Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

Vastaus: Forza Motorsport 3

Eikös se just niinpäin ole, että tissiposket driftailee takavedolla kun tosimiehet vetää nelikolla nelikossa :D
Ainakin tosielämässä nelikolla on paljon hauskempaa sladitella (talvikelillä siis, driftailut jätän suosiolla muille).

Driftaaminen on driftaamista vain takavetoisilla! ;)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Peli on kyllä hieno ja viimeistelty, mutta jotenkin olen huomannut ajamisen olevan hieman tylsää, esim grid tarjosi hienoja kolareita, race pro tarjosi tarkkaa mallinnusta ja test drive esim hienoja autojen soundeja ja ajettavuutta.

Forza on kyllä hyvin tehty ja autot on ajettavia yms, mutta pidemmälle kun on pelannut niin sellainen tietty vetovoima on pelistä kadonnut.

Aikoinaan pelasin kauan, kauan sitten GT sarjaa PS1:sellä ja siinä esim autopolitiikka oli mietitty paremmin.

Ihan älytöntä tässä Forzassa on se että autoja saa koko ajan palkinnoksi, mulla on autotallissa ehkä 20 autoa nyt joista olen ajanut ehkä viitttä, eikä kiinnosta ajaa muita. Ne voisi myydä pois, mutta ei niistä saa edes rahaa. Pidin GT sarjassa siitä että autojen eteen piti tehdä töitä, että niistä sai tehoja irti, eikä autoa saanut palkinnoksi koko ajan kuten Forzasssa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Kyllähän niitä autoja on saanut GT sarjassakin palkinnoksi vai muistanko muka aivan väärin?
Vähän turhan herkästi tässä kyllä karttuu autot, siitä olen samaa mieltä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Kyllähän niitä autoja on saanut GT sarjassakin palkinnoksi vai muistanko muka aivan väärin?
Vähän turhan herkästi tässä kyllä karttuu autot, siitä olen samaa mieltä.

Mielestäni sai kyllä, mutta ei kovin usein. Jos esim pelaisin mestaruussarjan läpi (esim vaikkapa A sarja ja 5-6k kisaa) ja saisin siitä auton niin se olis kiva, mutta välillä tuntuu että Forzassa saa auton palkinnoksi siitä että vaivautuu kisapaikalle:)

Toinen juttu GT sarjassa sai autosta myös jotain myydessä, nyt on vaan turhia autoja tallissa joista ei saa mitään myydessä mutta jolla ei jaksa ajaakaan.

Ihan vaan tälläisiä painotuseroja peleissä ja siinä mielessä GT sarja oli parempi ja haastavampi.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Toinen juttu GT sarjassa sai autosta myös jotain myydessä, nyt on vaan turhia autoja tallissa joista ei saa mitään myydessä mutta jolla ei jaksa ajaakaan.

Ihan vaan tälläisiä painotuseroja peleissä ja siinä mielessä GT sarja oli parempi ja haastavampi.

Kyllä Forzassakin autoista saa myydessä jotain, paitsi niistä autoista jotka voittaa, niistähän saa muutaman satasen vai miten se meni.

Autot olisi kuitenki tarkoitus käydä huutokauppaamassa jolloin niistä voi saada enemmän. Itsekin möin tossa viritellyn Gallardo Superleggeran siten että peli tarjosi 166 000 rahaa siitä, niin heitin sen huutokauppaan ja lähtöhinnaksi 165 000. 190 000 siitä sitten tuli.

Tietenkään mitään maailman yleisintä rouskua ei kannata lähteä huutokauppaamaan, sillä arvo on niin alhainen että takkiin tulee, jos se nyt kenellekkään kelpaa ollenkaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

kertokaa miks oon ratilla 5-6sekkaa hitaampi kuin ohjaimella... :D ärsyttää ehkä on vaan reenin puutos kun vasta viikon rattia testaillut

Tuolla settingsissä oli noita deadzoneja ja muita.. mitenhän noita pitäs sääädellä että saisi paremmin istumaan omaan käteen

Nyt tuntuu että renkaat menee täysillä linkkuun pienelläkin käännöllä ja sitten renkaat ulvoo ja auto puskee. noo google varmaan osaa auttaa myös :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 3

itekki jään ratilla 4-5 sekkaan padilla ajetuista kierroksista, eiköhän se ihan puhtaasti treenaus kysymys ole (ratti viikon vanha). säätöihin en oo kyl pahemmin koskenu. pesusienen heitin jarrun alle nii rupes tuntuu paremmalta, ku pelaa ilman abs jarruja. kyl ne kierrosajat siit pikkuhiljaa paranee... ainakin toivon niin :)

kyseessä mulla siis microsoftin ratti
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Olihan se tuossa syksyllä melkoinen muutos kun ryhtyi ajamaan ratilla. Takana kuitenkin tuhottomasti ajelua Forza ykkösessä ja kakkosessa pädillä. Kyllä se siitä kuitenkin lähtee menemään. Tätä nykyä en oikein voisi kuvitellakaan enää pelaavani tätä pädillä. Sen verran siistimpää on ajella ratin kanssa, ja siinä pääsee hieman enemmän vielä hieromaan sitä omaa ajoa, kun ohjain ei ole ihan niin on-off-tyyppinen kuin tuollainen pädi on väkisinkin.

Yksi juttu mitä tähän kyllä kaipaisin, olisi jonkinlainen palkintorahamahdollisuus driftaillessa, samaan tapaan kuin PSP:n Gran Turismossa. Itsellä tuo liippailukärpänen puraissut pahasti, niin joskus tuntuu se kisojen ajelu pelkältä pakkopullalta, että saisi palkintorahoja ja näin pääsisi rakentelemaan uusia luisuleluja.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

jep..huonompia kisoja ajaessa on niin tylsää, että menee driftaamiseks, oli auto kuinka paska tahansa..mutta mielestäni palkintoautoina pitäs käyttää niitä halvempia autoja, ei näitä bugatti veyroneita. Toki on se suolasta maksaakki siitä se 1,4 milliä vai mitä soli.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Onks missää semmosta paikkaa mihin vois kirjottaa gamertagin nimen ja löytyis sen storefront vai pitääkö aina painaa leaderboardien/kaveri listojen kautta? Meinasin vaa, että vaikea etsiä tiettyjen jannujen storefronttia jos ei ole kaverilistalla.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Kuinka kauan kestää että uploadattu video ilmestyy tuonne Forzamotorsport.nettiin?

Eilen lähetin yhden videon mutta se ei vielä tänäänkään näy siellä "My Forza"-sivulla. Gamertag on oikea, gold-jäsenyys voimassa, ainoastaan yhden videon olen lähettänyt. Pelin mukaan se lähetys ainakin onnistui.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Kuinka kauan kestää että uploadattu video ilmestyy tuonne Forzamotorsport.nettiin?

Eilen lähetin yhden videon mutta se ei vielä tänäänkään näy siellä "My Forza"-sivulla. Gamertag on oikea, gold-jäsenyys voimassa, ainoastaan yhden videon olen lähettänyt. Pelin mukaan se lähetys ainakin onnistui.

Kyllä se minun mielestäni pitäisi näkyä samantien?
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Kuinka kauan kestää että uploadattu video ilmestyy tuonne Forzamotorsport.nettiin?

Eilen lähetin yhden videon mutta se ei vielä tänäänkään näy siellä "My Forza"-sivulla. Gamertag on oikea, gold-jäsenyys voimassa, ainoastaan yhden videon olen lähettänyt. Pelin mukaan se lähetys ainakin onnistui.

Viime aikoina FM.net on ollut todella tukossa. Kuvienkin uppaaminen on kestänyt epämääräisesti muutamasta tunnista useampaan päivään...
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Jokos joku on uusia autoja tyyppäillyt? Itsellä just tuo paketti latautumassa, mut ihan heti ei taida päästä vielä uutuuksia kokeilemaan kun ei ole krediittejä juurikaan :p
 
No juu, mut olennainen tieto tulee ilmi kun niitä pääsee virittelemään... :p
Lukuja katselin illalla nopeasti, ja mielenkiintoni kiinnittyi BMW M-kuutoseen, se kun näyttäisi olevan inasen M-vitosta raskaampi ja keulapainoisempi. Sinänsä huvittavaa, että niistä kahdesta se "sporttisempi" taitaakin olla suorituskyvyltään huonompi :cool:
Uusi RS6 oli kyllä tervetullut lisä, ja onneksi oli sedan eikä farkku :p
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Löytyisköhän mistään listaa, josta näkisi mitkä ei-takavetoiset autot voi muuttaa takavetoiseksi?
On nimittäin vähän inhottavaa ostaa auto siinä toivossa, että sen voi muuttaa takavetoiseksi. Sitten kun ei voikkaan, niin häviää paljon kredittejä kun sen auton myy heti. Muistaakseni ainakaan Audeja ja Mitsuja ei voi muuttaa. Korjatkaa, jos olen väärässä.
 
Ylös Bottom