Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Uskomaton saavutus niinkin kelvottomalta laitteelta. Ehkä entiset PC pelaajat haluaa pehmeän laskun konsolipeleihin. Tarvii lähtee rasvaamaa DualShock ettei jää pahemmin jalkoihin... :rolleyes:

No en mä mitään alota. Kelvottomaks sitä täällä on muut kun minä sanonu. En ole ikinä kokeillu, enkä aiokkaan. En ees osais tota käyttää. Senkus pelaavat sil ketkä tykkää, ei oo multa pois.

Mä oon limppu rauhanmiehii, ainakin tiettyyn rajaan asti.:)

Täällä nimenomaan ON tarkoitus vääntää tuosta hel*etin kapistuksesta.

Tuohan on jo menneen talven lumia.. Nykyään suosiossa on tuo XFPS Rateup Adapter...:rolleyes:

Henkilökohtaisesti oon kanssa XFPS adapterin kannalla, jos jonkinlainen hiiri pitäs ostaa. nooh, ennen MW2 uus PC niin ei tarvi leluhiirillä ittee tyydyttää :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kertookas joku "viisas" tarkkaan onko FRAGFX HYVä tai millainen se on

Tää ketju on AINOO koko internetissä joka kantsii lukee alusta asti! Kyl se vastaus jostain löytyy...

Milloin järjestetään cod turnaus ainoastaan adapteria käyttäville pelaajille? Saatte vääntää siellä keskenään sitten kenellä on paras hiiri/senssi..

Ilmoittautumiset omalla nimellä ja kuvalla! :D

edit: Älkää ny kukaa suuttuko, ihan läppä vaan! Sori etukäteen mun huonoo huumoria. :o

Hyvät adapterihenkiset kanssaeläjät: tunkekaa palikkanne perseeseen & alkakaa pelaan DuckHunt pyssyillä :p
...ihan vaan IMO...

Hyvät adapterihenkiset kanssaeläjät: tunkekaa palikkanne perseeseen & alkakaa pelaan DuckHunt pyssyillä :p
...ihan vaan IMO...

Ois kyl aika retroilua :D

Eikös se ois kaikista reiluinta että unohetaan nää kaiken maailman adapterit ja fragit, mennään pelaan Wiillä tätäkin peliä ;)

Todella hyvän kuvan saa tästä
"Iha paska"
"77euroo hukkaa"
Koittakaa nyt s* vähän kuvailla.

Se o musta mötikkä ja on ihan paska.
Tällaiset totaalisen turhat ja perusteettomat "arvostelut" voi yhtä hyvin jättää kirjoittamatta. SandZe halusi ihan oikeita, asiallisia perusteluita sille, mikä tekee laitteesta huonon.

Ylös Bottom