Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ja otappa sinä ne laput silmiltä pois ja järki päähän...mielestäni en sanonut, että olisin peloissani siitä, että Forza 3:set loppusivat Lahden liikkeistä...sitä tuskin tulee käymää, koska jos pelin lähden fillarilla hakemaan julkkarina, niin lähden heti aamusta sen hakemaan, niin on sekin reissu sitten ohi. Kyse oli siitä, että haluaisin saada pelin päivää ennen julkaisua...vähän niinkuin ennakkotilausta tehdessä, jotku saavat pelin päivää ennen. Tämä nyt on varmaan aika harvinaista saada mistään kaupasta, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Ps. Ilmeisesti luetun ymmärtäminen on katoavaa kansanperinnettä....
Niin pitikin kysymäni, että onko vauriomallinnus ihan kokoversiossa parempi kuin demossa? Paavi osaa varmastikin antaa hyvinkin tieteellisen vastauksen? Killi vain tuossa meni jotain siihen suuntaan vihjailemaan, tai sitten vain ymmärsin väärin.
Ja sitähän Hra. Kovalchuck ei sitten ole?
Pahoittelen offtopiccia, mutta on ärsyttävää että mitenkään koko aiheeseen liittymättömät henkilöt tulevat haastamaan riitaa.
Niin pitikin kysymäni, että onko vauriomallinnus ihan kokoversiossa parempi kuin demossa? Paavi osaa varmastikin antaa hyvinkin tieteellisen vastauksen? Killi vain tuossa meni jotain siihen suuntaan vihjailemaan, tai sitten vain ymmärsin väärin.![]()
Niin pitikin kysymäni, että onko vauriomallinnus ihan kokoversiossa parempi kuin demossa? Paavi osaa varmastikin antaa hyvinkin tieteellisen vastauksen? Killi vain tuossa meni jotain siihen suuntaan vihjailemaan, tai sitten vain ymmärsin väärin.![]()
Juuh, kolarointihan on minulle autopeleissä melkein sama kuin fragituksi tuleminen räiskinnöissä. Olen kiltti poika ja ajan turvallisesti. Olen vain armoton perfektionisti, mielestäni simulaattoriin kuuluu joka ikinen aihe-alueeseen liittyvän asian simuloiminen. OFP: Dragon Risingissakin potuttaa, kun helikopterit ovat ilmeisesti rakennettu jostain Marsista saatavasta ihmemetallista.![]()
Onko Paavi pelannut multiplayeria? Onko siinä viivettä/lagia? IGN:n haastattelussa sitä ainaki kehuttiin hyväksi.
Ja kuka pelaa Xboxia asentamatta pelejä kovalevylle? Minulla on Jasper-boxi, mutta ei sitä levyltä lukiessa hullukaan halua pelata, melu on sietämätön, joten pelit pakko asentaa kovolle.
/ot
Ja taasko tässä mennään sillä lapsilinjalla, että mistään ei saa sanoa pahaa sanaa. Jos peli vie sen ja sen verran tilaa, niin missäs muualla siitä voi jäpistä, kuin pelin omassa ketjussa? Miltei 10GB on aika paljon tilaa.
Edelleenkään vauriomallinnus ei ole tehoista kiinni, vaan autovalmistajien tarkoista sopimuksista. Eli autovalmistajat päättävät mitkä osat saavat hajota. Tämän takia peleissä, joissa on oikeita autoja (GT5 ja Forzat ) autot hajoavat usein vain ennaltamäärätyistä kohdista.Joo kyllähän se niin on että kun konsolilla on tietty määrä laskentatehoa, niin mielellään sen Forza 3:n tapauksessa suurimmaksi osaksi fysiikanmallinnukseen keskittää. Ehkä sitten seuraavassa sukupolvessa voidaan visuaalista vaurionmallinnusta viedä uudelle tasolle, myös simulaatioon painottuvissa peleissä.
Mulla kyllä se asens ihan kaikki kerrallaan. ehkä missasin jotain?Onneksi kakkoslevyltä voi myös aika näppärästi valita mitä asennat, eli kaikkea ei ole pakko asentaaJos haluat esim. kaikki radat, ei extralevyn ratojen asennukseen uppoa varmasti kovinkaan paljoa tilaa. Ja jos jossain autopaketissa sattuu se oma lemppari olemaan, asenna vain se.
Mulla kyllä se asens ihan kaikki kerrallaan. ehkä missasin jotain?
Miks KonsoliFINin julkaisulistassa on 27. pv ja täällä foorumilla puhutaan 23. pv:stä?