Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Mielestäni kertoo enemmän pelaajasta, jos täytyy hankkia konsolille tälläinen lisälaite jotta pärjää.

Ja "Pidän enemmän PCtyylisestä tähtäämisestä" on hevonpaskaa. Etuahan tolla itselleen haetaan ja videoista päätellen sitä myös saadaan. Painukaa PC:lle jos kiinnostaa tähdätä hiirellä, koko konsolipelaamisen idea katoaa.

Itse katson nokka pystyssä Frag FX:n käyttäjiä.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Pelaan pelejä koska se on hauskaa. En jaksa turhan tosissaan ottaa noita hiirijuttuja. Eri asia jos oikeesti matseissa olisi panoksena jotain. Mun mielestä pikemminkin säälittävää kun pitää omaa osaamattomuuttaan peitellä tollasilla laitteilla. Ja sen jälkeen kehtaa haukkua muita pelaajia. Turha mitään rispektejä keneltäkään silloin odotella.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

tarvii siinä pelissä vähä älyäkin, ei hiiri sitä tee :eek:
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Kyllä kyllä, taktiikkaa oveluutta ja nokkelaa luovuutta.
Mutta on se aika reiluu paasata itteään Suomen parhaaksi kun käyttää hiirtä.

oonko noin väittäny ?
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Frag FX on niin säälittävä kapistus. Noh... Jos aim assisti ei riitä helpottaan pelaamista tarpeeks, nii tää on oikeen passeli ostos. ;)
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Frag FX on niin säälittävä kapistus. Noh... Jos aim assisti ei riitä helpottaan pelaamista tarpeeks, nii tää on oikeen passeli ostos. ;)

Tämä on niin totta. Jokainen taaplaa tyylillään, mutta..

P.S. Kissa, mä oon luullu et säkin käytät tätä, ilmeisesti et...:D Lisää mut takas kavereihin, sinne kun ei hiirettäjät mahdu.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Tämä on niin totta. Jokainen taaplaa tyylillään, mutta..

P.S. Kissa, mä oon luullu et säkin käytät tätä, ilmeisesti et...:D Lisää mut takas kavereihin, sinne kun ei hiirettäjät mahdu.

Tääkin on aina sitä kauheeta arvuuttelua kellä on ja kellä ei. Ihan hyvin hiirelliset voivat tänne tulla haukkumaan (en väitä että olisi tullut).
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Tääkin on aina sitä kauheeta arvuuttelua kellä on ja kellä ei. Ihan hyvin hiirelliset voivat tänne tulla haukkumaan (en väitä että olisi tullut).
Sinähän sitä hiireä käytät. En ois uskonu et myönnät sen että hiirellä pelaat.
Mut sillon ku alottelit ni pelasit hyvin pädilki (jos pelasit pädillä) ni en ymmärä et miks hyvien pädipelaajien pitää alentuu tommosii.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Sinähän sitä hiireä käytät. En ois uskonu et myönnät sen että hiirellä pelaat.
Mut sillon ku alottelit ni pelasit hyvin pädilki (jos pelasit pädillä) ni en ymmärä et miks hyvien pädipelaajien pitää alentuu tommosii.

Komppaan susijengiä. Itekki meinasin laitteen ostaa. Vaan en ostakaan, johtuen lähinnä hinnasta. Toisaalta vaikka tommosen ostaisinkin, niin miksi käyttää sitä liigassa? Publalla ja espanjalaisia vastustajia vastaan gb ladderilla ehkä voiskin käyttää, mutta ei suomiliigassa. Reilu peli.

Säästyvätpä nekin rahat.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

P.S. Kissa, mä oon luullu et säkin käytät tätä, ilmeisesti et...:D Lisää mut takas kavereihin, sinne kun ei hiirettäjät mahdu.

:D. Mistäs tommonen mielikuva on tullu?

Tääkin on aina sitä kauheeta arvuuttelua kellä on ja kellä ei. Ihan hyvin hiirelliset voivat tänne tulla haukkumaan (en väitä että olisi tullut).

Sepä se, itse pärjään pädillä ihan tarpeeks hyvin... Mut jos melkein kaikki codin nykyset hyvät pelaajat tällä vetää, ni eipä ihan normi konsteilla olla matseis sit vissiin pärjätty. ;)
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Sinähän sitä hiireä käytät. En ois uskonu et myönnät sen että hiirellä pelaat.
Mut sillon ku alottelit ni pelasit hyvin pädilki (jos pelasit pädillä) ni en ymmärä et miks hyvien pädipelaajien pitää alentuu tommosii.

Ehkä siitä syystä ymmärrätte paremmin että ei ole kyse siitä että ei pädillä osaisi vetää.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

No mikäs se syy sitten on? :D Veikkaan hiirestä saatavaa etua.

Tuosta etukysymyksestä en ainakaan ala enää vääntään. Itse henk. koht. hankin laitteen vain vaihtelun vuoksi (niin tyhmältä kuin se kuullostaakin), muista en tiedä. Olen luultavasti itse huononpi pelaamaan hiirellä kuin padilla, vaikea sanoa, joten en sen takia hankkinut laitetta. Kummassakin vehkeessä hyvät ja huonot puolet. Padissa nopeus ja hiiressä luontevuus. Jos olet hyvä pelaamaan padilla, sinulla on sekä nopeus että luontevuus. Itse suostun pelaamaan padilla kaikki suomi pelit sun muut, ei ole siitä kysymys. Padi sujuu ihan tarpeeksi hyvin pienellä lämppäyksellä, ymmärtäisitte vain että asialla ei ole juurikaan merkitystä.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

ymmärtäisitte vain että asialla ei ole juurikaan merkitystä.

Muut klaanit hakeekin sitä että ollaan edes varusteissa samalla viivalla..se että miten tämän käyttöä näissä tällaisissa koti sohva liigoissa voi valvoa onkin sitten eri juttu.

Mutta pelatkaa mun puolesta vaikka C64 joystickeillä, ihan helvetin sama.Enempää en ota kantaa.

Netistä löytyi varsin mukava pätkä fragista..kuka lie tehnyt.

http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=d77895944897ff5066e10bd2790d2332
 
Ylös Bottom