Tenebrae Aeternae
Well-Known Member
Vastaus: FUEL [PS3]
Tuli sit tilattua, toivottavasti nyt jaksais edes yhden läpipeluun kinnostaa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Fuel Video Game, Review | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com
Gametrailersin arvostelu.
Nyt tilanne pelissä on se että 13 aluetta 19:sta on avattu. Laskujeni mukaan jos voitan expert tasolla kaikki juuri avaamani kisat niin se ei riitäkkään avaamaan enää uusia alueita vaan täytyisi käydä pelaamassa vanhoja kisoja uudelleen legend vaikeustasolla.
Tuon laskutoimituksen jälkeen pelihalut jotenkin hyytyivät. Jos vaikka ajelisi vaan ympäriinsä free roaming moodissa. Nythän sitä lääniä on avattu missä ajaa.
Nopealla googlauksella samaisella pelillä oli taipumusta jäätyilyyn ja kaatuiluun ennen v2.80-päivitystä, jonka myötä ongelmat katosivat. Ilmeisesti v3.00 toi viat takaisin.Fuel-peli on alkanut kaatuilemaan 3.0 -päivityksen jälkeen. Peli jää täysin jumiin, eikä mitään ole tehtävissä. Olen pelannut samaista peliä hyvin paljon (arviolta kymmenisen tuntia) ennen päivitystä, eikä vastaavanlaista ole tapahtunut aiemmin. Huonoa tuuria, vai onko päivityksellä jotain tekemistä asian suhteen?...
Nopealla googlauksella samaisella pelillä oli taipumusta jäätyilyyn ja kaatuiluun ennen v2.80-päivitystä, jonka myötä ongelmat katosivat. Ilmeisesti v3.00 toi viat takaisin.
No ehkä mulla oli tuuria ettei kaatuillut aiemmin. Joka tapauksessa, Fuel on nyt minulle TÄYSIN PELIKELVOTON. Kisoissa vastustajat hyppivät nyt yhtäkkiä edelle, vaikka olivat paljon minua jäljellä, ym. kivaa. Se siitä Fuelista, kunnes tulee patchia.![]()
No ehkä mulla oli tuuria ettei kaatuillut aiemmin. Joka tapauksessa, Fuel on nyt minulle TÄYSIN PELIKELVOTON. Kisoissa vastustajat hyppivät nyt yhtäkkiä edelle, vaikka olivat paljon minua jäljellä, ym. kivaa. Se siitä Fuelista, kunnes tulee patchia.![]()
Mun mielest tää on hyvä peli, vaik ohjaus ei oo mitää eliittiä. Ja mul toi kisa homma on toisin päin et aluks oon häviöl ja sit yhtäkkii nousen muiden ohi![]()
JTahti: ei, koneet eivät ongelmatilanteissani oikoile, vaan kartastakin näen miten ne vain yhtäkkiä hyppäävät paikasta toiseen.![]()