Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hoho, melkosta settiä. Aivan perseestä kyllä että vaaditaan se kolme peliäkin, luulis että tuohon nyt olisi voinut jonkun säädön tehdä. Mutta joo, yhtä peliä varten tuollainen setti, ihan jeesJoo, kuvia heti pian nyt! Saitko WLAN:lla pelittämään?
Hieman mietityttää mistä kaikesta tuo varotuskolmio pärähtää tonne ajan viereen. Kolarit ja radaltapoistumiset nyt on ihan selviä. Luin myös että toisen imussa kun ajelee niin kolmiota napsuu. Mutta muutaman kerran kolmio on ilmestynyt suoralla tiellä 1. paikalla ajaessa jostain syystä jota en vielä tiedä..?? Ja onko vielä jotain muita syitä jotka aiheuttavat "hylätyn ajan"? Jeesatkaa fiksummat..
Mee auction houseen, my bids sit paina sitä sun Audi R8 auctionia ja paina resolve auction niin se tulee sun talliin, toi resolve auction pitää tehä aina kun ostaa auton, sama jos myyt kamaa storefrontissa niin pitää painaa receive credits että saat ne itelles.HEI APUA!! ostin tuolta storefrontista audi r8:n mutta ei näy mun autoissa.mistä sen oikeen saa sinne?oon nyt joku lvl 9 tai jtn.. tietääkö joku?
Ja monesti kierros saa "kolmio-tuomion" jo maaliviivan ylittämisen yhteydessä vaikka muita autoja ei olisi mailla eikä halmeilla. Voisiko tässä olla niin että jos törttöilee vikoissa mutkissa niin seuraava kierros on automaattisesti kolmio-kierros. Jos yrittävät estää siten sitä, että hankitaan maalisuoralle liian kova vauhti?
Jaa, näkyikö se My Cars -valikossa vaiko vain kun valitsee autoa kisaan? Jotenkin muistelisin että se näkyy jälkimmäisessä tapauksessa ja tarkoittaa sitä, että ko. autoa pitäisi pelin mielestä virittää jotta se olisi kilpailukykyinen tulossa olevaan kisaan.Onko muuten tietoa mitä omassa autotallissa tarkoittaa se mittari symboli auton yläpuolella?
Eli siis oletko saanut ladattua ne limited editionin 10 autoa paketissa olleella koodilla? Jos tuo lataus on keskeytynyt niin gurut varmaan muistavat paremmin kuin minä mitä pitäisi tehdä...
Jostain syystä se limited editionin teema on ladattavissa vain jos olet yli 18-vuotias, eli tuota nuoremmat eivät ole kaiketi saaneet Forzassa viestiä siitä että teeman voi hakea.
Tätä on varmaan joku kysynytkin mutta missä on ne Collectors Editionin autot ja radat, tuleeko ne tuohon urapuolelle? Itsellä ei ainakaan näy mitään siellä vaikka koodit on lunastettu ja ladattu. Myöskään Forza3 teemaa ei näy missään, mihinkäs sen pitäisi ilmestyä?
Tätä on varmaan joku kysynytkin mutta missä on ne Collectors Editionin autot ja radat, tuleeko ne tuohon urapuolelle? Itsellä ei ainakaan näy mitään siellä vaikka koodit on lunastettu ja ladattu. Myöskään Forza3 teemaa ei näy missään, mihinkäs sen pitäisi ilmestyä?
Kuvia tuonne foorumin Albumi-puolelle ja vielä jos saisit jotain videota tehtyä tälläisestä näystä?
HEI APUA!! ostin tuolta storefrontista audi r8:n mutta ei näy mun autoissa.mistä sen oikeen saa sinne?oon nyt joku lvl 9 tai jtn.. tietääkö joku?