Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

Vastaus: Forza Motorsport 3

Nyt löytyi Forzan inboxista Subaru Impreza S204 ja 1milj. kredittiä. Kiitoksia Lakulle aikaisemmin laitetusta linkistä.
Ollos hyvä vaan ja kiitokset tiedosta, että palkinnot on tullu. Pitääpi käyä tänään töiren jälkeen testailemassa onko se hyväki pärrä..
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Ei saakeli, tuhosin tuossa nipun (10) viestejä Forza message centeristä kun katsoin että on jotain vanhoja viestejä.... nyt kaveri pelasi ja sanoi että oli auton lahjoitus viestejä olleet.. mm. kinect teemainen subaru.... Olen siis tuhonnut uudet lahja autot lahjakkaasti!!! Saanko noita viestejä takaisin/autoja enää itselleni??????? Apua????

Edit: Osa kaverin autoista oli VIP paketin kautta tulleita.... Toivottavasti osa noista omista tuhotuista viesteistä oli vanhoja!!!!

Kysymys, montako lahja-autoa teillä Turn-10:ltä tullut ilman VIPpiä?,.. itselläni taitaa 2 tai 3 olla
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 3

Tuli ton Forzan mukana tuommoinen classic car pack koodi, mihin tuo syötetään?
Se on ihan normaali Marketplacelta lunastettava koodi. Voit syöttää sen joko Xbox.comissa tilinhallinan kautta tai suoraan konsolin valikoista (Redeem code).
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Kysymys, montako lahja-autoa teillä Turn-10:ltä tullut ilman VIPpiä?,.. itselläni taitaa 2 tai 3 olla

Mulla oli eilen 5 muutakin gift-autoa Turn-10:ltä eilen message centterissä tuon twitter palkinnoksi saadun Subarun lisäksi. En ollut kyllä pelin oston jälkeen tuota pelannut eli pariin kuukauteen en ollut katsonut viestejä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Hoh! tulipa tämänkin kaivettua hyllystä pitkän tauon jälkeen.. ja kyllähän se heti huomasi ei meinannu tiellä pysyy lainkaan, kun viime aikoina ajopeleistä on tullu ajettua vaan formulaa. Jotenki tuntuu, et formulan ajotuntuma sopii paremmin meikäläiselle ku tämä. Noh ohan tässä erilaisia autoja "hieman" enemmän, kun formulassa :) Ratilla ajelen siis
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Onkos kellään tietoa milloin ilmestyy se Jalopnikin toinen autopaketti?

Edit: eli joulukuussa tulee viimeinkin!
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Kävi ärsyttävä moka, piti raivata kovalevylle tilaa, niin poistin vahingossa Motorsport legend packin johon tuli latauskoodi vip-paketin? mukana. Nyt kun koittaa ladata uudestaan se huutelis 400 ms-pointsia siitä. Eiks sitä todellakaan saa ilmaseks takaisin?
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Ootko kokeillu download historyn kautta? Xbox.comissa tuo on ainakin ja muistaakseni löytyy konsoliltakin. Sieltä pitäisi onnistua.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Onkos muuten Ultimate editionin lisäkamat ladattavia(ärsyttävää) vai suoraan levyllä?

Suoraan levyltä asennettavia (eli 2. levyn asennus pitää tehdä pelin kautta)

Mukana tulee tosin 3 koodia joilla saa extrat ladattua (stig autot, 45min top gear video, ja stig teema)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

En missään nimessä jaksa runnoa koko ketjua läpi, eli jos siitä tulee sanomista, niin antakaa semmoista banaania etten ennen ole nähnyt, mutta nyt menee hermo.

Hartaasti kakkososaa rakastelleena ihmisenä olen vähän pihalla. Niinkuin kaveri sanoi, niin tässä on vähän ulalla, kun ei halua uskoa että odottamansa peli ei ole lähellekään niin hyvä mitä se voisi olla.

Yksinpeli, no ok. On kisaa ja settiä mistä valita. En kitise siis siitä. Nopeudentuntua on lisätty isolla kädellä, mikä on toisaalta hyvä ja toisaalta huono, eli olkoon sekin. Näyttää hyvältä - ja tuollahan ei ole Forzassa väliä, mutta hyvä näin. Mutta ei koukuta. Ei se mitään, kavereiden kanssa sitä kakkostakin runkattiin, joten eikun liveen.

Jaha, livessä ollaan. Mitäs? Hae pelejä tai tee privaattisessio? Privaattisessio? Yksityinen? Haluan muitakin mukaan, perhana. Kai niitä pystyy tuohon sitten liittymään, mutta älkää nyt perhana jo alkuvalikoissa sekoittako mun päätä. Älkää oikeasti sekoittako mun päätä!
Haen silmä hiessä valikoista vaihtoehtoa, mistä saa monen radan kisan. Niitähän ennenkin hakattiin ja niihin liittyi porukkaa. Haen turhaan, koska sitä perhanaa ei ole olemassa. Mitä ******? Noin yksinkertainen ja vitaali kisamuoto on vaan poissa. Sitä ei ole. Sen sijaan on kissaa ja hiirtä ja drag racea sun muuta burnout-paskaa, mitkä nyt voisi Forzasta heittää vittuun mutta joita joku hikileuka on kai toivonut. Mutta hei, kisamuoto jota aina pelattiin ja hihkuttiin, on poissa. Seleevä. PGR:t on erikseen kyllä, ja tämänhän pitäisi olla se vakavasti otettavin autoilupeli mitä tälle koneelle saa. Mutta juu kato.

Ja perse noita valikoita! Saa säätää jotain pisteytysjärjestelmää tuhannelta eri kantilta, hienoa hei. Sekoittakaa ihmisen pää tuhannella nippelivaihtoehdolla ja ottakaa perusasiat pois. Eikä säädetä enää autoa lobbyssa, joten on paree olla tallennettuja tuning setuppeja parisataa.

Arvostelut oli hyviä, niidenkin tahoilta joihin yleensä luotan. En luota enää kyllä, mutta olisin odottanut Forza-brändiltä vähän jotain muuta.
Hien- ja katkeruudenkatkuinen paskasessio muuttui toteamukseksi että a) kaveri menee nukkumaan, b) mä menen internetiin itkemään, ja c) kaivetaan se kakkonen sieltä hyllyn takaa ja aletaan runnomaan sitä.

Jos joku on kankaanpäässä päin, saa hakea tuon pois jos olen hereillä tai tajuissani. Tuota haaskaa en kanna edes postiin.

Olen pettynyt.

Kiitos.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

En missään nimessä jaksa runnoa koko ketjua läpi, eli jos siitä tulee sanomista, niin antakaa semmoista banaania etten ennen ole nähnyt, mutta nyt menee hermo.

Hartaasti kakkososaa rakastelleena ihmisenä olen vähän pihalla. Niinkuin kaveri sanoi, niin tässä on vähän ulalla, kun ei halua uskoa että odottamansa peli ei ole lähellekään niin hyvä mitä se voisi olla.

Yksinpeli, no ok. On kisaa ja settiä mistä valita. En kitise siis siitä. Nopeudentuntua on lisätty isolla kädellä, mikä on toisaalta hyvä ja toisaalta huono, eli olkoon sekin. Näyttää hyvältä - ja tuollahan ei ole Forzassa väliä, mutta hyvä näin. Mutta ei koukuta. Ei se mitään, kavereiden kanssa sitä kakkostakin runkattiin, joten eikun liveen.

Jaha, livessä ollaan. Mitäs? Hae pelejä tai tee privaattisessio? Privaattisessio? Yksityinen? Haluan muitakin mukaan, perhana. Kai niitä pystyy tuohon sitten liittymään, mutta älkää nyt perhana jo alkuvalikoissa sekoittako mun päätä. Älkää oikeasti sekoittako mun päätä!
Haen silmä hiessä valikoista vaihtoehtoa, mistä saa monen radan kisan. Niitähän ennenkin hakattiin ja niihin liittyi porukkaa. Haen turhaan, koska sitä perhanaa ei ole olemassa. Mitä ******? Noin yksinkertainen ja vitaali kisamuoto on vaan poissa. Sitä ei ole. Sen sijaan on kissaa ja hiirtä ja drag racea sun muuta burnout-paskaa, mitkä nyt voisi Forzasta heittää vittuun mutta joita joku hikileuka on kai toivonut. Mutta hei, kisamuoto jota aina pelattiin ja hihkuttiin, on poissa. Seleevä. PGR:t on erikseen kyllä, ja tämänhän pitäisi olla se vakavasti otettavin autoilupeli mitä tälle koneelle saa. Mutta juu kato.

Ja perse noita valikoita! Saa säätää jotain pisteytysjärjestelmää tuhannelta eri kantilta, hienoa hei. Sekoittakaa ihmisen pää tuhannella nippelivaihtoehdolla ja ottakaa perusasiat pois. Eikä säädetä enää autoa lobbyssa, joten on paree olla tallennettuja tuning setuppeja parisataa.

Arvostelut oli hyviä, niidenkin tahoilta joihin yleensä luotan. En luota enää kyllä, mutta olisin odottanut Forza-brändiltä vähän jotain muuta.
Hien- ja katkeruudenkatkuinen paskasessio muuttui toteamukseksi että a) kaveri menee nukkumaan, b) mä menen internetiin itkemään, ja c) kaivetaan se kakkonen sieltä hyllyn takaa ja aletaan runnomaan sitä.

Jos joku on kankaanpäässä päin, saa hakea tuon pois jos olen hereillä tai tajuissani. Tuota haaskaa en kanna edes postiin.

Olen pettynyt.

Kiitos.

No iltaa ja hyvää yötä.

Itse Forzaa paljon pelanneena myönnän että uusi multiplayer on vähän vammainen. En tosin ole pitkään aikaan pelannut FM3:a joten en osaa sanoa onko jokin muuttunut. Ilmeisesti ei eli edelleenkään ei saa private lobbyjä joihin porukka voi randomilla liittyä.

Perustahan multissa on nykyään se julkinen lobby missä randomilla pyörii radat ja pelaajat. Miksi sitä sitten virallisesti kutsutaan niin en tiedä. Ratoja voi äänestää skipattavaksi. Näitä julkisia lobbyjä voi sitten hakea esim. eri autoluokkien perusteella, pitkien kisojen, driftaus ja nuo mainitsemasi hupimoodit eli copsit ja ropperit ja niin edespäin. Itse en moisia hömppämoodeja ole kokeillutkaan.

Lisäksi voit tehdä oman yksityisen huoneen joka ei ole kuitenkaan muille vapaasti avoin vaan sinun täytyy kutsua kaverisi pelaamaan sinne.

En nyt muista oliko tässäkin jo mahdollisuus ns. partynä liittyä johonkin peliin, taisi olla.

Aluksi olin minäkin kaffilla kaikesta. Itse en kuitenkaan lähtisi pelailemaan enää FM2:a. Niin paljon erilainen ja parempi ajotuntuma on kolmosessa että ei sitä kakkosta paljon kaipaa, eikä sitä pelin kaatumista autotallissa kun valitset autoa "liian nopeasti". Lisäksi leaderboardille on niin mukava aina yrittää kellottaa kaveria parempi aika tai miksei jopa yyberhemmojen superaikojakin voi yrittää rikkoa.

Jos haluaa hyvää kisaa niin kannattanee tsekata Forza Racing Club - Unofficial Community for Forza Motorsport Drivers . Sieltä löytyy hyvää peliseuraa ja fiilistä mikäli ei jaksa puplikissa tapahtuvia hyvinkin yleisiä konttiinajoja ensimmäisessä jarrutuksessa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Jokin tässä pelissä viehdättää, vaikka autojen tuunaamisesta ja virittämisestä mitään oikeassa elämässä en ymmärräkään. Silti tämän pariin tulee palattua sillon tällön ja hauskaa tuntus aina olevan. Netissäkin random immeiset yllättävän nätisti pelaavat keskenään ja varsinaisia törppöjä tulee harvoin vastaan.

Olisikos täällä innokkaita immeisiä osallistumaan jonkinmoiseen pienoiseen turnajaiseen, jossa valitaan jokin tietty auto (pikkuluokasta F-B), asetetaan PI arvo johon auton saa maksimissaan virittää (vapaat kädet siis, kunhan pysyy alle tietyn PI:n). Ja sitten rällätään niillä muutama eri rata ympäri. Virittelyyn annettaisiin aikaa vaikkapa viikko tahi kaksi ja sitten mennään haistelemaan toisten pakokaasuja. Rennolla meiningillä siis eikä verenmaku suussa..
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Commynity choice pack pitää sisällään seuraavat mobiilit kulkuvälineet:

1971 AMC Javelin-AMX
1973 BMW Motorsport 2002 Turbo
1970 Chevrolet El Camino SS 454
1971 De Tomaso Pantera
1982 DeLorean DMC-12
1987 Ford Sierra RS500 Cosworth
1990 Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II
1978 Saab 99 Turbo
1983 Volvo 242 Turbo Evolution
1957 Ferrari 250 California

Hiano paketti, varma hankinta..
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Tämä on vissiin siis sellainen paketti jonka autoja ei löydy siitä ultimate versiosta?
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Tämä on juurikin semmoinen paketti.

Moi! Moon Laku ja mie pelloon nyt tätä fortsaa ...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom