Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ProBale
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 3

Joo, vaikka kännykameralla jos ei muuta. Tuollaisesta systeemistä ja sen vaatimasta tilasta voi vain uneksia. :D

Joo, kuvia heti pian nyt! Saitko WLAN:lla pelittämään?

Itse olen joskus öisin salaa uskaltanut uneksia vastaavasta setisä... Kaksi boksia löytyy jo, ja elite polttelee kun toi 20 gigsua alkaa käymään pieneksi... Sitten puuttukin enää vaan kaksi tollasta samanlaista 23" acerin näyttöä ja pari vorssaa niin setti olisikin valmis...

Joo, kuvia heti pian nyt! Saitko WLAN:lla pelittämään?
Hoho, melkosta settiä. Aivan perseestä kyllä että vaaditaan se kolme peliäkin, luulis että tuohon nyt olisi voinut jonkun säädön tehdä. Mutta joo, yhtä peliä varten tuollainen setti, ihan jees :) Nooh, eihän mikään tietenkään estä virittelemästä noita screenejä pc-peleihinkin, että ei siinä.

Hieman mietityttää mistä kaikesta tuo varotuskolmio pärähtää tonne ajan viereen. Kolarit ja radaltapoistumiset nyt on ihan selviä. Luin myös että toisen imussa kun ajelee niin kolmiota napsuu. Mutta muutaman kerran kolmio on ilmestynyt suoralla tiellä 1. paikalla ajaessa jostain syystä jota en vielä tiedä..?? Ja onko vielä jotain muita syitä jotka aiheuttavat "hylätyn ajan"? Jeesatkaa fiksummat..

Hieman mietityttää mistä kaikesta tuo varotuskolmio pärähtää tonne ajan viereen. Kolarit ja radaltapoistumiset nyt on ihan selviä. Luin myös että toisen imussa kun ajelee niin kolmiota napsuu. Mutta muutaman kerran kolmio on ilmestynyt suoralla tiellä 1. paikalla ajaessa jostain syystä jota en vielä tiedä..?? Ja onko vielä jotain muita syitä jotka aiheuttavat "hylätyn ajan"? Jeesatkaa fiksummat..

Yksi syy on jos joku ajaa sun imussa,niin kolmiota pukkaa.

Edit:
Onko muuten tietoa mitä omassa autotallissa tarkoittaa se mittari symboli auton yläpuolella?

Edit2:
Se näkyy siinä kun valitsee autoa kisaan ja se mittari kertoo että auto on liian korkeassa luokassa. esim. B-luokan kisoihin menossa,niin A-luokan autojen päällä on tuo mittari symboli.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ja monesti kierros saa "kolmio-tuomion" jo maaliviivan ylittämisen yhteydessä vaikka muita autoja ei olisi mailla eikä halmeilla. Voisiko tässä olla niin että jos törttöilee vikoissa mutkissa niin seuraava kierros on automaattisesti kolmio-kierros. Jos yrittävät estää siten sitä, että hankitaan maalisuoralle liian kova vauhti?

HEI APUA!! ostin tuolta storefrontista audi r8:n mutta ei näy mun autoissa.mistä sen oikeen saa sinne?oon nyt joku lvl 9 tai jtn.. tietääkö joku?

HEI APUA!! ostin tuolta storefrontista audi r8:n mutta ei näy mun autoissa.mistä sen oikeen saa sinne?oon nyt joku lvl 9 tai jtn.. tietääkö joku?
Mee auction houseen, my bids sit paina sitä sun Audi R8 auctionia ja paina resolve auction niin se tulee sun talliin, toi resolve auction pitää tehä aina kun ostaa auton, sama jos myyt kamaa storefrontissa niin pitää painaa receive credits että saat ne itelles.

Ja monesti kierros saa "kolmio-tuomion" jo maaliviivan ylittämisen yhteydessä vaikka muita autoja ei olisi mailla eikä halmeilla. Voisiko tässä olla niin että jos törttöilee vikoissa mutkissa niin seuraava kierros on automaattisesti kolmio-kierros. Jos yrittävät estää siten sitä, että hankitaan maalisuoralle liian kova vauhti?

Jotain tälläistä kyllä. Ainakin itse olen huomannu, kun törttöillyt viime metreillä. muistaakseni kolmiota pukkas myös, jos ylittää varikolle sisään menevän tai varikolta ulos tulevan viivan.

nimim. fujimi kaidoo sai time trialis muutaman kerran kokeilla, että sai ajan ilman kolmiota :D

Onko muuten tietoa mitä omassa autotallissa tarkoittaa se mittari symboli auton yläpuolella?
Jaa, näkyikö se My Cars -valikossa vaiko vain kun valitsee autoa kisaan? Jotenkin muistelisin että se näkyy jälkimmäisessä tapauksessa ja tarkoittaa sitä, että ko. autoa pitäisi pelin mielestä virittää jotta se olisi kilpailukykyinen tulossa olevaan kisaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tätä on varmaan joku kysynytkin mutta missä on ne Collectors Editionin autot ja radat, tuleeko ne tuohon urapuolelle? Itsellä ei ainakaan näy mitään siellä vaikka koodit on lunastettu ja ladattu. Myöskään Forza3 teemaa ei näy missään, mihinkäs sen pitäisi ilmestyä?

Eli siis oletko saanut ladattua ne limited editionin 10 autoa paketissa olleella koodilla? Jos tuo lataus on keskeytynyt niin gurut varmaan muistavat paremmin kuin minä mitä pitäisi tehdä...

Jostain syystä se limited editionin teema on ladattavissa vain jos olet yli 18-vuotias, eli tuota nuoremmat eivät ole kaiketi saaneet Forzassa viestiä siitä että teeman voi hakea.

noh ne kaksi tiedostoa imasin mitkä sai auki niillä 2koodilla. noh jaa ihme kyllä kun ei viestiä näy? ikä tulee vuoden vaihteen jälkeen julmat 23 vuotta että ei se ainakaan siinä kiikasta ja mistä pirua ne 10turnin tyypit mun ijän sais selville? noh pitää laittaa rally english sähkö postia jos ei ala muutaman viikon jälkeen näkyyn viestiä? tai voiko joku lähettää privana sen lataus osoitteen vai onko se joku henkilökohtainen homma millä sen saa ladattua?:confused: alkaa vaan kyrsiä kun ei saa kaikkea irti mistä on maksanut ylimääräistä!?

Loistava peli kyllä muuten.. vähän hakee viellä kaikkien noiden tuning homien ja sun muiden kans.. ratilla on kyllä saanut kaiken irti tuosta pelistä? niin ja viellä mites ton konsolifinin logon saa imaistua tuolta kauppa paikalta?

Tätä on varmaan joku kysynytkin mutta missä on ne Collectors Editionin autot ja radat, tuleeko ne tuohon urapuolelle? Itsellä ei ainakaan näy mitään siellä vaikka koodit on lunastettu ja ladattu. Myöskään Forza3 teemaa ei näy missään, mihinkäs sen pitäisi ilmestyä?

Autot tulee sinne autokauppaan ostettavaksi muiden autojen sekaan. Ratoja pääsee pelaamaan ainakin free play puolelta. Forza teeman lataamiseen on tullut kaikille CE ostajille lisäohjeita viestin muodossa Turn10:ltä. Viestin voi lukea Forzan valikossa, kun painaa LT -nappia.

muistaakseni niissä näkyy se tähti päällä mitkä on saanut auki noilla koodeilla. tosin vain ensinmäisellä katselu kerralla.. radoista en osaa kyllä sanoa yhtään mitään.

Tämmöstä asiaa tällä kertaa.
Eli onko mun näkö huonontunut näin paljon vai enkö vain löydä pelistä semmosta kohtaa, jossa voisi maalata auton jarrusatulat? Ainakin muistelisin, että forza 2:ssa tämä oli mahdollista. Tietysti tässä on se mahdollisuus, että mulla on menny jotain tosi pahasti ohi ja tästäkin asiasti on täällä jo informoitu.:)

Can't connect to your network hardware using a static IP address

Your router may be filtering out your console's MAC address.

On your PC, go to your routed configuration Web page. Make sure your router's MAC filtering allows your console's MAC address or is disabled. Your console's MAC address is 001A73890035.

Get help about MAC filtering at Troubleshooting Xbox 360 NXE Connection Issues | Xbox Support.

Have you checked your router's MAC filtering settings?"
tuttua kellekkään ja miten selvitä tilanteesta

kiitokset kolmiovastauksista. en tosissaan hogannut että myös kolmio napsuu jos kaveri ajaa meikäläisen imussa..

tuli viel mieleen et mites noi vip autot jotka on lukittuna meille normi edition kundeille.. eli jos joku laittaa sellasen jostain syystä auction housee myyntii nii onkoha mahis ostaa.. epäilen..

StoreFrontissa ei myydä edes autoaja, ainoastaan tuunauksia, maaleja ja detaileita... oot ilmeisesti ostanut esim maalit tuohon r8 niin tarviit silti auton, esim autokaupasta tai AH:sta että voit ne maalit laittaa siihen, ei kukaan oikeesti 10k myy r8, ainakaan en usko...

Ylös Bottom