Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FUEL [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimble
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FUEL [PS3]

Tuli sit tilattua, toivottavasti nyt jaksais edes yhden läpipeluun kinnostaa.

saa nyt nähdä, on kyl aika kettumaista kun tuo avoin maailma on niin iso, joskus pitää matkata 10 km et pääsee jonnekki vistapointille (hienot maisemat yleensä) tai vehicle liverille (uusi maali autolle) ja nyt kun nuo kisatkin alkaa tulemaan vaikeiksi vielä siihen kaiken lisäksi....., mut muuten peli on kyl hyvä, hyvä ajotuntuma, kulkuneuvoissakin on jotain eroja tuntumassa juuri, monsteriautoilla kisaaminen on kyllä todella hauskaa (tunnelma on varmaan paras silloin kun kaikilla kisaajilla on isorenkaiset monsterit)

Huhuh, peliplaneetta arvosti pelin 55/100 pisteen arvoiseksi.. hemmetti! Ei paljoa enää odotuksia ole huomiseksi kun se saapu postissa.. Itse asiassa tekisi mieli laittaa myyntiin kokeilematta (pelattavaa on muutenkin), mutta kai sitä itsekkin pitää testata kun on ostanut. :(

EDIT:no, vaikea tästä on ehkä mun innostua. Toi vapaa ajelu jaksaa hetken viihdyttää, noi kisatkin ehkä.. mutta ei tää kyllä ole mun juttu.. enpä silti oikein innostunut motorstormista tai purestakaan.. on vaikea näköjään tehdä hyvä ajettavuus maastoon..
Pelattavaa on muutenkin niin saa mennä myyntiin. Olis kyllä ollu parempi jos olisivat laittaneet tiivimmän mutta huolitellumman pelialueen.. On muuten hetkittäin aika hitsin hienon näköinen peli.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ovatko pelin ostaneet jaksaneet pelata tätä vielä?

Linkissä on juttua kun joku pelaaja on pelannut peliä kahdeksan tuntia putkeen vapaassa ajomoodissa ja kiertänyt koko pelialueen läpi.
Rock, Paper, Shotgun: STAND BY FOR ACTION! Fuel: Around The World In Eight Hours

Putkeen siksi, koska peli palaa aina aloituspisteeseen jos keskeyttää ja jos ei pelaa kisoja niin ei pääse hyppimään kartalla toisiin pisteisiin. Liikkumista ei ole muuten rajoitettu että tässä saa ajaa free roaming moodissa niin pitkälle kun jaksaa.

Ostin viikko sitten Fuelin PS3:lle. Lähdin pelaamaan sitä heti alussa expert vaikeustasolla, jo siitäkin syystä, että uusia alueita pelissä avataan voittamalla ura tähtiä. Helpoimmasta rookie vaikeustasosta saa yhden tähden, keskivaikeasta expert vaikeustasosta saa kaksi tähteä ja vaikeimmasta legend vaikeustasosta saa kolme tähteä. Jos valitsee alussa helpoimman rookie tason niin ei saa yhtäkään aluetta avattua sillä tähdet eivät riitä.

Kisat tuntuvat olevan vahvasti skriptattuja. Ei pelkästään siten että suurjännitetornit kaatuvat aina sopivasti kun pelaaja lähestyy niitä vaan myös konekuskien kuminauhatekoäly ja koko kisan lopputulos. Pelin alussa on tavallista että alussa konekuskit tekevät hirveän spurtin ja hidastavat sitten lähellä maalia jotta pelaaja saa voittaa. Myöhemmin pelissä tulee myös sellaista mukaan kuvioihin että jos pelaajalla on liian huono auto niin peli skriptataan siten että pelaaja häviää. Jos pelaaja jostain syystä johtaakin kisaa niin lähellä maalia kaikki kilpakuskit teleporttaavat pelaajan takapuskuriin ja painavat maalisuoralla ohi. Jos pelaaja ostaa saatavilla olevan parhaimman auton niin voittaa vaikka ajaisi ihan samalla tavalla kuin edellisellä kerralla.

Oikominen pelissä on tehty hyvin. Ihan sama mistä ajaa, kunhan kulkee checkpoint puomien läpi. Muistan kun Flatout pelissä oli siten että vain viralliset oikotiet hyväksyttiin. Jos keksi oman oikotien niin tuli käsky palata tielle ja kisa oli tällöin käytännössä menetetty. Kaikissa pelimuodoissa ei edes ole checkpointteja että reitin saa valita vapaasti.

Drowington alueen tornadokisassa ja Ashtray alueen palanut metsä kisassa tuli tosi pahaa nykimistä. Niin pahaa että ajoneuvon ohjaaminen vaikeutuu huomattavasti että ajaa nykimisen takia puuta päin jos ei ole extravarovainen.

Nyt tilanne pelissä on se että 13 aluetta 19:sta on avattu. Laskujeni mukaan jos voitan expert tasolla kaikki juuri avaamani kisat niin se ei riitäkkään avaamaan enää uusia alueita vaan täytyisi käydä pelaamassa vanhoja kisoja uudelleen legend vaikeustasolla.

Tuon laskutoimituksen jälkeen pelihalut jotenkin hyytyivät. Jos vaikka ajelisi vaan ympäriinsä free roaming moodissa. Nythän sitä lääniä on avattu missä ajaa.

Nyt tilanne pelissä on se että 13 aluetta 19:sta on avattu. Laskujeni mukaan jos voitan expert tasolla kaikki juuri avaamani kisat niin se ei riitäkkään avaamaan enää uusia alueita vaan täytyisi käydä pelaamassa vanhoja kisoja uudelleen legend vaikeustasolla.

Tuon laskutoimituksen jälkeen pelihalut jotenkin hyytyivät. Jos vaikka ajelisi vaan ympäriinsä free roaming moodissa. Nythän sitä lääniä on avattu missä ajaa.

Otetaan sen verran sanoja takaisin että pelihalujen hyytyminen oli vain väliaikaista, nyt olen pelannut lisää ja nyt on enää yksi alue avaamatta.

Minulle peli on kyllä maistunut hyvin.

Vastaus: PS3-päivitykset

Fuel-peli on alkanut kaatuilemaan 3.0 -päivityksen jälkeen. Peli jää täysin jumiin, eikä mitään ole tehtävissä. Olen pelannut samaista peliä hyvin paljon (arviolta kymmenisen tuntia) ennen päivitystä, eikä vastaavanlaista ole tapahtunut aiemmin. Huonoa tuuria, vai onko päivityksellä jotain tekemistä asian suhteen?...

Fuel-peli on alkanut kaatuilemaan 3.0 -päivityksen jälkeen. Peli jää täysin jumiin, eikä mitään ole tehtävissä. Olen pelannut samaista peliä hyvin paljon (arviolta kymmenisen tuntia) ennen päivitystä, eikä vastaavanlaista ole tapahtunut aiemmin. Huonoa tuuria, vai onko päivityksellä jotain tekemistä asian suhteen?...
Nopealla googlauksella samaisella pelillä oli taipumusta jäätyilyyn ja kaatuiluun ennen v2.80-päivitystä, jonka myötä ongelmat katosivat. Ilmeisesti v3.00 toi viat takaisin.

Nopealla googlauksella samaisella pelillä oli taipumusta jäätyilyyn ja kaatuiluun ennen v2.80-päivitystä, jonka myötä ongelmat katosivat. Ilmeisesti v3.00 toi viat takaisin.

No ehkä mulla oli tuuria ettei kaatuillut aiemmin. Joka tapauksessa, Fuel on nyt minulle TÄYSIN PELIKELVOTON. Kisoissa vastustajat hyppivät nyt yhtäkkiä edelle, vaikka olivat paljon minua jäljellä, ym. kivaa. Se siitä Fuelista, kunnes tulee patchia. :(

No ehkä mulla oli tuuria ettei kaatuillut aiemmin. Joka tapauksessa, Fuel on nyt minulle TÄYSIN PELIKELVOTON. Kisoissa vastustajat hyppivät nyt yhtäkkiä edelle, vaikka olivat paljon minua jäljellä, ym. kivaa. Se siitä Fuelista, kunnes tulee patchia. :(

Mun mielest tää on hyvä peli, vaik ohjaus ei oo mitää eliittiä. Ja mul toi kisa homma on toisin päin et aluks oon häviöl ja sit yhtäkkii nousen muiden ohi:)

Tämä voi välillä johtua myös konekuskien oikomisesta. Välillä ne nimittäin kirjaimellisesti hyppäävät edelle jos gps näyttää normireitin niin hyppyristä ajamalla pääsee normireittiä ajavan kuskin yli.

Mun mielest tää on hyvä peli, vaik ohjaus ei oo mitää eliittiä. Ja mul toi kisa homma on toisin päin et aluks oon häviöl ja sit yhtäkkii nousen muiden ohi:)

Tämä todellakin on hyvä peli! Firmware 3.0 asennuksen jälkeen peli on vain alkanut sekoilemaan niin paljon, etten pysty sitä enää pelaamaan.

JTahti: ei, koneet eivät ongelmatilanteissani oikoile, vaan kartastakin näen miten ne vain yhtäkkiä hyppäävät paikasta toiseen. :(

JTahti: ei, koneet eivät ongelmatilanteissani oikoile, vaan kartastakin näen miten ne vain yhtäkkiä hyppäävät paikasta toiseen. :(

Minusta ne teleporttaavat vanhallakin firmwarella. Varsinkin jos pelaajalla on pelin mielestä liian huono auto niin ei voita millään ennenkuin on ostanut paremman auton. En ole tosin todistanut kartalla sitä, katse rajautuu keskelle tietä siten etten huomaa minikarttaa.

En ole hirveästi kerennyt vielä pelaamaan uudella firmwarella peliä.

Olen nyt jonkin aikaa pelannut Fuelia uudella firmwarella mutta vielä ei ole tullut ongelmia vastaan. Tämä voi vaikeuttaa koodaajilta löytää vikaa jos vika on sellainen että peli toimii joissain koneissa ja joissain ei, vaikka on sama rauta.

Demoa olen testannut ja vaikutti hyvältä peliltä. Varsinkin tuo on hyvä että ei tarvitse ajaa suoraan tietä maaliin vaan voi oikoa metsän kautta esim. ja vuorokauden vaihtelu oli kiva.

Onko mitään lääkettä kun peli jumittuu useasti connecting-ruutuun kun yrittää pelata verkossa kaverin kanssa? Aivan sama kumpi on hostina, sama ongelma säilyy.

Onko kukaan löytänyt kaupunkia joka on veden vallassa jossakin päin karttaa. On tullut etsittyä vaikka mistä eikä tahdo löytyä, jos jokin tietää nii toivoisin että jakaisi tiedon :D

Ylös Bottom