Vastaus: Forza Motorsport 3
Itsellä tuon pelin pelaaminen loppu livessä siihen matchmakingiin. Taitaa olla, niin et oon viimeksi edes käyttäny tät koneessa joskus joulukuun alussa. Silloinki ku yritin pelata livessä, niin noi lobbyt jumitti pahemmin ku forza 2. Monesti olen meinannu myydä pois tätä, mutta ei viitsi ku tuli kuiteski se CE ostettua. Tästä tuliki mieleen et pitää illalla käydä ottaan Forza 2:sta
Noo, ei nyt mulla niin hirveesti kun olisi odottanut, mut tohon pari viestiä edeltäneeseen kirjoitukseen pitää kyl yhtyä.
Nettipelaaminen oli aika turhan tuntuista juuri mainitun seikan takia, tietyillä autoilla pärjää vaan ja pelkästään. Jotenkin tosi onton tuntuista ajoa vailla mitään kun tietää joka kerta saavansa turpaan.
Ja mitä tulee ihan yleiseen pelaamiseen careerilla ja näin, niin jokin vaan puuttuu mun mielestä. EI ole pelin vika tai mitään, mut ajopelit on kyllä pahimmillaan niin putkimaista kun voi vaan pelit olla. Niissä täytyy jotain olla enemmän et ainakin mua kiinnostaa pitempään hakata. Peli on ainakin tähän mennes kauneinta ja realistisinta (mitä nyt rewindia ei lasketa...
) mitä on tullut ajeltua tosiaan, mut joku klikkaa pahasti jos tätäkin viestiä kirjotellessa mieli vaeltaa NFS undergroundien maailmaan palapelituunaukseen ja sen semmoseen draggimiseen.
Nuo kisat raivostuttaa tajuttomasti myös; ei oikeen kiinnosta ajella jotain 15km lenkkiä vailla prosenttimittaria paljonko ajettu matkasta. Niitä sitten kolme samaa putkeen ennen viikonloppua. Toinen on nämä missä prossat näkyy, kolme KERTAA KOLME kilpailua 1vs1 konetta vastaan. Turhaakin turhempaa. Kestää nekin parit minuutit vähintään ja tuloksena parikyt minsaa samaa tuubaa, eri radoilla sentään, mut kolme toki samaa samana päivänä kilpaillessa.
Arvostelut tyyliin 9,5/10 kuten Gamespotissa, tää on juuri sellanen peli et viiden minuutin "kaunein ikinä" - arvostelu on valmis. Ei oikeen pitkässä juoksussa toimi, satunnaisesti ihan höntsässä kavereiden kanssa mut niinhän ne kaikki pelit...