Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Yleisön pyynnöstä, oma mielipide. Tuolla uudella FragFX ohjaimella ei ole mitenkään helppo pelata niinkuin monet sitä (ehkä) luulevat. Ehkä tarvitsen vain lisäharjoittelua jne, että saan sen hyödyn, mitä tuolla pitäisi saada tai edes siihen tasolle mitä padilla pystyy. Kyllä koitin Codissa sitä äsken ja nyt hiukan vaiheilla jatkanko harjoittelua, jatkanko padilla, myynkö pashan pois, vai harjoittelenko seuraavissa peleissä vasta käyttämään. Lupaan reporteerata rottaan liittyvät kuulumiset ja mietteet kuhan pääsen paremmin makuun jos pääsen.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Haha, täälä mielipiteet kyllä vaihtuu heti ku saa ohjaimen käteen. Sitä ennen se on tuota teidän järkiperäistä päänaukomista.

Illan AE matsissa oli hauska letkautus pojilta "ostetaan kaikki hiiret ni aletaan pärjään". Ei, ette ala. Paskaa peliälyä, taksuja, huonoa tiimipeliä tai edes huonoa aimia ei voi korvata laitteilla. Sori. Jos alatte ennen pelin alkamista vittuilemaan "hiiristä" vaikka meillä useampi pelaaja pelas pädillä matsin ihan sen takia, että ois vähemmän sitä ininää niin kyllä, minä vittuilen takaisin. Olitte paskoja, mutta sanotaanko että ne jotka osas pitää turpansa kiinni pelas "ihan ok". Vauvat voi mennä nyt sitte vaihtaan niitä vaippoja, oli vähä sen kuulosta parkumista servulla.

Allu0: kyllä sillä hyväksikin pääsee kunhan pelaa peliä kunnolla, sunnuntaipelailu ei riitä. Itsekkin olen kuullut vähän huonoa tuosta frag v2, tuskin tulee hommattua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Haha, täälä mielipiteet kyllä vaihtuu heti ku saa ohjaimen käteen. Sitä ennen se on tuota teidän järkiperäistä päänaukomista.

Illan AE matsissa oli hauska letkautus pojilta "ostetaan kaikki hiiret ni aletaan pärjään". Ei, ette ala. Paskaa peliälyä, taksuja, huonoa tiimipeliä tai edes huonoa aimia ei voi korvata laitteilla. Sori. Jos alatte ennen pelin alkamista vittuilemaan "hiiristä" vaikka meillä useampi pelaaja pelas pädillä matsin ihan sen takia, että ois vähemmän sitä ininää niin kyllä, minä vittuilen takaisin. Olitte paskoja, mutta sanotaanko että ne jotka osas pitää turpansa kiinni pelas "ihan ok". Vauvat voi mennä nyt sitte vaihtaan niitä vaippoja, oli vähä sen kuulosta parkumista servulla.

Allu0: kyllä sillä hyväksikin pääsee kunhan pelaa peliä kunnolla, sunnuntaipelailu ei riitä. Itsekkin olen kuullut vähän huonoa tuosta frag v2, tuskin tulee hommattua.

Still missing the point... Ei taida rautalankakaan auttaa. Ja toi kielenkäyttö on yhä kovin lapsekasta.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Haha, täälä mielipiteet kyllä vaihtuu heti ku saa ohjaimen käteen. Sitä ennen se on tuota teidän järkiperäistä päänaukomista.

Illan AE matsissa oli hauska letkautus pojilta "ostetaan kaikki hiiret ni aletaan pärjään". Ei, ette ala. Paskaa peliälyä, taksuja, huonoa tiimipeliä tai edes huonoa aimia ei voi korvata laitteilla. Sori. Jos alatte ennen pelin alkamista vittuilemaan "hiiristä" vaikka meillä useampi pelaaja pelas pädillä matsin ihan sen takia, että ois vähemmän sitä ininää niin kyllä, minä vittuilen takaisin. Olitte paskoja, mutta sanotaanko että ne jotka osas pitää turpansa kiinni pelas "ihan ok". Vauvat voi mennä nyt sitte vaihtaan niitä vaippoja, oli vähä sen kuulosta parkumista servulla.

Allu0: kyllä sillä hyväksikin pääsee kunhan pelaa peliä kunnolla, sunnuntaipelailu ei riitä. Itsekkin olen kuullut vähän huonoa tuosta frag v2, tuskin tulee hommattua.

Juuh pistelin sua ainaki snipulla ja M9llä ja suu oli kiinni :p
Tottakai me oltiin paskoja 0-16 ei siinä oo selitelyy parempi voitti. Ootte reenannu enemmä ei se hiiriauta siihen et osaa amupa oikeeseen kohtaan seinän läpi tai heittää naatin.


Mutta siis faktaa on se että jos ei osaa pelata, ei se onnistu hiirellä sen paremmin kun padillä. Ei kukaan oo väittänykkäänettä ette osais pelata. Ehkä on voinu tulla kuva että luullaan että Frag FX ois joku jumal laite jonka kun ottaa käteen nin taito taso nosee humisten.
Faktaa on myös se että hyvä hiiripelaaja on paljon tarkempi kuin hyvä pädipelaaja.

Se on vaan periaatekysymys, että eikäytetä mitään modauksia konsoleilla. Konsoli ja PC maailma on eriasia. Jos ei oo varaa päivittää PCtä ja joutuu alentuvaan meidän inisevien konsoli nyyppien laitteisiin, vois myös noudattaa konsoleiden "sääntöjä" ja jättää se PC ajattelu taakse.

Ihan turha kuiteki suutuu ku tiiätte paremmin ku me jotka ei oo laitetta oo kokeilleet. Voin sanoo viel että tapaus G-H-O-S-t_FIN jutuista ei tarvii lokuaantuu. Se selittää mitä sylki suuhu tuo. Kertoo omillekin, mulle ainakin, kun "campin". Pelin jälkeen seiltä tuli muutaki turhaa väitettä ja selitystä mulle. Ettekä tekää tainu arvostaa mun respas istumista, mutta ei mua vois vähempää jos joku ei arvosta mun istumis taitoo ja joku huutaa campperiks, en suutuu siitä. Turhaa tekään hermoo menetätte jostain hiiri itkuist.

P.s Joku voi laskee kirjotus virheet, veikaan 57ja siistii jos joku jakso lukee loppuu asti tänki turhan avautumisen.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Pforce sä et sitten millään tajua sitä pointtia. Lopeta se jauhaminen siitä että "ostakaa hiiret ja kokeilkaa" vaan ostakaa te normaalit ohjaimet ja nähään kuka on kuka. Voititte ehkä meiät modatuilla ohjaimilla mutta siitä ette vielä multa rispektiä paskan vertaa saa.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Ei mekyl voitettais vaika vaikka kaikki pelais hiirel lateksii. Ihan totta toi et meiän tiimi peli on mitä on. Peliäly.. joo joskus jäädytää pahasti. Tein ainaki eile ite virheit mist pari rundii valahti käsistä. Ei kuitenkaa kannata Lateksi tollee uhoo. Ei se hiiri kyl ollu mikää ratkasu. Meillä ei oikeestoi ku minä ja Jageksi pelata säännölisesti ja yhes. Et toi oli turhaa. Vaik jooo off meni :(
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Pforce sä et sitten millään tajua sitä pointtia. Lopeta se jauhaminen siitä että "ostakaa hiiret ja kokeilkaa" vaan ostakaa te normaalit ohjaimet ja nähään kuka on kuka. Voititte ehkä meiät modatuilla ohjaimilla mutta siitä ette vielä multa rispektiä paskan vertaa saa.

D'oh

Lateksii, miksi olet niin jääräpää, ettet yksinkertaisesti tajua yksinkertaista asiaa, että yksinkertaisesti teillä ei toimi tiimipelaaminen...? En lähde sanomaan, että te olette huonoja tms, vaan että tiimipelillä tätä viedään, ei hiiripelaamisella.

Hyvänä vertauskuvana voin käyttää CTd - Da - matsia. Se oli tiukka matsi, peli päättyi 2-1 ja viimeinen mappi 8-6. Ja tiedätkö miksi? Ei sen takia, ettei Da käyttäisi hiiri/fragia, vaan koska niillä on yhteinen hyvä tiimipelaaminen. Niillä koko poppo pelaa tateilla ja ekan mapin ne vei meidät juoksemalla yli.

Pointti on siinä, että elä hyvä mies luule, että te hävisitte meille koska 2lla pelaajalla oli käytössä fragi/hiiri. Ehkäpä sinun kannattaisi katsoa asiaa syvemmälle, toisin sanoen itseää peilistä.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Joo ei se hiirellä pelaaminen hyvään tiimityöskentelyyn vaikuta mitenkään, sehän on ihan selvä. Jos taktiikka kusee niin ei siihen mitkään lelut ja doupit auta. Erohan tulee lähinnä 1vs1 tilanteissa, joissa kuvittelisin hyvän hiiripelaajan olevan etulyöntiasemassa.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Joo ei se hiirellä pelaaminen hyvään tiimityöskentelyyn vaikuta mitenkään, sehän on ihan selvä. Jos taktiikka kusee niin ei siihen mitkään lelut ja doupit auta. Erohan tulee lähinnä 1vs1 tilanteissa, joissa kuvittelisin hyvän hiiripelaajan olevan etulyöntiasemassa.

Näin on, näin on. 1vs1 tilanteessa, jos kumpikaan ei tiedä toistensa sijainti on hiiri/fragi-pelaajalla reaktioherkkyys hitusen parempi. Tarkoitan, että tulee helpommin tähdettyy edes "sinne suuntaan", jos näkee vastustajan. Mutta jos pädipelaaja tietää hiiri/fragi-pelaajan sijainnin tai kuulee askeleita ym, niin ei siinä ole kovin suuria tasoeroja.

Ja tiimipelaamisesta sen verran, että eihän esimerkiksi yksi jääkiekon ammattipelaaja koko viisikkoa eteenpäin kanna, jos muut eivät osaa tulla perässä.. nih.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Niin totta meillä kusi taktiikat ja kaikki kusi. Mäkin pelasin omaan tasooni nähden niin huonosti kyllä että hävettää. Niin en mä sanonukkaan ettei oltais oltu paskoja, koska me tosiaan pelattiin surkeesti.

Edit. aika hyvä toi että meillä vaan 2 käyttää hiirtä koska teillähän käyttää hiirtä yhtä monta pelaaja ku teillä niitä pelaajia on. kaikkihan sen tietää
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

2 käytti teidän matsissa, loput käyttii padia ettette vineis. Niinhän tuolla lukee :)
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Jos toinen pääsee sun selkään sen oman peliälyn takia ei siinä vihu paljon tee hiirellä mitään.

1v1 on mielenkiintoinen juttu. Uskoisin että hiirellä on omat kikat ja niin on tatillakin. Siihen en ota kantaa kummalla laitteella on kikat helpommin hallittavissa, mutta en usko frag fx:n kaltaisen hiiren (ainakin mitä tämä uudet frag v2 ostajat ovat sanoneet) tuovan siihen suurta eroa jos pelajilla on muuten samantasoinen peliäly ( = osaa kuunnella niitä ääniä, pommi on A:lla ja tilanne on nyt 1v1 niin miten siinä toimia jne.)

Kun katsoo noita ulkomaalaisia klaaneja ja näkee, että niissä pelaa todella paljon hyviä pelaajia, mutta klaanit ovat "koottuja" ja pelaajat eivät ole pelanneet yhdessä lähes yhtään niin sanoisin, että eivät pärjää keskitason klaaneille joilla on loistava tiimipeli ja kommunikointi.

Hauskaa luettavaa kyllä, kun selitykset alkavat niin aika helppoahan se on pistää "sen" syyksi. Muutenkin olisi kiva tietää mistä ihmiset heittävät näitä totuuksia ilmoille kuten "kaikilla teillä on se", "pärjäsitte koska teillä on se" kun en usko kenenkään huomaavan onko sillä pädi tai joku muu kädessä kun se pelaa. Itseäni ainakin nauratti kun kuulin, että kuulemma minäkin pelaa sellaisella. No ainakin jotkut ovat sanoneet käyttävänsä sitä, mutta kuten huhut kiertävät niin suomalaisilla on ollut hiiret jo ps2 socom ajoista. Ainoa ero taisi olla se että kukaan käyttäjistä sitä ei myöntänyt...
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Niin totta meillä kusi taktiikat ja kaikki kusi. Mäkin pelasin omaan tasooni nähden niin huonosti kyllä että hävettää. Niin en mä sanonukkaan ettei oltais oltu paskoja, koska me tosiaan pelattiin surkeesti.

Edit. aika hyvä toi että meillä vaan 2 käyttää hiirtä koska teillähän käyttää hiirtä yhtä monta pelaaja ku teillä niitä pelaajia on. kaikkihan sen tietää

Ensinnäkään kaikilla ei ole hiirtä ja toiseks suurin osa meijän hiirellisistä veti pädillä teitä vastaan ja se olisitte varmaan esim. kiilcameistä huomanneet jos kerta erotatte hiiren selvästi. En kyllä tiedä mistä Werty tietää tälläiset kellä on mitäkin jutut noinkin hyvin ;)
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Edit. aika hyvä toi että meillä vaan 2 käyttää hiirtä koska teillähän käyttää hiirtä yhtä monta pelaaja ku teillä niitä pelaajia on. kaikkihan sen tietää

Paskaa on kivaa jauhaa muiden ihmisten aivoihin. No tuota, jos kerran olet niin viisas että tiedät kaikki meidän pelaajat jotka käyttävät hiirtä/fragia, niin kerroppa ketä nääs on. Tässä on sulle apuna lista:

CTd - liigarosteri:
Pforce_
Berdu
Fedurre
GAllonen
JuJa
RamboNaama

CTd - GameBattles rosteri (lisätty muut):
Gangsteri
Junnuub
qbqbqb

Niin, kuka em pelaajista käyttää "modattuja" pelivehkeitä?
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Mela: Enpä usko, että täälä on kellään valtuuksia alkaa listaamaan muiden tekemisiä. Ainakaan minä en pitäisi sitä kovin eettisenä klaanin sisäisenä toimintana. Kyllä sä oot teksteistä nähnyt ketkä käytön on tuonut julki ihan vapaasta tahdostaan. Voit pikkuhiljaa alkaa pitään nokkas pois meidän asioista. Jätkä pelaa jollain X0lla nykyään ja koittaa täälä käydä meitä ja vanhoja klaanikavereitas piikittelemässä. Pitäskö sun oikeesti pelata sitä X0ta tai hankkia joku toinen aikaakuluttavampi harrastus.

Kun tämä threadi tehtiin niin taidettiin admineiden tasolta asti sanoa, että täälä puhutaan yleisesti frag fx:n käytöstä peliohjaimena eikä meidän klaanista tai meidän klaanin käytöstä. Reporttaan seuraavat vihjailevat paskanjauhanta-postcount-up viestis admineille ja aletaan kattoon pidätkö sen turpas kohta kiinni.

Tiivistettynä jos et tajunnut. Lopeta meidän klaanista negatiivissävytteinen kirjoittelu tähän ja muihin threadeihin. Kiitos ja kumarrus.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Joo mä olen siinä ihan yhtämieltä että henk. koht. tasolle ei jonkun pelaamisen takia tarvi mennä. Ois ollu "ihan kiva" että tää vääntö Frag fx ohjaimesta olis ollu asiallista. Rauhaa jätkät ny. Toiset hyväksyy ja toiset ei, sehän on jo selväks tullu. Mua ei tossa ohjaimessa ja sen käyttäjissä muu rassaa muu kun se huoli mihin tämä mukava ja rento konsolipelaaminen on lopulta menossa. Tuleeko tästä PCn kaltaista kilpavarustelua. Todennäköisesti, mut sen kans on vaan elettävä.

peace...
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Olen niin väsynyt, etten jaksa tarttua moderointityökaluihin, mutta sanon tämän:

Jos meininki ei just tähän paikkaan rauhoitu, se kyllä rauhoitetaan! Jäähylle pääsee saman tien useampikin kaveri.

Selkiskö?
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Kaikki CTd:t on tunnustanu käyttävänsä hiirtä ni siitä kai se mun ("harha")luulo johtuu

E: hienot juja spammit 7 viestii muutaman minuutin sisään ja KAIKKI VIELÄPÄ ONELAINEREITA HUHHUH AATELKAAS!
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Eipä noiden käytölle kukaan mitään mahda. Itse oon vaan vaihtanut servua, jos vastapuolelle sattuu sellanen kaveri, jonka tiedän/luulen käyttävän hiirtä. Simple as..

PS. Aika erikoista moderointia, jälleen kerran.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Kaikki CTd:t on tunnustanu käyttävänsä hiirtä ni siitä kai se mun ("harha")luulo johtuu!

Kaikki ja kaikki.. kaikki ja kaikki.. samoin voisin sanoa että kaikki ovat homoja ja kaikki ovat persaivoja... ilman todisteita. Näytä mulle edes yksi todiste, jossa lukee kaikkien hiiri/fragi-pelaajien nimet, kiitos. Jos sulla ei ole todisteita, niin voisin huudella täällä ilman mitään todisteita kaikkia teidän klaanin hlöitä homoiksi, eikö niin?

Joo kyllä se mela varmaan puhuu paskaaki, mut luettua siun kommentit en kyllä menis foorumeita sanoo lapselliseks :rolleyes: ..ja ikääki vois kommenttien perusteella herralla olla 10vuotta vähemmän.

Kyseisesta herrasta, joka tahallaan heittele kommentteja tolla tavalla, tuli toissapäivänä isä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom