Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team [Palaute- ja tiedoitusketju]

Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

pääsenkö mukaan tekee tota viidakko teemaa?voisin ruveta tekee tavaroita.ja voisko olla vaik semmonen mini peli et maya vartija jahtaa sackia takaa ja sit vaikka tulee kivivyöry ja vartija jää alle ja sackin pitää siirtää kiviä(ne kivet ois haihtuvasta materiaalista) ja sitten vartija antaa sackille 5 kenttä sydäntä ja antais salaisen koodi tarran joka laukaisis salaisen palkinto piilon viidakko mapissa(siellä vois olla se vartija palkinto kuplassa sekä pisteitä.(ehdotus)ps.mielipiteitä?:confused::D
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

No niin. Nyt kävi sitten niin, että pleikkari sanoi itsensä irti, mikä on käytännössä viivyttää pahasti ensimmäisten kenttien julkaisu. Kaikki tarinaan liittyvä, mitä omalta konsolilta löytyy, on poissa. :(

E: But wait! Eikös jo julkaistut kentät oo mahdollista kopioida takaisin koneel? Näin saisin ainakin takaisin kaiken mitä olen julkaissut.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

pääsenkö mukaan tekee tota viidakko teemaa?voisin ruveta tekee tavaroita.ja voisko olla vaik semmonen mini peli et maya vartija jahtaa sackia takaa ja sit vaikka tulee kivivyöry ja vartija jää alle ja sackin pitää siirtää kiviä(ne kivet ois haihtuvasta materiaalista) ja sitten vartija antaa sackille 5 kenttä sydäntä ja antais salaisen koodi tarran joka laukaisis salaisen palkinto piilon viidakko mapissa(siellä vois olla se vartija palkinto kuplassa sekä pisteitä.(ehdotus)ps.mielipiteitä?

Jep, mukaa vaa! tuo minipeli vois olla iha hyvä idea:D

No niin. Nyt kävi sitten niin, että pleikkari sanoi itsensä irti, mikä on käytännössä viivyttää pahasti ensimmäisten kenttien julkaisu. Kaikki tarinaan liittyvä, mitä omalta konsolilta löytyy, on poissa. :(

E: But wait! Eikös jo julkaistut kentät oo mahdollista kopioida takaisin koneel? Näin saisin ainakin takaisin kaiken mitä olen julkaissut.

Auts! No mut kaikki mikä ollu omassa kuussa ja julkaistu nii pitäis mun muistaakseni säilyy media moleculen servuil... mut kaikki minkä oot tallentanu erikseen pleikkarin kovalevylle on ikävä kyllä mennyttä:(
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

@Anojiel
Voisitko pistää tähän ketjuun jotain kuvia niistä viidakkokentistä, mitä oot väsännyt? Olisi kiva nähdä, mitä oot saanut aikaiseksi. Jos et vielä saanut paljon tehtyä, niin pistä sitten vasta myöhemmin.

Mulla on jo ikävä kenttienrakentamista! :(
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

@Anojiel
Voisitko pistää tähän ketjuun jotain kuvia niistä viidakkokentistä, mitä oot väsännyt? Olisi kiva nähdä, mitä oot saanut aikaiseksi. Jos et vielä saanut paljon tehtyä, niin pistä sitten vasta myöhemmin.

Mulla on jo ikävä kenttienrakentamista! :(

en oo viel paljonkaa tehny mutta tänää tos petskan kans aateltii et mul on oikeestaa jo tosi hyvä runko olemas tähä... tai siihe teeman ekaan viidakko -osuuteen jonka kautta sitte kuljetaan El Doradoon. Joskus aikoinaa tehtii se nakkerin kans mut se jäi kesken ja jäi sitte julkasematta... mut mie voin laittaa huomen tänne kuvii siit kentäst:)

Mitenköhä muute Alluxus sen esittelykentän kans kävi? tänää sitä mietittii et häviskö se sun pleikkarin mukana... mut uskosin et se säily sun omas kuussa... toivottavast:(
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Oon nyt aatellu et viidakkoteeman vois toteuttaa näin:
-teemassa on yhteensä kolme osaa...
-viidakko+hylätty kaupunki(tai linnake): no... nimi kertoo jo paljon... eli hyvin paljon kasveja, puita, eläimiä ja sitten suuren kaupungin(tai linnakkeen) rauniot keskellä viidakkoa... ja kaupungin(tai linnakkeen) tarkotus on ollu suojella El Doradoa tulevalta maailmanlopulta ja muilta hyökkääjiltä... joten sisäänkäynti El Doradoon löytyy kaupungin(tai linnakkeen) raunioista.
-toinen osa on itse El Dorado: El Dorado on Mayojen, Egyptiläisten, Roomalaisten ja Kiinalaisten yhdessä rakentama kaupunki... ja siellä asuu maya kansaa... ja kaupunki sijaitsee kanjonissa...
-Kolmas osa on hauta- ja aarrekammiot: El Doradon kautta Sackboy pääsee hauta- ja aarrekammioihin El Doradon alapuolella. Ympäristö hyvin synkkä ja vaarallinen... ja aattelin että teeman aarre vois olla jonkillainen kone ihan maan ytimessä ja koneen tarkoitus on estää täydellinen maailmanloppu... jote aarre ja hautakammioiden kautta pääsee aina maan ytimeen saakka ja siellä sitten sackboyn pitää aktivoida tuo kone.

Ja koska teemassa on myös liitettynä mayojen maailmanlopputeoria niin ympäristöt tulis olemaan hyvinkin myrskyisiä (etenkin viidakko... salamointia, tulipallosateita ja muuta mukavaa) ja hyvin paljon maanjäristyksiä yms.

Jokainen osa tulee olemaan oma kenttänsä koska iha varmasti tulee olemaa tiukil ton lämpömittarin kans.

Tää on viel aika pahast kehittelyvaihees ja ehdotuksia otan vastaan.

Ja tosiaan päätettiin tänään kokouksessa että minä ja petska tehdään päätoimisest tätä itse kenttää + muut halukkaat voivat auttaa tekemällä esineitä ja minipelejä tähän.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

EDIT: Hupsista kun unohdin päivittää niin en huomannut tota Anojielin viestiä. XD Mutta ei kai tää oo ihan turhaa.......


Elikkä me pidettiin kokus tänään vaikkei Alluxus ollut paikalla(Se mistä Alluxus kerto aijemmin)

Ja me puhuttiin tästä viidakko teemasta ja ketkä sitä tekisi.

Mietittiin et ketkä tulis tekeen viidakkoteemaa ja ketkä minipelejä siitä. Kaikki ei ollut paikalla koko aikaa joten nää on vaan alustavia tietoja.

Viidakkorataa tekisivät: Humoristi ja Petska +(mahdolliset jelppaajat...) <- Humoristi on tämän projektin johtaja ja saa päättää näistä jutuista .

Sitten Viidakkoteema minipelejä halusi tehdä: Essohei ja Jessemakinen ((Pekkapuu, ei oo varmaa )) (+ yks/pari muuta) <- ois hyvä olla 4

Minipelejä tulisi 2 ja viidakko kentät kulkisi noin miten Anjoel kertoi

Sitten kysymys Alluxukselle: Hajosko sun PS3 lopullisesti??? Milloin se korjaantuu tai ostat uuden??? pystytkö sitten muokkaamaan/jakamaan Ice heartteja??? Onko tiimin johdantokenttä vielä olemassa???

PS:Öitä kaikille. KIRJOITELKAA JA PIDETÄÄN TÄÄ ELOSSA!!
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Petska siis halusit kirjotella mut kuitenki mulle on ihan sama teenkö minipelejä vai en...
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

No ei sun tarvi tulla jos et halua. Aateltiin vaan lisätä sut kun kysyttiin sielä chatissa haluukko tehdä minipelejä etkä vastannut niin ihan varmuuden vuoksi.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Mitenköhä muute Alluxus sen esittelykentän kans kävi? tänää sitä mietittii et häviskö se sun pleikkarin mukana... mut uskosin et se säily sun omas kuussa... toivottavast
Ootko ihan varma, että oman kuun tavarat säilyy? Mun käsittääkseni ne tiedot on tallennettu vain pleikkarin kovolle. Kenttiä kun pystyy rakentamaan offlinessakin.

Mutta siinä esittely kentässä ei oikeastaan ollut mitään muuta kuin tontteja, jotka saa kyllä nopeasti rakennettua uudestaan.

Sitten kysymys Alluxukselle: Hajosko sun PS3 lopullisesti??? Milloin se korjaantuu tai ostat uuden??? pystytkö sitten muokkaamaan/jakamaan Ice heartteja???
Ei se varmaan kokonaan hajonnut, mutta huoltoon se pitää viedä. Huomenna tarkoitus viedä, mutta siitä ei ole mitään tietoa, että millon se tulee takaisin, ei ole. Uutta en osta. IH:t pystyn käsittääkseni saamaan takaisin, kuten kaikkki muutkin julkaistut kentät.

Teidän suunnitelmat viidakko teeman suhteen kuulostaa tosi hyviltä! Pari kysymystä vielä:
1) Kuinka mones teeman tää viidakko olisi? Ite aattelin, että se vois olla neljäs.
2) Minkä näköistä porukkaa maya tyypit on? Muistuttaako enemmän ihmisiä vai kenties jotain eläimiä?

PS. Ja sen olen tästä hajoamisesta oppinut, että kannattaa ottaa joskus niitä varmuuskopioita.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Ootko ihan varma, että oman kuun tavarat säilyy? Mun käsittääkseni ne tiedot on tallennettu vain pleikkarin kovolle. Kenttiä kun pystyy rakentamaan offlinessakin.

ai perhana... voiki muute nii olla ku nyt oikei aattelee:(

Teidän suunnitelmat viidakko teeman suhteen kuulostaa tosi hyviltä! Pari kysymystä vielä:
1) Kuinka mones teeman tää viidakko olisi? Ite aattelin, että se vois olla neljäs.
2) Minkä näköistä porukkaa maya tyypit on? Muistuttaako enemmän ihmisiä vai kenties jotain eläimiä?

1) joo, vois olla iha hyvä jos ois neljäs... ja suunnitelmis olis et tää viidakkoteema alkaa siitä ku sackboyn lentokone tekee pakkolaskun keskelle viidakkoa... jote olis hyvä jos tätä edeltävä, kolmas teema loppuis siihe ku sackboy lähtee lentokoneella. Mutta muutkin ideat kelpaa.

2) se onpi viel suunnittelun alla... voisivat olla puoiks eläimiä, tai puoliks kuolleita tai iha normaaleja... ehdotuksia otetaa vastaa:)
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Kiinnostuneena kyselen, että mikä on tilanne viidakkoteeman suhteen? Onko homma edennyt jotenkin? Kuvia olisi kiva nähdä. :)

Oma tilanne on tällä hetkellä se, että pleikkarin on tarkoitus palata olohuoneeseen noin kahden viikon päästä.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Ite en tiedä et missä vaiheessa tää viidakkoteema on. En oo ollut tekemässä tätä joten uskon että tää on vasta alkuvaiheilla.

Tähän ois ehkä Humoristin puheiden mukaan olemassa yhteen kenttään valmis pohja mutta Humoristi osaa kertoa tarkemmin.

Itse en ole vielä kauheena tehnyt mitään muuta kuin yhden sillan ( Joka vie varmaan liikaa tilaa.Samalla este) Oon pelaillut Orange Boxia niin en oo ollut LBP,ssä vähään aikaan, mutta heti kun kysytään oon tulossa. :)

Musta ne mayat vois olla sellasia ruskeita sademetsäintiaaneja, joilla on jotain kultakoruja ja päähineitä, lehti hame ja keihäs.

Kirjoitelkaa!!!
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Tuli joskus aikoja sitten väsättyä tollanen maisema Vuoristotemppeli teemaan. Kuvassa Sack on saapumassa temppeliin. Ajatuksena olisi, että kuvan silta sortuisi. Tohon taustalle voi vielä lisätä jotain maisemaa, mutta en lähtenyt tohon piirtämään: olisi mennyt liian sekavaksi.
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

Ite en tiedä et missä vaiheessa tää viidakkoteema on. En oo ollut tekemässä tätä joten uskon että tää on vasta alkuvaiheilla.

Tähän ois ehkä Humoristin puheiden mukaan olemassa yhteen kenttään valmis pohja mutta Humoristi osaa kertoa tarkemmin.

Juu, tosiaa on yks pohja olemas toho... kuvia tulossa siitä pian

Musta ne mayat vois olla sellasia ruskeita sademetsäintiaaneja, joilla on jotain kultakoruja ja päähineitä, lehti hame ja keihäs.

tuo on oikei hyvä idea:)

Tuli joskus aikoja sitten väsättyä tollanen maisema Vuoristotemppeli teemaan. Kuvassa Sack on saapumassa temppeliin. Ajatuksena olisi, että kuvan silta sortuisi. Tohon taustalle voi vielä lisätä jotain maisemaa, mutta en lähtenyt tohon piirtämään: olisi mennyt liian sekavaksi.
toiha on tosi hieno! ehkä tollasen vois laittaa toho viidakko ja linnake osaan tai sit el doradoon


mut joo, teema on viel pahast vaihees, mut ainaki on alku jotenki valmiina... siitä kuvia koht
 
Vastaus: Frozen Sackboys - Finnish LittleBigPlanet Team

ja sit täs on paljo tyhjiä kohtia... niihi jos jollaki ois ideoita nii ois iloinen:)
 
Ylös Bottom