus, että mulla on menny jotain tosi pahasti ohi ja tästäkin asiasti on täällä jo informoitu.:)

joo itekkään en oo kyl löytäny ja aluks se häiritsi mutta sen jälkeen en oo sitä miettiny mutta ite luulisin että se on tästä kolmosesta pois jätetty...

oli muuten astetta tiukempaa kisaa livessä tossa manticoresterin ja maho78:n kanssa ..fujimi kaido datsun 510:llä ja rally di positano sillä 1980 vuosimallin fiat abarthilla :D:D ei hupi enää tosta parane, son varma !
 
Joo, kuvia heti pian nyt! Saitko WLAN:lla pelittämään?

Itse olen joskus öisin salaa uskaltanut uneksia vastaavasta setisä... Kaksi boksia löytyy jo, ja elite polttelee kun toi 20 gigsua alkaa käymään pieneksi... Sitten puuttukin enää vaan kaksi tollasta samanlaista 23" acerin näyttöä ja pari vorssaa niin setti olisikin valmis...

Yritin yhdistää boxeja liian "vaikeasti" . Aluks kaiken maailman ad-hoc sekoiluja. Pitää vaan olla eri profiili joka boxilla. Sit kaikki yhdistetään liveen ja Forza hoitaa loput. Tulis halvemmaksi jos yhdistäisi johdoilla + routerilla. Itellä vaan ihan eri huoneessa noi pistokkeet.

Mutta joo, yhtä peliä varten tuollainen setti, ihan jees :)
En olis hommannu pelkästään Forza takia. Tarkoitus on hoitaa samat systeemit Gran Turismo 5:seen. Tuntuu halvalta kun ei tartte hommata enää telkkareita eikä noita wireless network adaptereita, ainoastaan 2 pleikkaria ja kolme Turismoa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mutta joo, yhtä peliä varten tuollainen setti, ihan jees :)
En olis hommannu pelkästään Forza takia. Tarkoitus on hoitaa samat systeemit Gran Turismo 5:seen. Tuntuu halvalta kun ei tartte hommata enää telkkareita eikä noita wireless network adaptereita, ainoastaan 2 pleikkaria ja kolme Turismoa...
:D

Tulipas vain mieleen, että eDome on vihdoinkin julkaissut arvostelunsa, ja vaikka niitä on tietysti jo pilvin pimein, tämä on hieman mielenkiintoisempi, kun sitä hehkutetaan pleikkapojan tekemäksi:

Forza Motorsport 3 (Xbox 360) – eDome – Plaza
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Saattaa olla vähän typerä kysymys, mutta mistä saan vaihdettua ratin vasemmalle puolelle?
Jostain syystä nyt ratti on oikealla ja en löydä sitä mistä sen saisi vaihdettua vasemmalle...
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Onkos kaikilla sama juttu, että kun uppaatte boxilta videon forzan sivuille -> lataat videon koneelle ja katotte videon niin moottorin ääniä ei kuulu ollenkaan? Mikäs vois olla vikana?

Sulla ei ole tarvittavia koodekkeja. Ainakin itsellä äänet kuuluu YouTube -videossa asti.

Harmillisesti ei ole suoraa YouTube -integraatiota, ja joutuu kärvistelemään yhdellä 30 sekunnin pätkällä. Myöskään YouTube ei suoraan hyväksy Forzan videota, vaan video käyttää erillisellä video-editillä ennen lähettämistä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Saattaa olla vähän typerä kysymys, mutta mistä saan vaihdettua ratin vasemmalle puolelle?
Jostain syystä nyt ratti on oikealla ja en löydä sitä mistä sen saisi vaihdettua vasemmalle...

Vaihtamalla autoa. Tietyissä autoissa ratti on oikealla puoella.

Itse ajan noita autoja "bumper-camilla", jos ratti on väärällä puolella.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Forza teeman lataamiseen on tullut kaikille CE ostajille lisäohjeita viestin muodossa Turn10:ltä. Viestin voi lukea Forzan valikossa, kun painaa LT -nappia.

Mulla ei tapahdu mitään LT-nappia painamalla.. Ja teemaa ei näy missään. Mihin kannattaisi ottaa yhteyttä?

Edit: löysinkin Forza3:n foorumilta latauslinkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 3

Designejä taidenäyttelyyn?

Nyt olisi etsinnässä todella hienoja, taiteellisia tai muuten vain tunteita herättäviä Forza 3 -autodesignejä! Käyttäisin niitä kuvakollaasissa eräässä Xbox-tapahtumassa piakkoin.

Jos olette itse tehneet sellaisia, tunnette jonkun joka on tehnyt jne. mulle voi lähettää kuvia. Kuvassa tärkeintä on se, että siinä näkyy auton maalaamisen lopputulos. Voi olla liikkeessä ja maisemaakin, mutta itse auto on tärkein.

Kuvat voi lähettää mulle sähköpostitse osoitteeseen i-jakall(ät)microsoft.com. Mitä isompi reso, sitä parempi. Laittakaa mukaan myös taiteilijan nimi ja Gamertag.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Näköjään oli tullu turn 10 pari autoa. Mazda RX-8 ja audi r8 kai ihan viritettynä ja säädettynä kummatkin a600 luokassa. Näköjään jotakin etua tosta vipistä jos noi sen ansiosta oli tullu. Mitähän viel meinaa maapallonkuva auton päällä jossa nuoli alaspäin? Taitaa tarkoittaa jotain gifted autoa ku noissa kahessa se on ja sit myös yhessä minkä ostin ah:sta
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Näköjään oli tullu turn 10 pari autoa. Mazda RX-8 ja audi r8 kai ihan viritettynä ja säädettynä kummatkin a600 luokassa. Näköjään jotakin etua tosta vipistä jos noi sen ansiosta oli tullu. Mitähän viel meinaa maapallonkuva auton päällä jossa nuoli alaspäin? Taitaa tarkoittaa jotain gifted autoa ku noissa kahessa se on ja sit myös yhessä minkä ostin ah:sta

Tuo ikoni tulee vissiin kaikkiin verkosta lahjana saatuihin tai huutokaupasta ostettuihin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mulla ei tapahdu mitään LT-nappia painamalla.. Ja teemaa ei näy missään. Mihin kannattaisi ottaa yhteyttä?

Edit: löysinkin Forza3:n foorumilta latauslinkin.

itse sain turn10 ohjeet sähköpostiini ja suoran linkin mistä ladata. koomista sinäänsä että se löytyy koko ajan sieltä mikki softan sivuilta mutta tarvii gamertagin varmenukseksi. noh asiaan. helpoin keino on xboxin kautta että menet sinne xboxin asetuksiin ja sen kautta poistat/ bootaat pelien päivitykset pois. ja käynistät xboxin udeleen lyöt levyn sisään,peli ilmoittaa päivityksestä lataa tämä päiväivitys, menet forza3 päävalikoon jolloin muutaman sekunin kuluttua pitäisi tulla LT-näpäimen kuva. paina Lt:tä niin saat pikku tarkat ohjeet tiedoston latamiseen. ohjeet noihin bootus homiin löytyy ihan itse xboxin digitaalisesta ohje kirjasta. toivottavasti tästä on apua joilta putuu toi teema. laitakaa priva viestiä jos ei toimi.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

kertokaapa tyhmälle miten noita videoista tehdään... jossain luki "kuka on paras ohjaaja/leikkaaja". Menin replay tilaan ja sieltä otin create movie. sitten se kyseli laadusta ja pituudesta. tämän jälkeen tiedosto olikin muka valmis ja mistään en päässyt leikkaamaan kisan huippukohtia yhtenäiseksi nipuksi. Eli onko tämä ominaisuus tässä vai miten tuon pitäsii toimia
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Eikö tähän E3:ssa mainostettu jumalatonta leffaeditoria.. vai muistanko väärin? Näky autoja spinnailevan kaiken maailman 360 asteita keskellä kisaa kun muut autot luisu ohi samalla eri kuvakulmilla jne.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Eikö tähän E3:ssa mainostettu jumalatonta leffaeditoria.. vai muistanko väärin? Näky autoja spinnailevan kaiken maailman 360 asteita keskellä kisaa kun muut autot luisu ohi samalla eri kuvakulmilla jne.

jotain tälläistä muistan itsekkin siksi olisi kiva tietää missä meni metsään :) enkö vaan osaa vai onko tuossa vain mahdollista tallentaa esim 10sek jostain tietystä hetkestä eteenpäin
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Pienet asiat on alkanut ärsyttää tässä pelissä. Ensinnäkin kun pelaa cockpit kuvakulmalla niin kuski kääntää rattia muutaman sentin suuntaansa ja auto kääntyy niin paljon kuin pystyy sekä vaihteita vaihtaessa kuski ei vaihda vaihteita ollenkaan.

Autoja on lukumäärällisesti paljon, mutta tuntuu silti että niitä on todella vähän. Jenkkiautoja on paljon erilaisia ja kilpa-autoja, mutta jotenkin jää fiilis että jää kaipaamaan lisää autoja. Sekä ärsyttää suuresti nämä vip autot, juuri ne autot millä haluaisin ajaa jäävät unholaan.

Ensimmäistä kertaa pelaan siis mitään forza motorsporttia ja xboxikin on itsellä uusi tuttavuus. Enemmänkin olen tutustunut pleikkariin ja Gran Turismo sarjaan. Mielestäni kyllä Gran Turismo vielä vie voiton vaikkei Forza Motorsport ole missään nimessä huono peli. Ratin hankinta vielä harkinnassa...
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Tuo kilpa-autojen suuri määrä on kyllä turhauttavaa, itse kun en niillä välitä juuri ajella.
Aijjuu, tänään tuli lopulta palkintoautona Bugatti Veyron, ihan nussakka laite kun hieman viimeistelee tekniikkaa... :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Kannattaa pitää pientä taukoa kun alkaa ärsyttämään.. tuohon saa upotettua kiljoona tuntia peliaikaa ja itse ainakin teen kuten kakkosen kanssa.. välillä keskityn muihin peleihin ja sitten takaisin forzan pariin niin johan maistuu taas. :)
On siinä kyllä puutteensa kuten missä tahansa pelissä, mutta elettävä se vaan on niitten kanssa.
(minua pelissä rasittaa itse asiassa aika paljonkin erilaisia asioita mutta niistä olenkin jo kirjoitellut)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Tuo kilpa-autojen suuri määrä on kyllä turhauttavaa, itse kun en niillä välitä juuri ajella.
Aijjuu, tänään tuli lopulta palkintoautona Bugatti Veyron, ihan nussakka laite kun hieman viimeistelee tekniikkaa... :D
Mulla ihan sama, ja noi on vielä perseestä noi kilpa autot, esim. jotkut R2 palkintoautot on niin surkeita että niillä ei es pysty ajamaan, ite kun sain ton Bugatin niin tuunasin jonkun verran ja myin pois 400k:lla, enpä sitten tiedä miksi myin..
Kannattaa pitää pientä taukoa kun alkaa ärsyttämään.. tuohon saa upotettua kiljoona tuntia peliaikaa ja itse ainakin teen kuten kakkosen kanssa.. välillä keskityn muihin peleihin ja sitten takaisin forzan pariin niin johan maistuu taas. :)
On siinä kyllä puutteensa kuten missä tahansa pelissä, mutta elettävä se vaan on niitten kanssa.
(minua pelissä rasittaa itse asiassa aika paljonkin erilaisia asioita mutta niistä olenkin jo kirjoitellut)
Niin, itellä ollu jo yli viikon tauko kun ei ole kiinnostanu pelata, tosin voi olla että loppu Gold niin en pääse storefronttiin ja auction houseen..
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Nyt kun on mahdotonta itse tarkistaa, niin tietääkö joku, että toimiiko Forzan storefront myös silvertilillä, vai ainoastaan Goldilla?
 
Ylös Bottom