Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FUEL [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FUEL [PS3]

Onko kukaan löytänyt kaupunkia joka on veden vallassa jossakin päin karttaa. On tullut etsittyä vaikka mistä eikä tahdo löytyä, jos jokin tietää nii toivoisin että jakaisi tiedon :D

Se on Drownington Cove nimisessä karttaruudussa pelialueen länsireunalla. Kaupunki näkyy heti kun lähtee leiristä ulos. Kaupunkiin pääsee vain ilmatyynyaluksella, jonka saa pelin lopussa. Itse en saanut ilmatyynyalusta. Drownington Cove - FUEL GAME Wiki

Ja sitte olis vielä semmoosta että pelaako tätä peliä verkossa vaan muutama ihmistä vai missä kaikki pelaajat ovat kun ei ole kertaakaan näkynyt edes missään leirillä ketään vaikka olen online tilassa. Voisiko joku vähän valaista että miten tämä online toimii oikein.

Olen ite pelannut peliä aika paljon, yhtä lukuunottamatta kaikki alueet avoinna ja täytyy sanoa, että omasta mielstäni peli on aivan mahdottoman hyvä! Ajokkeja aivan laidasta laitaan (ei tosin lisensoituja, mutta ei ole itseäni haitannut) ja pelimaailma on aivan hirmuisen valtava! Pelissä on toki omat puuttensa ja vikansa mutta eivät ne ole tarpeeksi isoja pilaamaan pelitunnelmaa.
Jos jotakuta kiinnostaa, niin YouTubessa on tekemiäni videoita pelin zoneista eli niistä pelialueista (ei vielä kaikista mutta ajan kanssa tullee lopuistakin zoneista oma videonsa), ja pari muutakin peliin liittyvää videota.

Tässä esimerkki:
[video=youtube;JPRa0oBOv4o]http://www.youtube.com/watch?v=JPRa0oBOv4o&feature=mfu_in_order&list=UL[/video]

Onkos peliä pelaamassa netissä enää moni?
Millaisia eri alueita pelistä löytyy? Demossa ei ollut kuin se aavikko.

Onkos peliä pelaamassa netissä enää moni?
Millaisia eri alueita pelistä löytyy? Demossa ei ollut kuin se aavikko.
Eipä juuri, muutamaan heppuun olen välillä törmännyt. Minä ja kaverini tosin aina välillä pelaillaan tätä netissä. Alueita on kaikenlaisia, voit vaikka katsoa YouTube -kanavaltani videot kaikista 19 alueesta. :)

Ylös Bottom