Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Jep jep. Aattelitteko muuten nykyiset FragFX-pelaajat hankkia uuden version ohjaimesta heti kun se tulee kauppoihin?

Toi markkonin testaama kapistushan täytyi olla juurikin se uusi versio koska vanhaa ei enää myydä ja uusi on juuri kauppoihin tullut ja ilmeisesti samat ongelmat on vain uudella nimellä.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Mulla tosiaan tuo uusi versio. Oikeesti, kokeilkaa tota ohjainta ennen ku rupeette arvostelemaan sen ylivoimaa. Oon ikäni pelannu pc:llä, enkä saanu kunnollista pelituntumaa tohon laitteeseen.

Joku innokas vois tehä pidemmän testin, itelle olis seuraavaks tullu kohtaus tosta värisevästä kuvasta.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

Ensimmäinen asia johon huomio kiinnittyi on tuo hiiri. Se on todella kaukana, jos sitä verrataan esim. pc:n vastaavaan. Pc:llä oon pelaillu useita vuosia mm. codeja eikä pelattavuutta voi verrata ollenkaan toisiinsa.
Missasit pointin lähes kokonaan. Ei ollutkaan kyse siitä, miten F(r)agFX pärjää PC hiirille tai PC version CoD:ille.

Kyse oli siitä, että laite tuo selkeän edun verrattuna normaaliin PS3 PADiin. Tähtäimen liikuttelu on tarkempaa ja nopeampaa, 'slowmoolla' sniputus helpottuu ja autofire rätkii sarjaa singleshot aseilla. Turha tollasilla tapoilla tulla paukuttelemaan henkseleitä. Rinnastan ne taivaalle nouseviin glitchereihin ja spawnille rätkyttäviin noobituubittajiin. On se hienoa kun saa tappoja.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

Missasit pointin lähes kokonaan. Ei ollutkaan kyse siitä, miten F(r)agFX pärjää PC hiirille tai PC version CoD:ille.

Kyse oli siitä, että laite tuo selkeän edun verrattuna normaaliin PS3 PADiin. Tähtäimen liikuttelu on tarkempaa ja nopeampaa, 'slowmoolla' sniputus helpottuu ja autofire rätkii sarjaa singleshot aseilla. Turha tollasilla tapoilla tulla paukuttelemaan henkseleitä. Rinnastan ne taivaalle nouseviin glitchereihin ja spawnille rätkyttäviin noobituubittajiin. On se hienoa kun saa tappoja.

Mielestäni en missannut pointtia. Tähtäimen liikuttelu nopeampaa ja tarkempaa? En tiiä, millä sensseillä pelaat, mutta ei se ainakaan nopeampaa ole. Toinen juttu toi tarkkuus. Koitin hiirtä kaikilla eri sensseillä ja aina kun herkkyys oli >3 niin kuvassa alkoi ilmenemään sitä hemmetin väreilyä. Tarkasta tähtäyksestä ei silloin voi puhua.

Edelleen, suosittelen kokeilemaan.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Mietin tässä että koskakohan on moraalisesti oikein pitää näitä hiiripelaajia "huijareina"? Sitten kun nämä Frag FX ohjainviritykset vastaavat täysin PC-puolen hiiri+näppis-tuntumaa, vai kenties jo vähän aiemmin? Ai niin, muttakun niitä voi ostaa kaupasta niin eihän se ole huijaamista.

Totuushan on se että nämä kapistukset on tullut jäädäkseen ja ei ne ainakaan huonone uuden version myötä. En myöskään usko että yksikään niillä täyspäiväsesti pelaava vaihtaisi missään vaiheessa pädiin. No kukin tavallaan.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

Koitin hiirtä kaikilla eri sensseillä ja aina kun herkkyys oli >3 niin kuvassa alkoi ilmenemään sitä hemmetin väreilyä. Tarkasta tähtäyksestä ei silloin voi puhua.
Millä näytöllä ja liitännällä pelaat? Tuo väreily tuskin liittyy itse ohjaimeen.

Kyllä väitän että on se vaan kummasti nopeampaa ja tarkempaa (edelleen verrattuna padiin). Kyllä nuo hiiripelaajat pomppaavat silmään jo spectatessa. Käännös-tähtäys-kombot etenkin ruudun kulmiin sujuu vaan niin paljon sutjakammin&tarkemmin mitä padilla. Modattuja ominaisuuksia unohtamatta, kuten autofire.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

Millä näytöllä ja liitännällä pelaat? Tuo väreily tuskin liittyy itse ohjaimeen.

Kyllä väitän että on se vaan kummasti nopeampaa ja tarkempaa (edelleen verrattuna padiin). Kyllä nuo hiiripelaajat pomppaavat silmään jo spectatessa. Käännös-tähtäys-kombot etenkin ruudun kulmiin sujuu vaan niin paljon sutjakammin&tarkemmin mitä padilla. Modattuja ominaisuuksia unohtamatta, kuten autofire.

Käytössä Sonyn vpl-hw10 full hd tykki, 104 tuumasella kuvalla. Liitäntä hdmi.
Toki voin sitä koittaa 40" full hd lcd:llä ja vaikka vielä pc:n littunäytöllä.

En viitsi enempää väitellä tosta nopeudesta ja tarkkuudesta kanssasi, koska ilmeisesti et laitetta oo kokeillu. Minua tämä kinaaminen ei koske, koska edelleen padilla hoituu mun pelaamiseni.

EDIT: Testaaminen minun osaltani ohi, laite myyty.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Modattu ohjai = Cheat, oli siitä etua tai haittaa.

Sittenkun sony julkasee hiiri tatti tai näppis yhdistelmän jota voi käyttää kaikissa ps3 pleissä niin asia on ok.

Huijareille piiskaa.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Word. Puheet siitä, että hiiriadapterit eivät muka antaisi etua ovat täyttä roskaa. Ei niillä kukaan pelaisi jos ne ei antaisi etua.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Modattu ohjai = Cheat, oli siitä etua tai haittaa.

Sittenkun sony julkasee hiiri tatti tai näppis yhdistelmän jota voi käyttää kaikissa ps3 pleissä niin asia on ok.

Huijareille piiskaa.

Mitäs merkitystä sillä on, kuka ohjaimen julkaisee? Taitaa toi fragi toimia kaikissa peleissä MUTU. Onkos sekin sitten huijaamista ku kaikki ei pelaa samanlaisilla näytöillä? Ai niin, mun vehje on sonyn tekemä, ei siis hätää.

Pointtina on se, että mihinkään kirjoihin ja kansiin ei taida olla lueteltu sääntöjä, mitä pelaaja saa käyttää. Jokainen käyttää laitteita ja tyyliä, joka on itselle mieluisaa. Miksi pelaamisen pitää olla niin vakavaa että se aiheuttaa "tappelua"?

Mennään vielä pc-puolelle... Eihän sielläkään kaikki pelaa samanlaisilla laitteilla. Toisilla on uudet tietokoneet, joilla fps pysyy maksimissa. Toiset pelaa vanhoilla, joilla grafiikat minimissä ja silti saattaa peli nykiä. Entäs sitten ohjaimet, siis hiiret. Ei sielläkään kukaan vinetä, vaikka toinen saattaa pelata pallohiirellä ja toinen laserilla. Väittäsin että noilla jos jollain, on pelaamisen kannalta ratkaiseva merkitys.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Onkos sekin sitten huijaamista ku kaikki ei pelaa samanlaisilla näytöillä? Ai niin, mun vehje on sonyn tekemä, ei siis hätää.

Ei ole huijaamista. Pelit on suunniteltu pelattaviksi HD-näytöillä. Näin siis on aivan sallittua ostaa niin hyvä näyttö kun haluaa. Pelit on myöskin suunniteltu pelattaviksi padilla, poikkeuksena UT3. Niin kauan, kun pelintekijät eivät laita selkeää optiota hiirille, ne ovat huijausta. (Toivottavasti eivät ikinä laita noita optioita) Tämä "kaikilla on mahdollisuus ostaa adpteri, miksi siis valittaa"-puhe on aika läppä myöskin. Onhan kaikilla mahikset hommata siihen countteriin se aimbotti, on se silti huijausta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Kyllä mela on minusta asian ytimessä. Se että hiiret tulee konsoleihin on ikävää lähinnä siksi että konsoleiden sielu helppona ja kivana pelikoneena kuolee. Tietokone ja konsoli EIVÄT ole sama asia. Mä en mikään kummonen pelaaja ole, mut en ala sitä millään hiirellä paikkaamaan.

edit. Täydellisessä maailmassa kaikissa peleissä olisi ohjaimen tunnistus jolloin pelaaja saisi päättää missä seurassa peliään pelaa. Ja kukaan ei valittaisi. Korjatkaa vapaasti jos olen väärässä, mut tekniikka tähän on olemassa. USB laitteet on kaikki "nimetty" joten PS3 pystyy tunnistamaan ohjaimen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

En itsekään ole kummoinen pelaaja. Monesti tulee pataan pahastikin mutta mua ei silti henkilökohtaisesti haittaa vaikka muut pelaisivat millä tahansa ohjaimilla, koska tämähän on vain ja ainoastaan ajanvietettä. Kaikki nämä keskustelut perustuu mielipiteisiin ja kiva nähdä että jokainen pystyy mielipiteensä kertomaan.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

mua ei silti henkilökohtaisesti haittaa vaikka muut pelaisivat millä tahansa ohjaimilla, koska tämähän on vain ja ainoastaan ajanvietettä.

Totta. Public matseja pelaan ainoastaan omaksi huvikseni, mutta nämä ladder- ja turnausmatsit ovat eri asia. Vaikka niissä hauskaa pidetäänkin, pyritään niissä silti ratkaisemaan se paras tiimi. Tämän takia kaikkien pitäisi lähteä samalta viivalta, mutta eihän näin ole.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Totta. Public matseja pelaan ainoastaan omaksi huvikseni, mutta nämä ladder- ja turnausmatsit ovat eri asia. Vaikka niissä hauskaa pidetäänkin, pyritään niissä silti ratkaisemaan se paras tiimi. Tämän takia kaikkien pitäisi lähteä samalta viivalta, mutta eihän näin ole.

Totta tuokin. On vain mahdoton todeta kuka pelaa milläkin ohjaimella. Siksi täytyy vaan tyytyä siihen että laittaa itse parastaan.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Mitäs merkitystä sillä on, kuka ohjaimen julkaisee? Taitaa toi fragi toimia kaikissa peleissä MUTU. Onkos sekin sitten huijaamista ku kaikki ei pelaa samanlaisilla näytöillä? Ai niin, mun vehje on sonyn tekemä, ei siis hätää.

Pointtina on se, että mihinkään kirjoihin ja kansiin ei taida olla lueteltu sääntöjä, mitä pelaaja saa käyttää. Jokainen käyttää laitteita ja tyyliä, joka on itselle mieluisaa. Miksi pelaamisen pitää olla niin vakavaa että se aiheuttaa "tappelua"?

Mennään vielä pc-puolelle... Eihän sielläkään kaikki pelaa samanlaisilla laitteilla. Toisilla on uudet tietokoneet, joilla fps pysyy maksimissa. Toiset pelaa vanhoilla, joilla grafiikat minimissä ja silti saattaa peli nykiä. Entäs sitten ohjaimet, siis hiiret. Ei sielläkään kukaan vinetä, vaikka toinen saattaa pelata pallohiirellä ja toinen laserilla. Väittäsin että noilla jos jollain, on pelaamisen kannalta ratkaiseva merkitys.

HYVÄ! *CLAP CLAP* Tajusti jutun juonen loistavaa! Pc puoli on eri juttu. Konsolit on tehty juuri siks että kaikilla ois sama alusta ja ohjain laitteet, jotta ei ainakaan synny taso eroa siitä että toisella mylly pyörittää muutaman kynmmentä fpssää nopeammin ja parempi hiiri.

Äänni ja näyttö juttut on myös sitten ihan eri asi. Headphones ei ole cheattaamista se on valinta. Niinkun on sekin haluuko pelaa 50" vai 22" telkkarista
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Parempi varmaan et lopetan tähän ketjuun kirjoittelun, ku ei mulla oo enempää annettavaa. Jatketaan pelailua ja pidetään hauskaa :)
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

"Lievä OT" Mulla valuu silmistä verta kun toi limppu kirjoittaa niin kauniisti ja ilman kirjoitusvirheitä! :cool:
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Lukihäiriö eli lukemis ja kirjoitus vammaisuus. Ei voi mitään. Ei musta tuu runoilaa vaikka kuin oon yrittäny. :(
 
Ylös Bottom