Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

@bruce: en minä ainakaan yritä selitellä meidän tappiota teille tässä liigassa millään lailla. Tiedän että häviö johtui epäaktiivisesta pelaamisesta yms. ei tästä ohjaimesta. Olen vain varma siitä että tämä vempain tuo etua, koska PC:llä tähtääminen on niin paljon nopeampaa. En ymmärrä miksi pelaatta pleikkarilla jos olette kiintyneet hiireen ja siihen selitys ei ole mikään "PS3 on halvempi kuin PC" paskapuheet

pc puolella taso taitaa olla liian kova.. ei ihan niin helposti päästäkkään ykköseks gb:ssä. :o
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

@bruce: en minä ainakaan yritä selitellä meidän tappiota teille tässä liigassa millään lailla. Tiedän että häviö johtui epäaktiivisesta pelaamisesta yms. ei tästä ohjaimesta. Olen vain varma siitä että tämä vempain tuo etua, koska PC:llä tähtääminen on niin paljon nopeampaa. En ymmärrä miksi pelaatta pleikkarilla jos olette kiintyneet hiireen ja siihen selitys ei ole mikään "PS3 on halvempi kuin PC" paskapuheet

Ensinnäkin ne eivät vieläkään toimi lähellekkään pc tasoisesti niin kuin monta kertaa sanottu, ja kyllä se että pc maksaa väh. 1500-2000 jos haluaa sillä vuodenpari pelata niin on aika hyvä selitys.
Mikä ihme sitten syy olisi?

@Stamina: Ei toi ole mikään syy ettei pärjää. Kuka ei osta pc sen takia että en pärjää siellä kellekkään, jostain se on alitettava ja kyllä siellä pärjää cod4 kokemuksella aika hyvin vaikka sitä olisikin pleikalta.

@Samffa: osta ite laite niin näät, kun näyttää noin paljon kiinnostavan. Ei ole kyse mistään feimistä vaan hauskan pidosta. En tarkoita sitä etteikö pelata voi tosissaan matsia sun muuta. Pilke silmä kulmassa silti.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

no emmä keksi ainakaan muuta kun että haluutte ottaa pelin niin tosissaan että tarivtte jotain lisävarusteita tai teillä ei ole skilliä pelata sixareilla
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

@bruce: en minä ainakaan yritä selitellä meidän tappiota teille tässä liigassa millään lailla. Tiedän että häviö johtui epäaktiivisesta pelaamisesta yms. ei tästä ohjaimesta. Olen vain varma siitä että tämä vempain tuo etua ,koska PC:llä tähtääminen on niin paljon nopeampaa. En ymmärrä miksi pelaatta pleikkarilla jos olette kiintyneet hiireen ja siihen selitys ei ole mikään "PS3 on halvempi kuin PC" paskapuheet

Tällä ovat fragfx kokeneet sanonnu tuhat ja sata kertaa... fragfx ei ole pchiiren tasoa, fragfx ei ole tarkka, fragfx ei ole kätevä, fragfx on syvältä.. eikö sulla menee korvien välii, että näin se on? Ainoa etu fragfxstä on sen nopeus kääntyä tiettyy suuntaan. MUTTA, se ei tuo tarkkuutta eikä siitä ole loppujen lopuksi etua. Kyllä pädilläkin voi kääntyä nopeasti jos osaa pelata korkeiden senssien kaa.

Ja miksi pelata PCllä, jos on jo pleikkari? D'oh
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Tällä ovat fragfx kokeneet sanonnu tuhat ja sata kertaa... fragfx ei ole pchiiren tasoa, fragfx ei ole tarkka, fragfx ei ole kätevä, fragfx on syvältä.. eikö sulla menee korvien välii, että näin se on? Ainoa etu fragfxstä on sen nopeus kääntyä tiettyy suuntaan. MUTTA, se ei tuo tarkkuutta eikä siitä ole loppujen lopuksi etua. Kyllä pädilläkin voi kääntyä nopeasti jos osaa pelata korkeiden senssien kaa.

Ja miksi pelata PCllä, jos on jo pleikkari? D'oh

miksette sitten opettele pelaamaan korkeiden senssien kanssa?
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

miten voi tykätä pelata jollain sellaisella, mikä ei ole pchiiren tasoa, ei ole tarkka, ei ole kätevä ja on vielä kaikenlisäksi syvältä.. outoooooo
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

miten voi tykätä pelata jollain sellaisella, mikä ei ole pchiiren tasoa, ei ole tarkka, ei ole kätevä ja on vielä kaikenlisäksi syvältä.. outoooooo

Outoo että jaksatte valittaa kokoaja. Joo lopetan tän puuhailun tähän, sanokkaa mitä ite haluatte. Mitä enemmä täs yritän järkee sanoo, nii sitä enemmä vaa teitä ruokin.

Btw. en menisi sanomaan et "tykkään". Sanoisin mielumin "tottunut".
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Oikeasti, jos jotakuta kiinnostaa, niin lisätkääpäs mut kaverilistalle ja mennää privaa. Kaikkia, jota kiinnostaa tietää fragfx totuus, nii saavat mun puolesta seurata spectatoreis mun näkökulmaa. Siinä vasta huomaatte deadzonet, sopivan senssin löytäminen ja muita ongelmia joita teille listasin.

Mutta miettikää oikeasti mun ehdotusta spekkaamisesta.. erityisesti ne hlöt, jotka luulee että fragfx on voittamaton.

joopajoo.. aika helvetin naurettavaa voin kertoo.. http://www.youtube.com/watch?v=tjRqXk9DZQo&feature=related

ja aivan paskapuhetta, etteikö toi fragfx olis tarkka.. http://www.youtube.com/watch?v=l6Y5_LwfmRE&feature=related

Joopa
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

Mä kanssa voisin toistaa että en edelleenkään pidä tuota fragia minään uhkana itselleni, tiedän että nämä samat kaverit jotka sitä käyttää peittoisi mut ihan yhtä usein padillakin, tai no ei ehkä ihan niin usein, mutta usein kuitenkin. Mut sit kun vastakkain on kaksi tasaista kaveria, sanotaan vaikka että taidoiltaan samanvertaiset, niin sillon siitä fragista on etua sille joka sitä käyttää. Ja jos on jouduttu tilanteeseen että toinen pelaaja saa etua toiseen nähden laitteesta jota ei kaiken järjen mukaan pitäisi edes käyttää, niin kyllä sillon jossain on menty metsään ja pahasti, kun pelataan turnausta jossa kaikki lähtee samalta viivalta.

T: susipaska noob...

Väitäks et oot susipaska noob vai sanoks et mä oon paska noob en ihan tajunnu...
Mut mä en todellakaan pelaa Fx iha normi sixaxisel joka tuli plegen mukan
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

Väitäks et oot susipaska noob vai sanoks et mä oon paska noob en ihan tajunnu...
Mut mä en todellakaan pelaa Fx iha normi sixaxisel joka tuli plegen mukan

Empä usko että sua tarkotti.

Btw, susi on hyvä esimerkki miten padilla ounaa, itteni lisäks tietysti ;) (omakehu EI haise :) )
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Mitenkäs jos ps3:lle julkaistaan näitä ns. "xiitti juttuja" ? Nehän ovat samanlaisia lisäosia (joku moduuli vaikka), joka liitetään pleikkariin ja samallalailla ovat kaupasta rahalla hankittuja, kaikilla mahdollisuudet semmonen hankkia halutessaan. Joten meneekös nämäkin sitten samaan kastiin, sillä Ps3lle tarkoitettuja vempaimiahan nekin ovat?? Missä menee se raja? :confused:
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Eiköhän tuo viittaa pforcen lausuntoon jossa kaikki täällä pyörivät ovat pelitaidoiltaa susipaskoja. että ei se sinuun liity mitenkää.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Täällä on taas suomalainen luonteenlaatu synnyttäny aikamoiset noitaroviot...

Ei mua ainakaan pädipelaajana haittaa jos jotkut meillä pelaa joillakin vempaimilla. Eiköhän se oo arkipäivää sadoissa klaaneissa ympäri maailman. Itsekin varmaan pelaisin, jos moisilla tykkäisin pelata.

Kiva, että jotkut jaksaa tähänkin keskusteluun tuhrata hirmu määrän energiaa.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Vaikka minä käytän pädiä, mulle se on ihan sama vaikka jollakin olisikin tuollainen. Se aika minkä käytätte tässä ketjussa, olisi teidän parempi viettää COD:issa harjoittelemassa, ja tulla paremmaksi kuin Fragia käyttävät.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Eiköhän tuo viittaa pforcen lausuntoon jossa kaikki täällä pyörivät ovat pelitaidoiltaa susipaskoja. että ei se sinuun liity mitenkää.

Kyllä se viittaa niihin alkuperäisiin valittajiin. Jotka ovat silmissäni sitä heikompaa sorttia (KFP jne.) Joo oon kusipää. Ihanaa, että ottivat niin itseensä että pitää täälä ihan raivona pistää "terveisin, susipaska pelaaja" ja muuta letkautukseen viittaavaa.

Hyvin sanottu tossa erkiltä :) Ehkä useimpien pitäs tosiaan alkaa pelaan peliä ja lopettaa tää jauhaminen. Tosin eipä ole mun asia mistä kukakin haluaa täälä puhua viisaita. Itse en tule panostamaan enää keskusteluun ja antamaan teille vaan lisää bensaa liekkeihin.

Puseja ja haleja kaikille tähän threadiin.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Laite ei ns. kielletty ole, joten jokainen tekee kuin tykkää. Mutta, sitten kun aletaan puhumaan pelaajan / klaanin maineesta, karmea totuus näkee päivänvalon. Ja se "maine" ei ainakaan omissa silmissäni poistu pitkään aikaan -jos koskaan.
Socom1 aikaiset tsiittarit muistetaan vieläkin.

Ja sitten ihmetellään, miksei suomi- huoneisiin riitä pelaajia..(Lue: miksi joku pelaaja vaihtaa huonetta toisen pejaan takia)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom