Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eikös se just niinpäin ole, että tissiposket driftailee takavedolla kun tosimiehet vetää nelikolla nelikossa
Ainakin tosielämässä nelikolla on paljon hauskempaa sladitella (talvikelillä siis, driftailut jätän suosiolla muille).
Kyllähän niitä autoja on saanut GT sarjassakin palkinnoksi vai muistanko muka aivan väärin?
Vähän turhan herkästi tässä kyllä karttuu autot, siitä olen samaa mieltä.
mutta välillä tuntuu että Forzassa saa auton palkinnoksi siitä että vaivautuu kisapaikalle
Toinen juttu GT sarjassa sai autosta myös jotain myydessä, nyt on vaan turhia autoja tallissa joista ei saa mitään myydessä mutta jolla ei jaksa ajaakaan.
Ihan vaan tälläisiä painotuseroja peleissä ja siinä mielessä GT sarja oli parempi ja haastavampi.
Kuinka kauan kestää että uploadattu video ilmestyy tuonne Forzamotorsport.nettiin?
Eilen lähetin yhden videon mutta se ei vielä tänäänkään näy siellä "My Forza"-sivulla. Gamertag on oikea, gold-jäsenyys voimassa, ainoastaan yhden videon olen lähettänyt. Pelin mukaan se lähetys ainakin onnistui.
Kuinka kauan kestää että uploadattu video ilmestyy tuonne Forzamotorsport.nettiin?
Eilen lähetin yhden videon mutta se ei vielä tänäänkään näy siellä "My Forza"-sivulla. Gamertag on oikea, gold-jäsenyys voimassa, ainoastaan yhden videon olen lähettänyt. Pelin mukaan se lähetys ainakin onnistui.
Free playssä pääsee ajaa kaikkia autoja.Jokos joku on uusia autoja tyyppäillyt? Itsellä just tuo paketti latautumassa, mut ihan heti ei taida päästä vielä uutuuksia kokeilemaan kun ei ole krediittejä juurikaan