Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?
En tiedä puhutko sitten oman klaanisi puolesta myös tässä asiassa, mikä olisi melko naurettavaa, koska teidän klaanista monet ovat käyttäneet/käyttää laitetta. Korjaa jos ymmärsin kantasi väärin, että tarkoitit näillä muilla klaaneilla myös omaasi. Jos puhuit taas omasta kannastasi niin olen nähnyt joskus ketjun jossa olit tätä ostamassa Jos tarkoitit että sinua eivät nämä laitteet haittaa, niin ymmärsin väärin.
Muut klaanit hakeekin sitä että ollaan edes varusteissa samalla viivalla..se että miten tämän käyttöä näissä tällaisissa koti sohva liigoissa voi valvoa onkin sitten eri juttu.
Mutta pelatkaa mun puolesta vaikka C64 joystickeillä, ihan helvetin sama.Enempää en ota kantaa.
Netistä löytyi varsin mukava pätkä fragista..kuka lie tehnyt.
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=d77895944897ff5066e10bd2790d2332
En tiedä puhutko sitten oman klaanisi puolesta myös tässä asiassa, mikä olisi melko naurettavaa, koska teidän klaanista monet ovat käyttäneet/käyttää laitetta. Korjaa jos ymmärsin kantasi väärin, että tarkoitit näillä muilla klaaneilla myös omaasi. Jos puhuit taas omasta kannastasi niin olen nähnyt joskus ketjun jossa olit tätä ostamassa Jos tarkoitit että sinua eivät nämä laitteet haittaa, niin ymmärsin väärin.